Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ajatukset naisten kohtelusta ovat järkyttäviä

Vierailija
27.04.2026 |

Olin ajatellut, että olen naimisissa hyvän miehen kanssa. Nyt tuntuu, että hänen ajatuksensa naisten kohtelusta ovat järkyttäviä. Sanoo juuri ne sanat, joita kauhistellaan miesten sanovan, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta tai muusta huonosta kohtelusta tai alistamisesta.

Mieheni toteaa usein, että:

-Ei kaikki miehet.

-Naiset ylireagoivat ja liioittelevat.

-Miehiäkin pahoinpidellään ja raiskataan.

-Nykyään ei saa sanoa mitään.

-Nykyään ei saa olla heteromies.

-Naiset valehtelevat.

-En ole koskaan nähnyt tuollaista, joten sitä ei tapahdu.

Tms.

Miten voi fiksu mies olla niin toisessa maailmassa?

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ystävän mies tarttui mua perseestä kiinni kun oltiin tanssilattialla porukalla. Ystävä oli ihan siinä vieressä tanssimassa. Mies vaan alkoi nauramaan tilanteelle ja sanoi erehtyvänsä naisesta... että semmoinen mies. Ulkonäöllisesti siisti ja muuten fiksuna pidetty, mutta sillä taitaa olla myös toinen puoli josta harva tietää.

Työkaverinainen raivostui, kun en lähtenyt hänen kanssaan tanssimaan, koska en osaa tanssia. Sain kuulla olevani impotentti ja seksuaalisesti suuntautunut miehiin päin ja lisäksi hän sanoi, että tämä muistetaan. Tämä tietenkin kaikkien kuullen.

Oliko herätessäsi paha mieli?

"ei kaikki naiset" vai "miehet valehtelevat"

Vierailija
122/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa.

Mitä tykköisit jos joku puhuisi miehistä kuten aloittajan mies naisista?

AP: kommentista ei käynyt ilmi olisiko mahdollista että kyseiset kuittailut olisi sanottu enempi huumorin varjolla, jos mies on fiksu, ja hyvä isä. Vähän vaikeaa tunnistaa tuosta lyhyestä kerronnasta suurta ryppyotsaisuutta, ja etteikö normaali keskustelu ja kysymysten asettelu parantaisi ilmapiiriä!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tätä aikoinaan myös ex-mieheltäni aikoinaan. Vähätteli kaikkea naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä ja naureskeli vain? Ymmärsin, että tuon kanssa ei voi enää elää, joka vähättelee naisten kokemuksia. Tätä minun vähättelyä jatkui koko meidän suhteen ajan. Esim. minun työni ei ole lainkaan tärkeää, se on vain jotain naisten juttuja, halveksi maalaustani ja halveksi kaikkea minussa. Alkoi sanelemaan, että miten tulee pukeutua oikein, alkoi sanelemaan minulle, että miten puhua hänen ystävilleen eli saneli kaiken minulle, että miten tulee olla ja käyttäytyä. Ei kiitos sanoin ja otin narkusta eron. Elämäni parantui huomattavasti tämän jälkeen. Nyt voin mennä minne tahansa ja pukeutua omalla tavallani ja puhua omalla tavallani ym. 

Jokaisella av-tädillä on narsku eksä, tai kenties peräti nykyinen narsku. Tosielämässä kukaan ei edes tiedä, mitä "narsku" tarkoittaa, mutta av-kuplassa se on yleistä terminologiaa, koska jokaisella av-tädillä on narsku elämässään, kun taas av-täti itse on tietenkin pyhimys.

Kerro tuota itsellesi NARSKU

Narskutarallaa.

Vierailija
124/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se on lähinnä naiset jotka kärsivät kaikkien miesten käsissä.

Nämä ketjut saavat minut kävelemään ohi jos näen naisen missään ongelmissa.

Jos näen auton syttyvän tuleen ja siellä on nainen, pysähdyn korkeintaan kuvaamaan.

Uskon. Eipä sinulta muuta olisi voinut odottaakaan.

Enkä minä odota muuta kuin että sinä heittäisit bensaa liekkeihin jotta varmistaisit miesten kärsimyksen.

Koska kaikki naiset

En miseten, mutta jos tietäisin minkä näköinen sinä olet, niin saattaisi kyllä juolahtaa mieleeni.

