Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää nykynaisten nännihäpeily oikein on? 😮😮😮Yritämmekö tosiaan uskotella miehille, ettei meillä ole nännejä?

Vierailija
31.07.2024 |

Itse niitä ei tarvitse tuijotella eikä ainakaan miehet pistä pahakseen. Nännit naisellahan ovat ihan luonnollinen juttu. Sehän kummastuttaisi, jos naisella ei niitä olisi.

Jokainen mies tietää, että nännejä on eri kokoisia ja eri pituisia. Joskus ne nöpöttävät ja joskus ei. Kylmyys, ajatukset ja mielentila ja nännien hiertyminen vaikuttaa.

Eikös joskus 80-luvulla vielä oltu aika paljon ilman liivejäkin? Muistan nuoruudestani miten terhakasti naispuolisilla kavereilla törötti. Eikä siihen kukaan kuollut niin kuin nykyään tuntuu että monet kuolevat nänniahdistukseen.

Mitähän hullua tämän nänniahdistuksen jälkeen keksitään? 🙈

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on taas jotain erityisherkkien naisten uhriutumista.

ei normaali nainen kätke nännejään

Vierailija
2/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 1974 syntynyt, eikä kyllä missään missä mä olen elellyt ole ollut nännien näkyminen tavallista. Yöelämässä ehkä, mutta esim. konttoreilla ja kouluissa ei. Itsekin olen aina käyttänyt sen verran topattuja rintsikoita, ettei näkyisi. Voi ne silti joskus ihan vähän näkyä, jos vaikka tulee oikein vilunväreet ja nännit alkaa nöpöttää, enkä minä sitä nyt mitenkään valtavasti häpeä, mutta mieluummin niin ettei suuremmin näkyisi. Muutenkin kun on isot rinnat, ja miesvaltaisella alalla ihan liikaa monet niitä katselee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt vähän ajastasi jäljessä. Nykyään on suht yleistä olla ilman liivejä ja jotkut käyttävät jopa feikkinännejä. Toiset taas eivät halua että nännit näkyvät ja se on ihan sallittua. Kaikki tavat ovat naisten omia valintoja eikä niihin tarvitse kysyä miehiltä lupaa.

Vierailija
4/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on nännit - vaikka  niillä ei ole mitään käytännön fysiologista tarkoitusta. Tämäkin on todiste, että kaikki ihmiset lähtee kohdussa kehittymään ensin naisiksi - ja vasta tietyn vaiheen jälkeen jäävät naisiksi tai saavat miesten sukupuolielimet. Naiset on ihmisen alkuperäinen template. Tätähän yritetään usein häivyttää. Naiset muodostaa kehoissaan kaikki ihmiset - sekä miehet että naiset. Miehet on vaan vähän  muunneltuja naisia.

Vierailija
5/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuvat omista meijereistäsi niin katsellaan ja ilahdutaan yhdessä 😗

Vierailija
6/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla naisista ei ole nännejä, koska Suomella ei ole enää varaa korjata naisten rintoja radikaalin rintasyöpäleikkauksen jälkeen. Kiitos hallitus tästäkin.

Kyllä miehillä ja naisilla on nännit, jos ne eivät ole jostain syystä vahingoittuneet, esimerkiksi tulleet leikatuiksi pois.

Vierailija
7/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus menee metsään jo siinä, että se käsittelee naisten pukeutumista miesten kautta.

Vierailija
8/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muotivirtausten perässä ei kannata juosta. Hyvää makua ei voi ostaa.

Vierailija
9/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa kuvat omista meijereistäsi niin katsellaan ja ilahdutaan yhdessä 😗

Tämä on se syy. Koska heteromiehet ovat tämmöisiä helvetin pervoja, ja runkkaavat kuvalle joka voisi yhtä hyvin olla sheivatun, lihavan miehen rintakehästä. En pysty käsittämään. Toiset perseilee ja minun pitää siksi 30 asteen helteillä heilua paidat päällä, että saan elää rauhassa.

Vierailija
10/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 1974 syntynyt, eikä kyllä missään missä mä olen elellyt ole ollut nännien näkyminen tavallista. Yöelämässä ehkä, mutta esim. konttoreilla ja kouluissa ei. Itsekin olen aina käyttänyt sen verran topattuja rintsikoita, ettei näkyisi. Voi ne silti joskus ihan vähän näkyä, jos vaikka tulee oikein vilunväreet ja nännit alkaa nöpöttää, enkä minä sitä nyt mitenkään valtavasti häpeä, mutta mieluummin niin ettei suuremmin näkyisi. Muutenkin kun on isot rinnat, ja miesvaltaisella alalla ihan liikaa monet niitä katselee.

Sama täällä ja 54v.

Ärsyttää ne tuijottamiset ja joskus on jopa puristeltu mun rintaa.

Vierailija
11/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu muille mitä mä puen päälle. Ei näy nännit tai tissivako. Ei näy muutakaan paljasta pintaa. Koska mä en halua näyttää niitä!

Vierailija
12/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hävisi ap. ihmettelijä?

Vierailija
13/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luonnollista.

Vierailija
14/14 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahin ongelma ei ole tuo. Vaan se että toinen ei näy ja toinen on näkyvillä. On kuin kaksipuoleinen? Ei kukaan halua just niitä tuijottajia. Ja onko koko paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi