Kenen julkkiksen kohtalo surettaa sinua?
Mulla on kaksi.
Amy Winehouse, mahtava laulaja mutta tuhoisa elämäntyyli johti kuolemaan.
Ako Sirkesalo, kuoli perheineen tsunamissa.
Heidän kohtalonsa saa olon surulliseksi, jos niitä alkaa miettimään.
Kommentit (65)
Lapsinäyttelijä Judith Barsi, joutui eläessään kestämään arvaamatonta isäänsä ja kuoli 10v perhesurman uhrina.
Robin Williams. Kun kuulin uutisen niin toivoin että kuulin väärin ja olis ollut Robbie Williams.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Diana, nojoo surullistahan se ,mutta jos ois ajanu rajotusten mukaan ja ollu turvavyö,nuokin ois noussee omin jaloin ulos autosta. ( tai no ei sillon ois ees tapahtunu koko kolaria).
Nytkö se onkin Diana joka ajoi😠
Tais kuski ajaa juuri kuten Diana käski ajaa.
Tsunamissa kuoli myös Thaimaan silloisen kuninkaan lapsenlapsi. Oltiin samassa hotellissa kuin tämä seurue.
Vierailija kirjoitti:
Lapsinäyttelijä Judith Barsi, joutui eläessään kestämään arvaamatonta isäänsä ja kuoli 10v perhesurman uhrina.
Traagisemman jutusta tekee se, että äitinsä oli päättänyt erota ja oli hankkinut asunnon muualta itselleen ja tyttärelle. Perheen isä sai tietää siitä ja ilmeisesti siksi päätyi tekemään mitä teki. Lähteminen todellakin on vaarallisinta.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerin kohtalo
Hyvä tavaton.
Vierailija kirjoitti:
Bobrikov
No joo. Periaatteessa ihmisen surmaaminen on väärin. Aiheuttiko hän oikeasti pahaa sen ajan suomalaisille? Niihin aikoihin joissakin maissa vielä kohdeltiin kansaa ankarasti tai armottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien turhan nuorena kuolleiden kohtalo surettaa.
Hassua kyllä kerran olen itkenyt julkkiksen kuolemaa, kyseessä oli Monacon prinsessa Carolinen mies, olisiko ollut joku Stefano, silloin itkin heidän pieniä lapsiaan, jotka olivat lähes samanikäisiä kuin omani, ehkä asiaan vaikutti omat raskaushuurut.
Samasta syystä Dianan kuolema kosketti, hän oli saman ikäinen kuin minä ja pienet lapset jäivät äidittömiksi
Minäkin olin murheellinen näiden onnettomuuksien takia. Olin niin iloinen, kun Prinsessa Caroline oli löytänyt mukavantuntuisen miehen sen karmean playboyn jälkeen.
Juhani Palmu. Syttyi useamman kerran tuleen ennen kuolemaansa.
Janne Saarinen. Sai pysyvän aivovaurion kelkkailuonnettomuudessa. Nuori mies.
Elvis. En ollut itse edes elossa, kun hän kuoli, mutta olen ollut pienestä asti fani. Jotenkin ne Elviksen viimeiset vuodet olivat niin surullisia, eikä hän saanut elää sellaista elämää, mitä olisi halunnut. Hän ei halunnut tehdä typeriä, mitään sanomattomia elokuvia, eikä hän olisi halunnut esiintyä Las Vegasissa vaan lähteä maailmankiertueelle. Manageri esti kaiken, ja lisäksi kavalsi Elvikseltä rahaa, ja varmasti myös omalta osaltaan edisti Elviksen kuolemaa. Elvis olisi tarvinnut lepoa, mutta manageri ja muut hänen ympärillään lypsivät hänestä rahaa ihan viimeiseen asti. Toisaalta hänen suvussaanhan oli sydänongelmia, joten sitä ei koskaan voi tietää, miten vanhaksi hän olisi elänyt ilman päihteitä. Elvis itse suri sitä, että kukaan ei muistaisi häntä.
Se Unchained Melody -kappaleen viimeinen taltioitu esitys on todella surullista katsottavaa. Ääni on edelleen hieno, mutta olemuksesta näkee että nyt on jo viimeiset hetket käsillä. En voi käsittää, miten tuossakaan kenellekään ei tullut mieleen pistää stoppia ja mies vuodelepoon ja vieroitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Surisitte läheistenne ja ystävienne menetyksiä myös samalla intensiivisyydellä ja tunteella.
No niin mä ainakin suren.
Miksi jotkut on antaneet Gösta Sundqvistin surijalle alapeukkuja? Onhan hänenkin kohtalonsa todella surullinen, kuoli vain 46-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut on antaneet Gösta Sundqvistin surijalle alapeukkuja? Onhan hänenkin kohtalonsa todella surullinen, kuoli vain 46-vuotiaana.
Siis Sundqvistin kohtalo on surullinen, kun kuoli noin nuorena. Tuli vähän huonosti kirjoitettua, sori siitä.
Armi Aavikko. Hän rakasti isoa D:tä syvästi, ja pettyi kun iso D ei jättänytkään vaimoaan. Armi alkoholisoitui pahasti, ja kuoli keuhkokuumeeseen yksin kotonaan.
No nythän isolla D:llä on Helmi. Onko Helmi omaishoitaja vai vanhan miehen leikkikalu? Oli mikä oli mutta minua sylettää.
Vierailija kirjoitti:
Masa Niemi.
– Vapunaattona, se oli lauantai, tulin Tampereelle takaisin, ja Masa oli jo tajuttomana. Se oli ilmeisesti ottanut jotain pillereitä, mutta kaikki tuubit hävittänyt. Pöydällä oli kahvilakuitin taakse kirjoitettu: "Hyvä on olla kun on nolla. Hyvästi, Masa." Sillä tavalla se lähti, Pakarinen kirjoitti myöhemmin.
😢
Gösta Sundqvist