Vierailija
125/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa muka ei pitänyt paikkansa? Siis ei minään allegoriana tai poliittisena julistuksensa tai oikeaoppisuuden osoituksena, vaan kirjaimellisesti?

Nämä ei ainakaan pidä kirjaimellisesti paikkaansa. 

Vierailija
126/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa.

Mitä tykköisit jos joku puhuisi miehistä kuten aloittajan mies naisista?

AP: kommentista ei käynyt ilmi olisiko mahdollista että kyseiset kuittailut olisi sanottu enempi huumorin varjolla, jos mies on fiksu, ja hyvä isä. Vähän vaikeaa tunnistaa tuosta lyhyestä kerronnasta suurta ryppyotsaisuutta, ja etteikö normaali keskustelu ja kysymysten asettelu parantaisi ilmapiiriä!?

Minäkin aina vitsailen skalpellien viemisestä pallien ja munan läheisyyteen. Enjua ta miksi miehet eivät naura. Varsinkin kun naisille tehdään tätä oikeasti m

Vierailija
127/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eli nykyään kaikki miehet on pahiksia automaattisesti, ja muuta ei saa sanoa? 🤭 Missä te oikein asutte, villissä lännessä? 

Kaikki miehet ovat saastaa joka tulee hävittää maan päältä.

-Saara Särmä & fanit

Herääs nyt jo 😅

?

Olen herännyt.

Ottakaa Saaran teksteistä ne leikkisät vitsailut pois niin näette syvän ytimen mitä hän sanoo. 

AIvan kuten Halla-aho puhuessaan homojen tappamisesta tai Purra lapsista.

Ota parodia totena, niin näet sen ytimen, mitä tarkoitetaan? Oikeasti? 

Halla-ahon homokirjoitus taas ei ollut parodiaa. 

Vierailija
128/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan miehet ajattelevat. Fiksut vain ymmärtävät olla sanomatta noita ajatuksia ääneen. 

Väkivalta on keskuudessamme niin kauan kun hyväksymme sen osaksi ihmisyyttä ja ymmärrämme väkivaltaisia ihmisiä. Singaporessa tupakannatsan heittäminen kadulle on vakavampi rikos kuin pahoinpitely sairaalakuntoon Suomessa. Ei sillä, että rangaistukset asiaa ratkaisivat vaan ihmisten yleinen suhtautuminen ahdisteluun ja väkivaltaan on hyvin salliva. Etenkin, jos kohde on sellainen joiden he eivät katso olevan itselle tärkeä. Väkivaltaiset miehet ovat hyvin suosittuja naisten joukossa. Mikä johtaa siihen, ettei ole motiivia muuttaa käyttäytymistä.

Vierailija
129/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ystävän mies tarttui mua perseestä kiinni kun oltiin tanssilattialla porukalla. Ystävä oli ihan siinä vieressä tanssimassa. Mies vaan alkoi nauramaan tilanteelle ja sanoi erehtyvänsä naisesta... että semmoinen mies. Ulkonäöllisesti siisti ja muuten fiksuna pidetty, mutta sillä taitaa olla myös toinen puoli josta harva tietää.

Ei se näy ulkonäöstä, eikä edes sosioekonomisesta asemasta (vaikka fiksut miehet yleensä pärjäävät hyvin). Kuuntele, miten mies puhuu eksistään ja äidistään. Sieltä se löytyy.

Jos mies kovasti puhuu eksistään ja äideistään niin hän on polygaminen ja siksi jo aiheuttaa ongelmia liittoon, kun ravaa naiselta toiselle. Usein näillä on myös psykologinen yhteys, joka ei katoa missään vaiheessa edes yhteisessä kodissa, nykymuotoisesti nämä kummittelevät eksät ja muut naiset pääsevät sinne myös puhelimella. 

Jos mies puhuu TOISISTA NAISISTA sen sijaan että keskittyy SINUN VIIHTYVYYTEESI ja hyvinvointiinsi, ei jatkoon. Tämä asia tulee yleensä ilmi jo ihan ensitreffeillä, eli keskittyykö mies sinuun vai onko hän jo naimisissa äitinsä, eksänsä, jne. kanssa

Nämä tyypit jotka puhuvat äideistään ja eksistään 100% varmuudella palaavat näiden luokse. He eivät ole erossa näistä vapaaehtoisesti vaan ovat edelleen emotionaalisesti kiinnittyneitä näihin ja nämä naiset tulevat olemaan avioliittonne kolmansia ja neljänsiä osapuolia hamaan tappiin asti. Mies voi ottaa jonkun viidennenkin, sillä ei selvästi ymmärrä mitä monogamia on

Mun exä oli jo "naimisissa" äitinsä kanssa, mikä karusti tuli selväksi parisuhteessa. Exällä oli myös naisystäviä, useita. Kun erosimme hän löysi heti uuden naisen. Nyxällä on liitossaan exän äiti, minä ja nuo naisystävät. Alkaa olla aika tungosta. 

Exä stalkkasi vuosia minua, vaikka nyxä oli kuvioissa,. Nyxä tuli myös joskus exän kanssa mun pihan tuntumaan kyttäilemään. Eli tietää kyllä miehensä touhut.

Vierailija
130/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan miehet ajattelevat. Fiksut vain ymmärtävät olla sanomatta noita ajatuksia ääneen. 

Väkivalta on keskuudessamme niin kauan kun hyväksymme sen osaksi ihmisyyttä ja ymmärrämme väkivaltaisia ihmisiä. Singaporessa tupakannatsan heittäminen kadulle on vakavampi rikos kuin pahoinpitely sairaalakuntoon Suomessa. Ei sillä, että rangaistukset asiaa ratkaisivat vaan ihmisten yleinen suhtautuminen ahdisteluun ja väkivaltaan on hyvin salliva. Etenkin, jos kohde on sellainen joiden he eivät katso olevan itselle tärkeä. Väkivaltaiset miehet ovat hyvin suosittuja naisten joukossa. Mikä johtaa siihen, ettei ole motiivia muuttaa käyttäytymistä.

En tarkoittanut kommenttiani, että hyväksyn sen. Tarkoitin sen faktana.

Eikä ole mitään, mitä minä voin tehdä kääntääkseni miesten ajatukset.

Vierailija
131/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki miehet ajattelee, että jos he itse ei noo nähnyt jotain, niin sellaista ei tapahdu? Ja kaikki miehet ajattelee, että nykyään ei saa olla heteromies? 

Tää joidenkin miesten yritys vetää aina kaikki muut miehet samaan lokaan kanssaan on psykologisesti mielenkiintoinen ilmiö. 

Vierailija
132/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut kommenttiani, että hyväksyn sen. Tarkoitin sen faktana.

Eikä ole mitään, mitä minä voin tehdä kääntääkseni miesten ajatukset.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Voi vain yrittää valikoida omaan lähipiiriin valtavirrasta poikkeavia yksilöitä. Se on paras yksilönsuoja. Maiilmaa ei vähemmistö pysty muuttamaan. Ei tässä, eikä missään muussakaan asiassa.

Vierailija
133/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dream on, en ikinä ottaisi spermaa sisääni xD

Naisethan sitä ottavatkin lisääntymismielessä!

Vierailija
134/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin epäironisesti neuvoisin sinua jättämää hänet ennenkuin eskaloituu mielipiteet tuosta vielä. Ei me normaalit miehet ajatella noin.

-mies 29

Normaalit? Aika homolta kuulostat

Vierailija
135/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tekee ihan samaa!

Kaikista puheista paistaa halveksunta naisia kohtaan ja asenne, että naiset kuuluvat kotiin, olemaan hiljaa ja jos naisella on jotain, se pitää olla miehelläkin. Leffaa ei voi katsoa, jos siinä on toimintaa ja nainen pääosassa. Poliitikko on automaattisesti vịhẹrvªsurị, jos se on nainen.   Olen koittanut sanoa, että kun hän puhuu noin naisista, hän puhuu niin minustakin, mutta ei tunnu yhdistävän asioita.

Olen ajatellut, että ehkä hän jotenkin tuntee itsensä huonoksi koska on duunari ja tienaa noin puolet siitä mitä minä. Koska asumme hulppeasti, minä maksan matkat ja kaiken luksuksen (josta hän myös nauttii), hän voi ajaa paremmalla autolla jne, luulisi että olisi ylpeä minusta, että minulla on sellaista osaamista josta halutaan maksaa. Mutta hänellä taka-ajatus on silti ilmeisesti se, että tämä on jotenkin väärin. Mutta kun minä hänet halusin niin ei siinä laskeskeltu palkkatuloja tai tuijotettu koulutukseen. Hän oli kiltti, kultainen, hauska, luotettava, täyden kympin mies siis.  Nyt 13 vuotta myöhemmin tuntuu kuin vieraan miehen kanssa olisin.

