Ajatelkaa, Donald Trump on viimeisen reilun 1,5 vuoden aikana ollut jo 3 kertaa murhayrityksen kohteena!
Yhdysvaltain presidentin ammatti on ilmeisen vaarallinen ammatti.
Kommentit (103)
Surkeita lavastuksia. Nyt oli sentään saatu "manifesti" ja tyyppi saatiin "kiinni" hengissä. Mutta eiköhän sillekin käy "oswaldit" niin ei jää harmittavasti todistajia.
Vierailija kirjoitti:
Surkeita lavastuksia. Nyt oli sentään saatu "manifesti" ja tyyppi saatiin "kiinni" hengissä. Mutta eiköhän sillekin käy "oswaldit" niin ei jää harmittavasti todistajia.
Magatit huomasivat, että luoteihin kirjoitetut "viestit" eivät mene täydestä kuin kaikkein tyhmimpiin. Lavastamiseen pitää nähdä vähän vaivaa.
Teatteria, joka uppoaa vain yksinkertaisiin magatteihin. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmähermoinen kaveri.
Nopea juoksija
Saisi Old Man Trumpin kiinni ja menisi ohi, vaikka lähtisi telineistä ja Trumpilla olisi askel maaliviivalle.
-winner-
Eikö se yksi "yritys" ollut, että joku tyyppi käveli valkoisen talon nurmikolla aseen kanssa, kun Trump oli Floridassa, yli 1500 kilometrin päässä?
Se ihmetyttää, että häntä ei näy asia hetkauttavan. Jos mua olisi yritetty ampua kerrankin, se kyllä vaikuttaisi muhun. Ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se ihmetyttää, että häntä ei näy asia hetkauttavan. Jos mua olisi yritetty ampua kerrankin, se kyllä vaikuttaisi muhun. Ihmiset on erilaisia.
Jos olisit ollut mukana suunnittelemassa "ampumisesi" lavastusta niin et sinäkään kovin hetkautunut olisi.
Juu siellä on aikaisempiakin pressoja yritetty ja Kennedy jopa menehtyi.
Montakohan yritys kertaa on itänaapurissa, sieltä ei kai tietoja heru.
Trump kavereineen on itse sata kertaa vaarallisempi paljon isommalle joukolle ihmisiä, kuin muutama häntä feikki-uhannut tyyppi.
Mitä tunareita siellä on kun ei onnistu!
Show must go on.. kaikki on käsikirjoitettua teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunareita siellä on kun ei onnistu!
No kun ne yrittäjät on sieltä Trumpin hallinnosta...
Montas tuhattu tuo on itte tapattanut?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos on itse näytöksen käsikirjoittanut. Tästä tulikin oikein trilogia.
Minkä takia tästä puhutaan Trumpin salamurhayrityksenä, vaikka on jo kerrottu, ettei kohde ollut itse Trump, vaan Trumpin hallinnon tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tästä puhutaan Trumpin salamurhayrityksenä, vaikka on jo kerrottu, ettei kohde ollut itse Trump, vaan Trumpin hallinnon tyypit.
Ja hyökkäys oli hyökkäys kristinuskoa vastaan, mutta väitetty manifesti kritisoi hallintoa siitä, että nämä eivät ole kristittyjä? Kumpi se nyt on?
Samoin käynee Putlerille.