Poliisi kertoo nyt Vuosaarta piinanneesta tyttöjengistä – Suora lähetys noin kello 13
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Myös vanhukset on saaneet osansa. Tämä jengi on sylkenyt vanhusten vaatteisiin, vieneet pipoa päästä, piirittäneet ja estäneet liikkumista. Kun aikuiset on yrittäneet tulla väliin auttamaan vanhuksia, niin nämä ovat haistatelleet (vtun pedareiksi) eikä väliin tuloista ole ollut apua. Toiminta ei ole loppunut. Vanhuksia on myös seurattu aina rappukäytävään asti sillä seurauksella, että osa vanhuksista ei uskalla enää liikkua alueella. Toistaiseksi eivät ole kuitenkaan tiettävästi hakanneet vielä yhtäkään vanhusta.
Hyi helvetti mitä v i t t u p ä i t ä 🤬
Saastaa. Koiranpaskaa.
Joopa joo.. Selittelyä muttei mitään konkreettisia toimia. Löyhät yhteenliittymät, kyllä ne suomalaisetkin, tässä on tullut jotain väärinymmärryksiä, kielimuuri, kulttuurien törmääminen, rakenteellinen rasismi.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei yllätä että romani on tämä pääjehu. Kun katsoo miten tuossa kulttuurissa esim. miehet kohtelee naisia. Muistuu mieleen sekin tapaus missä romanimies ampui sen raskaana olevan romaninaisen.
Ei ihme että lapsistakin kasvaa tuollaisia...
Tämä. Luultavasti tuota pikkupil lua eli Marissaa odottaa sama kohtalo. Joku kaaleeukko senkin vielä t a p p a a
Karma is a bitch 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisi pelkää 11-vuotiaita roadgirlejä.
Ei pelkää. Suomen poliisi noudattaa lakia.
Sinä taas voit mennä laittamaan korttelit kuntoon. Mikä estää?
Toki se lemuava perse on painava ja muutenkin on hankaluutta tehdä pesäeroa, että onko tämä tässä minun alla oleva persettä vai sohvaa?
Ooh nyt Marissan isukki suuttui 🤭
Miltä tuntuu kun tytär on tuleva p i r i h u o r a joka myy persettä huumeita vastaan?
Minä en pelkää mitään oikeuslaitosta koska en ole soija enkä vassari. Annan kyllä tavatessa semmosen opetuksen etteivät heti unohda! Jos siitä ilosta joku pikku sakko tulee niin poltan sen takassa. Mua ei yksikään broccolipää halvenna.
Yhden tytön äiti on todellinen kiertopalkinto. Tyttö seuraa jalanjäljissään. Veikkaan, että molemmista löytyy koko sp- tautien kirjo.
Miksi tähän ketjuun tulee itsestään nuolia, vaikka en niitä ole laittanut?
Se, joka antaa noille isän kädestä, nousee kansallissankariksi. Poliisi kun ei pysty eikä sossu kykene.
Pahimman pukarin isä on entknen huumerikollinen ja sulkee silmänsä kullannuppunsa ongelmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki se lemuava perse on painava ja muutenkin on hankaluutta tehdä pesäeroa, että onko tämä tässä minun alla oleva persettä vai sohvaa?
Miltä tuntuu kun tytär on tuleva p i r i h u o r a joka myy persettä huumeita vastaan?
Tottahan tuo on. Todella käsittämätöntä, että tässä ketjussa on ilmeisesti aikuisia ihmisiä, jotka syyttävät poliisia.
Suomessa rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15-vuotiaana.
Sitä nuoremmat eivät tietenkään ole millään tavalla poliisin vastuulla.
Silti tässä ketjussa on niin umpityhmiä ihmisiä, että he haluavat poliisin tekevän lastensuojeluviranomaistenkin työt.
Vähän ot, mutta järkyttävän rumia tyttöjä ulkoisestikin koko sakki. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Todella käsittämätöntä, että tässä ketjussa on ilmeisesti aikuisia ihmisiä, jotka syyttävät poliisia.
Silti tässä ketjussa on niin umpityhmiä ihmisiä, että he haluavat poliisin tekevän lastensuojeluviranomaistenkin työt.
Voisihan se poliisi edes sen verran hoitaa hommansa, että tekisi edes rikosilmoituksen sossujen virkavelvollisuuden rikkomisesta. Mutta kun ei kykene, ei kykene.
Noille rötösteleville kakaroille pitäisi määrätä pantavalvonta ja rajata liikkuma-alue koskemaan vain kodin ja koulun välistä matkaa, sekä laittaa siihen ulkonaliikkumiskielto esim. klo 20.00 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan se poliisi edes sen verran hoitaa hommansa, että tekisi edes rikosilmoituksen sossujen virkavelvollisuuden rikkomisesta. Mutta kun ei kykene, ei kykene.
Miksi ihmeessä poliisin pitäisi sekin tehdä? Lastensuojelu on ihan saatananmoinen laitos, jolle syydetään rahaa vuodesta toiseen.
Toivottavaa olisi, että siellä joukossa olisi edes yksi työntekijä, joka huomasi, että tämä ei ole okm
Ai miksi poliisin pitäisi puuttua lastensuojelun selkeään virkavelvollisuuden laiminlyöntiin? No ehkäpä siksi, että poliisia pitäisi edes pikkuisen kiinnostaa sellainen asia kuin ihmisten yleinen turvallisuus?
Taidat itse olla yksi näistä skoudeista.
Taas persujen kakarat tekee rikoksia ja persut tulee väittämään toista! Aloitus ilmiannettu! Sairaita valheita levottää persu äärioikeisto rotat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeutta saa Suomessa vain ottamalla se omiin käsiin
Niinpä:
Kaunein elokuva mitä on tehty
jotenkin tässä tuntuu että eniten ollaan huolissaan "tyttöjen" saamasta mahdollisesta huonosta julkisuudesta ja pahat aikuiset somessa kirjoittelevat, kuin alkuperäisestä ongelmasta eli "tyttöjen" laittomasta käytöksestä. hmmm.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi poliisin pitäisi puuttua lastensuojelun selkeään virkavelvollisuuden laiminlyöntiin? No ehkäpä siksi, että poliisia pitäisi edes pikkuisen kiinnostaa sellainen asia kuin ihmisten yleinen turvallisuus?
Taidat itse olla yksi näistä skoudeista.
Taidat itse olla lastensuojelun lässyttävä ja palaveripullalla laiskaa persettä levittävä työntekijän irvikuva.
Poliisin pitää tulla tekemään teidän työt? :D
Jos tuo nilkkiporukka jatkaa valitsemallaan tiellä, niin he varmasti lopulta ajautuvat tekemisiin jengiläistenkin kanssa joskus vanhempana