Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan luovuttaa ku tässä iässä ei enää kelpaa naisille

Vierailija
28.04.2026 |

41 v mies ja ongelmia on. Mutta vakitöissä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaamielisen paskakasan ulinaa, taas. 

Vierailija
42/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida ne ongelmat pois alta. Koska tuskin sulle kelpaa nainen jolla on myös ongelmia ja syöttää ne päivästä toiseen sun niskaan. Vai mainostatko että sulla on ongelmia? Siinä se ongelma on. Sun ongelmat ei muille kuulu,niinkun et halua naista joka myöskään luettelee omat ongelmat.

Mulle kelpaa nainen joka on kaunis vaikka työtön. Meikkaa ja laittautuu käyttää kireitä vaatteita on naisellinen laittaa kynsiä

Niin. Sä olet liian ronkeli. Jäät ilman naista loppuelämäksi.

En kyllä ole. Mulla on maku. Ei tarvi huolia ketä vaan, vai luuletko et oon niin epätoivonen et kaikki kelpaa??

Ei tarvitse kelvata. Voithan sä yksinkin olla. Tuollaiset kauniit naiset saa vaan kenet haluaa. He saavat varakkaat, hyvännäköiset miehet. Et sä kelpaa heille. Heillä on paljon tarjontaa miehistä.

No sitten en minäkää halua ketä vaan. Mulla on ollut kauniita naisia ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo parempi lopettaa tää kirjottelu. Ei järkeä.

Vierailija
44/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ajatus...ala vaan ryyppäämään..

Vierailija
45/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 60 vuotias mies ja kiinnostus parisuhdekuvioihin on lopahtanut, vähän ärsyttää kun naisenpuolet pyörii ympärillä ja osoittavat kiinnostuksensa, minä lyhyenläntä ylipainoinen harmaantuva mies en jaksa ymmärtää että mitä ihmettä ne minussa oikein näkevät, kyllä se on niin ettei mies naisen järjenjuoksua ymmärrä.

He näkevät rahasi.

Vaatetus ei kyllä sitä viestitä, Prismasta ostan alelaarista yleensä, omakotitalo on mutta eikai ne kaikki naiset voi sitä tietää?

No ne ajattelee, että ikäsi puolesta sulla voi olla omaisuutta. Ottavat siitä sitten selvää kun ovat paremmin tutustuneet.

Vierailija
46/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten mies ja pidä sanasi

Vierailija
47/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No money! No honey!

Vierailija
48/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 60 vuotias mies ja kiinnostus parisuhdekuvioihin on lopahtanut, vähän ärsyttää kun naisenpuolet pyörii ympärillä ja osoittavat kiinnostuksensa, minä lyhyenläntä ylipainoinen harmaantuva mies en jaksa ymmärtää että mitä ihmettä ne minussa oikein näkevät, kyllä se on niin ettei mies naisen järjenjuoksua ymmärrä.

He näkevät rahasi.

Vaatetus ei kyllä sitä viestitä, Prismasta ostan alelaarista yleensä, omakotitalo on mutta eikai ne kaikki naiset voi sitä tietää?

Jos sulla on mukava luonne ja hyvä huumorintaju?

Vierailija
49/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida ne ongelmat pois alta. Koska tuskin sulle kelpaa nainen jolla on myös ongelmia ja syöttää ne päivästä toiseen sun niskaan. Vai mainostatko että sulla on ongelmia? Siinä se ongelma on. Sun ongelmat ei muille kuulu,niinkun et halua naista joka myöskään luettelee omat ongelmat.

Mulle kelpaa nainen joka on kaunis vaikka työtön. Meikkaa ja laittautuu käyttää kireitä vaatteita on naisellinen laittaa kynsiä

En kyllä ole. Mulla on maku. Ei tarvi huolia ketä vaan, vai luuletko et oon niin epätoivonen et kaikki kelpaa??

Ei tarvitse kelvata. Voithan sä yksinkin olla. Tuollaiset kauniit naiset saa vaan kenet haluaa. He saavat varakkaat, hyvännäköiset miehet. Et sä kelpaa heille. Heillä on paljon tarjontaa miehistä.

No mihin ne kaikki naiset sitten katosivat?

Vierailija
50/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sanoit että lopetat kirjoittelun, et jaksa meitä sekopäitä. Ja nyt jaksat taas! Veikkaan kuitenkin, että tämänkin ketjun kanssa käy samalla lailla.

Vierailija
51/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin ne kaikki naiset sitten katosivat?

Elämä on muuttunut. On tullut eroja jne

Vierailija
52/52 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lopetat palstalle kirjoittelun, luet aiemmin saamasi ohjeet ja niiden mukaisesti teet elämääsi tarvittavat korjaukset. Asiat alkaisivat pikkuhiljaa muuttua parempaan suuntaan.

Mutta ethän tietenkään tee niin kun jäisit ilman huomionkipeänä tarvitsemaasi huomiota. Paljon helpompaa itkeskellä palstalla vuositolkulla kun tehdä niitä muutoksia.

Kohta huomaat olevasi viisikymppinen ja edelleen samassa tilanteessa. Asiat eivät muutu ellei itse niitä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme