Onkos teillä miehen lupa olla täällä?
Eikös pitäsi olla kotitöiden parissa eikä täällä ahteria levittämässä?
Kommentit (11)
Miksi pitäisi olla lupa?
Mä oon aikuinen ihminen ja vaikka olenkin avioliitossa niin ei se niin kahleissa olemista ole kuin luulet! HAHHAHA
Arvatkaa vaan mitä tapahtu ku olin unohtanu tyhjentää sivuhistorian yks päivä ja sehän huomas että olin ollu täällä!
Noh, jäähylle mä jouduin siitä, 27 minuutiks.
Meillä täytetään aina iltaisin kaavake, jossa ilmoitan millä nettisivuilla aion käydäpäivän aikana ja kuinka pitkän ajan. Mies sitten tarkistaa sivuhistoriastaja lokitiedostoista olenko totellut. Joskus tarkistaa myös ottamalla etäyhteyden työpaikaltaan. Tuntuu turvalliselta, kun toinen välittää.
Ei tarvitse lupia kysellä. Mies hoitaa tienaamisen ja minä kodin. Työnjako on selvä, epäselvyyksiä ei ole eikä tule. Lapset päiväunilla ja kämppä kiiltää. Nyt voin juoda kahvia ja levittää persettäni av:lla :D
Mä anon luvan aina kolmena kappaleena ja edellisiltana pitää jättää ennen kello kahdeksaa. Aamulla saan sitten kirjallisen vastauksen, kolmena kappaleena, että saanko kys. päivän aikana käydä täällä.
Usein saankin luvan! :) Mulla on tosi kiva mies. :))) <3
Vierailija:
Ei tarvitse lupia kysellä. Mies hoitaa tienaamisen ja minä kodin. Työnjako on selvä, epäselvyyksiä ei ole eikä tule. Lapset päiväunilla ja kämppä kiiltää. Nyt voin juoda kahvia ja levittää persettäni av:lla :D
onneksi olen töissä enkä kotona joten en luista mistään kotitöistä, ne odottavat sitten työpäivän jälkeen...
9:lle
Tämähän on rakentavaa. Missään ei ole niin vireää ja monipuolista keskustelua kuin täällä. 7
Ja en tee silloin mitään kotijuttuja, en mitään. Mä täs hoidan pankkiasiat, sähköpostin, luen iltiksen ja huutelen huutiksesta tavaraa =)
Välillä pitää täällä purkautua =D
Vierailija:
Ja en tee silloin mitään kotijuttuja, en mitään. Mä täs hoidan pankkiasiat, sähköpostin, luen iltiksen ja huutelen huutiksesta tavaraa =)Välillä pitää täällä purkautua =D
ei tarvitse koskaan enää kysellä siltä yhtään mitään.