Kenen julkkiksen kohtalo surettaa sinua?
Mulla on kaksi.
Amy Winehouse, mahtava laulaja mutta tuhoisa elämäntyyli johti kuolemaan.
Ako Sirkesalo, kuoli perheineen tsunamissa.
Heidän kohtalonsa saa olon surulliseksi, jos niitä alkaa miettimään.
Kommentit (65)
On se aika erikoista, että julkimon kuolemankin jälkeen vielä käydään oikeutta siitä, mitä hän on ollut ja tehnyt.
Toisen kautta, uhrien luonnollisesti tarvii saada oikeutta itselleen.
Keijo Olavi Nurminen ja Keijo Antero Nurminen
Vierailija kirjoitti:
Diana Spencer
Useinkaan minua ei hetkauta julkkisten kuolemat, mutta kuultuani hänen kuolemastaan surin.
En tiedä, mikä siinä kosketti niin - en ollut mitenkään esim. kuninkaallisfani tai hänen ihailijansa, mutta silti.
Suru oli maailmanlaajuinen, kosketti syvästi. Dianan hautajaisten aikana huomasi jopa Helsingin keskustan vähentyneestä ihmismäärästä, että kansa seurasi tapahtumaa tv:stä.
Alexi Laiho
Johanna Sällström ja hänen tyttärensä
En ollut erityisesti Kirka -fani, mutta kuultuani hänen kuolemastaan järkytyin ja surin syvästi viikkokausia. Suruni määrä yllätti minut.
Mika Myllylä(hän ei päässyt häpeästään ikinä eroon)
Aki Sirkesalo
Robin Williams
Elvis Presley
Nirvanan laulaja
Jope Ruonansuu (lähti liian aikaisin eikä saanut ansaitsemaansa menestystä)
Nämä tulivat mieleeni,on varmasti muitakin
Todella monen. Ainakin:
Pate Mustajärvi
Aki Sirkesalo
Janne Puhakka
Vesa-Matti Loiri
Surisitte läheistenne ja ystävienne menetyksiä myös samalla intensiivisyydellä ja tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään..sääli on sairautta..
Sääli ja myötätunto ovat täysin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Surisitte läheistenne ja ystävienne menetyksiä myös samalla intensiivisyydellä ja tunteella.
Myötätuntoisella ihmisellä riittää jaettavaa, on niin laaja tunne elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin Voutilainen. Oli kaunis menestyvä näyttelijä, isä ja äiti, lemmikit, ystävät. Ketään muita kohtaan en tunne tälläistä sääliä.
Samoin. Jasminin kuolema kosketti. Nuori kaunis ihminen jolla oli elämä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Diana, nojoo surullistahan se ,mutta jos ois ajanu rajotusten mukaan ja ollu turvavyö,nuokin ois noussee omin jaloin ulos autosta. ( tai no ei sillon ois ees tapahtunu koko kolaria).
Nytkö se onkin Diana joka ajoi😠
Kaikkien turhan nuorena kuolleiden kohtalo surettaa.
Hassua kyllä kerran olen itkenyt julkkiksen kuolemaa, kyseessä oli Monacon prinsessa Carolinen mies, olisiko ollut joku Stefano, silloin itkin heidän pieniä lapsiaan, jotka olivat lähes samanikäisiä kuin omani, ehkä asiaan vaikutti omat raskaushuurut.
Samasta syystä Dianan kuolema kosketti, hän oli saman ikäinen kuin minä ja pienet lapset jäivät äidittömiksi