Mieheni ajatukset naisten kohtelusta ovat järkyttäviä
Olin ajatellut, että olen naimisissa hyvän miehen kanssa. Nyt tuntuu, että hänen ajatuksensa naisten kohtelusta ovat järkyttäviä. Sanoo juuri ne sanat, joita kauhistellaan miesten sanovan, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta tai muusta huonosta kohtelusta tai alistamisesta.
Mieheni toteaa usein, että:
-Ei kaikki miehet.
-Naiset ylireagoivat ja liioittelevat.
-Miehiäkin pahoinpidellään ja raiskataan.
-Nykyään ei saa sanoa mitään.
-Nykyään ei saa olla heteromies.
-Naiset valehtelevat.
-En ole koskaan nähnyt tuollaista, joten sitä ei tapahdu.
Tms.
Miten voi fiksu mies olla niin toisessa maailmassa?
Kommentit (72)
Ap:n ongelma on se että mies elää todellisuudessa ja ap muissa maailmoissa. Toivoo että mieskin jakaisi hänen harhansa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies oppii olemaan ihan hiljaa, antaa vaimon kauhistella. Miehen mielipide on aina väärä, jos se ei ole sama kuin naisen mielipide.
Muistelen, että pari koulutyttöä väitti opettajan käyneen käsiksi. Jos oikeuslaitos olisi kuin naiset, olisi tuomio tullut jo pelkistä tyttöjen puheista, mutta kun valvontanauhat näyttivät jotain ihan muuta.
Jotkut mielipiteet ovat moraalisesti vääriä. Miehet ovat se ryhmä joilla näitä kyseisiä mielipiteitä useimmiten on.
Ja ei todellakaan olisi tullut, ihan yhtä lailla naiset ovat mukana tässä oikeuslaitoksessa ja kaikki rikokset Suomessa tutkitaan ennen kuin tuomitaan tai ollaan tuomitsematta. Lopeta olkiukkoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tätä aikoinaan myös ex-mieheltäni aikoinaan. Vähätteli kaikkea naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä ja naureskeli vain? Ymmärsin, että tuon kanssa ei voi enää elää, joka vähättelee naisten kokemuksia. Tätä minun vähättelyä jatkui koko meidän suhteen ajan. Esim. minun työni ei ole lainkaan tärkeää, se on vain jotain naisten juttuja, halveksi maalaustani ja halveksi kaikkea minussa. Alkoi sanelemaan, että miten tulee pukeutua oikein, alkoi sanelemaan minulle, että miten puhua hänen ystävilleen eli saneli kaiken minulle, että miten tulee olla ja käyttäytyä. Ei kiitos sanoin ja otin narkusta eron. Elämäni parantui huomattavasti tämän jälkeen. Nyt voin mennä minne tahansa ja pukeutua omalla tavallani ja puhua omalla tavallani ym.
Jokaisella av-tädillä on narsku eksä, tai kenties peräti nykyinen narsku. Tosielämässä kukaan ei edes tiedä, mitä "narsku" tarkoittaa, mutta av-kuplassa se on yleistä terminologiaa, koska jokaisella av-tädillä on narsku elämässään, kun taas av-täti itse on tietenkin pyhimys.
Kerro tuota itsellesi NARSKU
Onko fiksu mies toisaalta?? Kerro toki lisää, kuulostaa eräältä tutulta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies oppii olemaan ihan hiljaa, antaa vaimon kauhistella. Miehen mielipide on aina väärä, jos se ei ole sama kuin naisen mielipide.
Muistelen, että pari koulutyttöä väitti opettajan käyneen käsiksi. Jos oikeuslaitos olisi kuin naiset, olisi tuomio tullut jo pelkistä tyttöjen puheista, mutta kun valvontanauhat näyttivät jotain ihan muuta.
Itse olen nainen, enkä kyllä usko yhtään mihinkään mitä koulutytöt (tai pojatkaan) sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa.
Mitä tykköisit jos joku puhuisi miehistä kuten aloittajan mies naisista?
Naiset puhuvat keskimäärin hyvin paljon pahemmin miehistä kuin toisten päin, ellet pyöri jossain ma mupiireissä.
Älä jauha p@skaa. Mene ylilaudalle jossa on 99 prosenttia pelkkiä miehiä ja lueskele mitä miehet puhuvat naisista. Sellaista törkyä et naisten suusta kuule tai näe naisten kirjoittelevan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa.
Naiset puhuvat keskimäärin hyvin paljon pahemmin miehistä kuin toisten päin, ellet pyöri jossain ma mupiireissä.
Älä jauha p@skaa. Mene ylilaudalle jossa on 99 prosenttia pelkkiä miehiä ja lueskele mitä miehet puhuvat naisista. Sellaista törkyä et naisten suusta kuule tai näe naisten kirjoittelevan miehistä.
Samanlaista törkyä julkaistaan tällä palstalla miehistä joka tunti. Onko tämä joku ihmeen kilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit kimppaan tuollaisen kanssa. Niin makaa kuin petaa.
Yleensä törkyturpa naistenvihaaja, tai hyväksikäyttäjä tai naistenhakkaaja ei paljasta sisintään ennenkuin ollaan jo samassa asunnossa loukussa. Ei tuollainen miehenretale ensitreffeillä solvaa naista, ei kerjää rahaa, ei vie hänen korujaan kaniin, eikä iske nyrkillä naamaan. Sellainen peli alkaa vasta myöhemmin, kuukausien päästä kun nainen ei enää pääsekään heti karkuun.
Itselläkin oli hetken tollainen poikaystävä. Hänen mielestään miehet olivat syrjittyjä, vihasi feminismiä, jne. Mielestään kuitenkin oli tasa-arvon kannattaja, eikä vihannut naisia. Noh, tulen kärsimään tuosta lyhyestä suhteesta lopun elämääni. Yllättäen tuollainen mies ei välitä kuin itsestään ja muista miehistä, naiset ja heidän turvallisuutensa on yks hailee, ja kroppani on paskana lopun elämää. Minusta tuli kyllä kivenkova feministi tämän kokemuksen jälkeen, varsinkin kun pääsi kokemaan miten naisia kohdellaan terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa.
Sitähän tapahtuu joka päivä palstalla sekä naisten puheissa ihan tosielämässä. Eli mitäpä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa.
Kuulostaa kalikan kalahdukselta. Mitäs pahaa olet naisille oikein tehnyt, kun he sinusta niin kauheasti puhuvat?
Vierailija kirjoitti:
Laitoit heti ensimmäiseksi kaikkein pahimpana juttuna, tuon "ei kaikki miehet"
Väitätkö siis, että kaikki miehet rais-kaa ja ovat väkivaltaisia naisia kohtaan??!
No onhan tuo epäilyttävää, aina kun mies suuttuu siitä että marginaalisen miesjoukon pahoista teoista puhutaan. Tulee kummallinen vaikutelma, että tämä mies, joka häpeää kollektiivisesti naistenhakkaajien tekosia: Ei kaikki miehet lyö! En minä halua kuunnella tuollaisia juttuja! - haluaisi itsekin tehdä sellaista, tai on jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi vtu taas millainen lumihiutale AP on. Keksi parempia provoja 0/5.
Niin. Aivan kuviteltuahan tuo tietenkin on, koska kykaan mies ei ajattele noin. Niinkö?
Täysin epäironisesti neuvoisin sinua jättämää hänet ennenkuin eskaloituu mielipiteet tuosta vielä. Ei me normaalit miehet ajatella noin.
-mies 29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tätä aikoinaan myös ex-mieheltäni aikoinaan. Vähätteli kaikkea naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä ja naureskeli vain? Ymmärsin, että tuon kanssa ei voi enää elää, joka vähättelee naisten kokemuksia. Tätä minun vähättelyä jatkui koko meidän suhteen ajan. Esim. minun työni ei ole lainkaan tärkeää, se on vain jotain naisten juttuja, halveksi maalaustani ja halveksi kaikkea minussa. Alkoi sanelemaan, että miten tulee pukeutua oikein, alkoi sanelemaan minulle, että miten puhua hänen ystävilleen eli saneli kaiken minulle, että miten tulee olla ja käyttäytyä. Ei kiitos sanoin ja otin narkusta eron. Elämäni parantui huomattavasti tämän jälkeen. Nyt voin mennä minne tahansa ja pukeutua omalla tavallani ja puhua omalla tavallani ym.
Jokaisella av-tädillä on narsku eksä, tai kenties peräti nykyinen narsku. Tosielämässä kukaan ei edes tiedä, mitä "narsku" tarkoittaa, mutta av-kuplassa se on yleistä terminologiaa, koska jokaisella av-tädillä on narsku elämässään, kun taas av-täti itse on tietenkin pyhimys.
Mene sinä prinssi Vaikea taas, hus, pois siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vtu taas millainen lumihiutale AP on. Keksi parempia provoja 0/5.
Niin. Aivan kuviteltuahan tuo tietenkin on, koska kykaan mies ei ajattele noin. Niinkö?
Jos tuollaisesta pahoittaa mielensä ja luulee, että mies on joku misogynisti niin sietääkin olla yksin. Eihän kukaan tuollaista lumihiutaletta jaksa parisuhteessa, jonka ympärillä pitää koko ajan kävellä munankuorilla. AP ei ole parisuhteeseen sopiva normaalin ihmisen kanssa.
Englanniksi tämä termi on himpathy eli empatia, joka ulottuu vain miehiin.
Naisille aidosti hyviä miehiä on valitettavan vähän. Varsinkin amer. kulttuurin kanssa tekemisssä olevat ovat yleensä noita mieskeskeisiä himpaatteja.
Siis miten et muka tuota huomannut aiemmin? Kyllähän tuollainen asenne jo paistaa miehestä ennenkuin avaa edes suutaan.