Tämä on varmaan taas niitä tapauksia, että mies valittaa iltapulussa kuinka ero tuli yllättäen... sitten kun vihdoin päätän lähteä.

Vierailija
136/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät todellakaan normaalit, hyvät miehet ajattele noin. 

Vierailija
137/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin epäironisesti neuvoisin sinua jättämää hänet ennenkuin eskaloituu mielipiteet tuosta vielä. Ei me normaalit miehet ajatella noin.

-mies 29

Normaalit? Aika homolta kuulostat

Tyypillisen toksisen miehen ajatus. Jos puolustat naisia, olet homo. Jessus.

eri

Vierailija
138/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on oikeassa.

1 Mieheni toteaa usein, että:

-Ei kaikki miehet.

Fakta

-Naiset ylireagoivat ja liioittelevat.

Tämä on totta. Jopa omakohtaisia kokemuksia asiasta.

-Miehiäkin pahoinpidellään ja raiskataan.

Totta. Näin tapahtuu ja tilastoissa miehet on väkivallan uhreja useimmin

Tämä ei pidä paikkaansa.

Tämäkään ei pidä paikkaansa 

-Naiset valehtelevat.

Totta. Ihmiset valehtelee

Omakohtaisen kokemuksen perusteella esitetty toteamus.

Miten ap:n mies on oikeassa tehdessään useita paikkaansapitämättömiä väitteitä? 

Väite siitä, että sellaisia asioita ei tapahdu, joita ei ole itse nähnyt tapahtuvan ei ole omakohtaisen kokemuksen perusteella esitetty toteamus. 

Vierailija
139/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni tekee ihan samaa!

Kaikista puheista paistaa halveksunta naisia kohtaan ja asenne, että naiset kuuluvat kotiin, olemaan hiljaa ja jos naisella on jotain, se pitää olla miehelläkin. Leffaa ei voi katsoa, jos siinä on toimintaa ja nainen pääosassa. Poliitikko on automaattisesti vịhẹrvªsurị, jos se on nainen.   Olen koittanut sanoa, että kun hän puhuu noin naisista, hän puhuu niin minustakin, mutta ei tunnu yhdistävän asioita.

Olen ajatellut, että ehkä hän jotenkin tuntee itsensä huonoksi koska on duunari ja tienaa noin puolet siitä mitä minä. Koska asumme hulppeasti, minä maksan matkat ja kaiken luksuksen (josta hän myös nauttii), hän voi ajaa paremmalla autolla jne, luulisi että olisi ylpeä minusta, että minulla on sellaista osaamista josta halutaan maksaa. Mutta hänellä taka-ajatus on silti ilmeisesti se, että tämä on jotenkin väärin. Mutta kun minä hänet halusin niin ei siinä laskeskeltu palkkatuloja tai tuijotettu koulutukseen. Hän oli kiltti, kultainen, hauska, luotettava, täyden kympin mies siis.  Nyt 13 vuotta myöhemmin tuntuu kuin vieraan miehen kanssa olisin.

Tämä on varmaan taas niitä tapauksia, että mies valittaa iltapulussa kuinka ero tuli yllättäen... sitten kun vihdoin päätän lähteä.

Ota siltä ukoltasi netti pois. Näyttää uponneen liiaksi sinne manosfääriin.

Vierailija
140/167 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei kaikki miehet. - No pitää paikkansa, tuskin kaikki miehet tekvät samoin

-Naiset ylireagoivat ja liioittelevat. - tämäkään ei pidä paikkaansa, koska kaikki naiset eivät ylireagoi ja liioittele (Mikäli tämä on jonkun mielestä totta, silloin eka väittämäkin on totta)

-Miehiäkin pahoinpidellään ja raiskataan. - kyllä, näinhän se on

-Nykyään ei saa sanoa mitään. - tämäkään ei pidä paikkaansa

-Nykyään ei saa olla heteromies. - väärin, kyllä saa

-Naiset valehtelevat. - väärin, jotkut naiset. (Mikäli tämä on jonkun mielestä totta, silloin eka väittämäkin on totta)

-En ole koskaan nähnyt tuollaista, joten sitä ei tapahdu. - oma kokemus, joten tuskinpa pitää paikkaansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä