Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ajatukset naisten kohtelusta ovat järkyttäviä

Vierailija
27.04.2026 |

Olin ajatellut, että olen naimisissa hyvän miehen kanssa. Nyt tuntuu, että hänen ajatuksensa naisten kohtelusta ovat järkyttäviä. Sanoo juuri ne sanat, joita kauhistellaan miesten sanovan, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta tai muusta huonosta kohtelusta tai alistamisesta.

Mieheni toteaa usein, että:

-Ei kaikki miehet.

-Naiset ylireagoivat ja liioittelevat.

-Miehiäkin pahoinpidellään ja raiskataan.

-Nykyään ei saa sanoa mitään.

-Nykyään ei saa olla heteromies.

-Naiset valehtelevat.

-En ole koskaan nähnyt tuollaista, joten sitä ei tapahdu.

Tms.

Miten voi fiksu mies olla niin toisessa maailmassa?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on aina uhri.

Vierailija
162/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kaikkein viisaimmat palstamammat päätyvät yhteen niiden tyhmimpien ja julmimpien miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin  naisille näyttäsi  olevan  käsittämätön  ajatus,  että  mies saattaa todellakin  olla erilainen  kuin nainen.  Ajatustavaltaan,  mielenkiinnon kohteiltaan  jne.  Mies joka yrittää  ylittää  tämän  asian, sanotaankin herrasmiehiksi.  Ei naiseltakaan  vaadita,  että  suhtaudu  nyt  kaikkeen  kuin  olisit  mies,  ymmärrä. 

164/167 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nykyään kaikki miehet on pahiksia automaattisesti, ja muuta ei saa sanoa? 🤭 Missä te oikein asutte, villissä lännessä? 

Kaikki miehet ovat saastaa joka tulee hävittää maan päältä.

-Saara Särmä & fanit

Herääs nyt jo 😅

?

Olen herännyt.

Ottakaa Saaran teksteistä ne leikkisät vitsailut pois niin näette syvän ytimen mitä hän sanoo. 

AIvan kuten Halla-aho puhuessaan homojen tappamisesta tai Purra lapsista.

Eli myönnät, että suurin osa miehistä on ok? 

Saaraa ja muita en tunne/tiedä😃

Kaikki miehet ovat saastaa joka tulee hävittää maan päältä.

Jokainen nainen on kanssani samaa mieltä.

En tiätenkää oo samaa mieltä! Ei mun tuntemat miehet oo tuollaisia 😃 

Vierailija
165/167 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi panee pilluja jatkossakin, todennäköisesti useampaa tälläkin hetkellä. Aina löytyy alistuva pillu, joka ajattelee vain pillunsa kautta ja arvottaa miehen alentavan käytöksen hyvänä käytöksenä, koska pillu itsekin alentaa itseään vähintääkin alitajuisesti :)

Vierailija
166/167 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse puolestani olen kummastellut kun naiskaverini tuntuu kiinnittävän huomiota jokaiseen vähänkin kriittiseen lausahdukseeni naisista ja on vetämässä sitä helkkarin inkelikorttia esille. Sitten kuitenkin hän itsekin puhuu esim. onlyfans-naisista suoraan huo rona ja kaikkea muuta mukavaa. Sääntöjä sulle mutta ei mulle varmaan on se homman nimi taas.

Kyllä mäkin nykyän kiinnitän huomiota jokaiseen naisia vähättelevään kommenttiin. Olen jo riittävän kauan vain niellyt ne. 

Kommenttini on ilmeisesti poistettu, mistähän syystä. Eikö naisista saa esittää pienintäkään kritiikin poikasta.

Vierailija
167/167 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse puolestani olen kummastellut kun naiskaverini tuntuu kiinnittävän huomiota jokaiseen vähänkin kriittiseen lausahdukseeni naisista ja on vetämässä sitä helkkarin inkelikorttia esille. Sitten kuitenkin hän itsekin puhuu esim. onlyfans-naisista suoraan huo rona ja kaikkea muuta mukavaa. Sääntöjä sulle mutta ei mulle varmaan on se homman nimi taas.

Kyllä mäkin nykyän kiinnitän huomiota jokaiseen naisia vähättelevään kommenttiin. Olen jo riittävän kauan vain niellyt ne. 

Kommenttini on ilmeisesti poistettu, mistähän syystä. Eikö naisista saa esittää pienintäkään kritiikin poikasta.

Taisi olla liian kiusallinen siskojen yhteishenkeä murentava kommentti miehiltä, siis nainen joka sanoo toisia naisia hor oiksi! Huhhuh ei sellaista tietenkään ole olemassa, valehteleva sikamies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi