Eilen täällä oli juttua kilostop-laihdutusvalmisteesta.
Olisin kysellyt, oletteko laihtuneet jollain tuollaisella poppaskonstilla, edes väliaikaisesti?
Saa suositella vapaasti kaikenlaisia hyviä vippaskonsteja.
En sitten kaipaa tähän aloitukseen mitään saarnoja ruokavaliosta tai liikunnasta, ne ovat kunnossa, mutta viimeiset kilot eivä karise, vaikka pidän tiukkaa ruokapäiväkirjaa.
Kommentit (6)
söin kaksi pakettia. Niiden välissä pitää kyllä pitää 2 vkon tauko, mutta
kuitenkin.
Lupailinkin siinä eilisessä KiloStop-ketjussa, että tulen sitten kyllä heti raportoimaan tuloksista, kunhan on paketillinen mennyt. Painoindeksi mulla on nyt vähän päälle 25.
Mutta kiinnostais muakin. Muistan ekan kerran kun törmäsin kyseisen tuotteen mainokseen. Olin Hartwal-areenan vessassa ja vedin henkeä että saisin farkkujen napin kiinni. Samalla huomasin kopin seinässä mainoksen jonka kuvassa yritettiin saada farkkujen nappia kiinni ja siinä luki jotain kiristääkö housut tms. :D.
voiko kilostopia käyttää kun imettää? imetän vielä kerran päivässä. mitä muita laihdutusvalmisteita voi käyttää kun imettää?
Olen siis aina ollut siinä uskossa, että nuo mitkään laihdutus-luontaistuotteet ei toimi, nyt eilen mielenkiinto heräsi.