Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelotti vahan milta tissit nayttaa imetyksen jalkeen... Ei naa nyt ihan niin kauhean pahat ole. Eika kaljapullo pysy rinnan alla, mutta silmalasikotelo valitettavasti kylla...

Vierailija
10.05.2007 |

Jotenkin sitä kolmeakymppiä lähestyvänä haluaisi vielä olla nuori ja timmi, mutta enpä oo. Vatsa lähtee inhottavasti pyöristymään sektioarven päältä ja vähän roikkuukin siinä vaikkei iso olekaan.

No, lapsi on sen kaiken arvoinen, mutta hieman tähän on totutteleminen, kun olen aina pitänyt kovasti huolta ulkonäöstäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aika järkyttynyt tissieni ulkomuodosta imetyksen jälkeen- ne on nyt olan yli heitettävät mallit nykyään (D-kuppi ilman täytteitä). Olen 36 v.

Muistan kun tavattiin miehen kanssa (9 v.sitten) niin sen mielestä mun tissit oli parhaat mitä se oli koskaan nähnyt... voih. No, lapsi on kyllä kaiken rapistumisen väärtti.

Vierailija
2/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin minulla rintarustinki palasi ennalleen, jahka oli kulunut vuosi 13 kk:n imetyksestä. Ehdin tietty jo ostaa itselleni A-kupin liivejä kaapit täyteen, kun palajin B-kuppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisistä terhakoista tuli nahkarukkaset ja siirtyivät oleskelemaan noin 15 senttiä alemmas. Kuppikoko ei kyllä pienentynyt, muoto ja sijainti vaan.

Vierailija
4/4 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ppuminen!