Ajatelkaa, Donald Trump on viimeisen reilun 1,5 vuoden aikana ollut jo 3 kertaa murhayrityksen kohteena!
Yhdysvaltain presidentin ammatti on ilmeisen vaarallinen ammatti.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat innokkaita noissa puuhissa. Monet muut mieluummin valitsevat äänestämällä johtajansa-
Vasemmisto haluaa Vancen johtoon.
Ei ne halua eikä hyväksy ketään rebublikaania. Pitäisi jakaa kahtia koko maa.
Vierailija kirjoitti:
Hit-leriä yritettiin kymmeniä kertoja murhata, mutta ei onnistunut. Lopulta hän teki sen itse.
Trump ei kyllä tee sitä itse. Hän rakastaa itseään liikaa. Vahingossa voi mennä vaikka BigMaciin tukehtumalla, mutta eiköhän se dementia tai hänen muut kremppansa ehdi ensin.
Niin kauan kunnes se kuolee luotiin, en todellakaan usko näihin "murhayrityksiin". Kun Donnie-pojun gallupkäyrä lähtee laskuun, ilmestyy joku pyssymies jostain ja mirakulöörisesti ei onnistu kuin haavoittamaan, tällä kertaa ei sitäkään.
Tämä on jo nyt mennyt vanhaksi tämä tapa. Keksisivät edes jotain uutta, vaikka drooneja käyttäen tai jotain. Siitä tulisi edes se spektaakkeli, jota Donnie-poju aina kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Donaldin pitäisi palkata kunnon turvatiimi Melanialle, ja Vancen Ushalle.
Voisivat hankkia sellaisen turvatiimin, ettei enää koskaan nähtäisi Melanian tai ikivanhan ukkonsa naamaa missään. Minä liputan sellaisen turvan puolesta.
Obaman yritettiin tappaa 11 kertaa. Yhtään uutista ei tästä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat hankkia sellaisen turvatiimin, ettei enää koskaan nähtäisi Melanian tai ikivanhan ukkonsa naamaa missään. Minä liputan sellaisen turvan puolesta.
Joku ehdotti että vankila olisi aika turvallinen paikka heille.
Luulisi jo vähitellen katsovan peiliin, olisiko omissa tekosissa jotain korjattavaa.
Mutta oli se vaan kova juoksemaan, se salamurhaaja! Niinhän Trumppikin itse totesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti että vankila olisi aika turvallinen paikka heille.
Niinhän se Epsteinkin luuli.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mutta oli se vaan kova juoksemaan, se salamurhaaja! Niinhän Trumppikin itse totesi.
Tässä Trumpin kommentissa särähti se, että yleensä hän kehuu ihmisiä vain jos heistä on hyötyä jotenkin. Kaverit=kehuja, ei enää kaveri=haukkuja. Kova hän on kehumaan mutta se on yksi kontrolloinnin ja vallan väline, ns. kenelle olen suopea. Haukkui hän tätä tyyppiä sairaaksi, mutta sitten kuitenkin innoissaan kehui ja heitti vitsiä. Jos näkee ristiriitaisuuksia jossain, niin kannattaa usko sitä vatsan tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi jo vähitellen katsovan peiliin, olisiko omissa tekosissa jotain korjattavaa.
Niinpä. 60min haastattelussa: "olette kaikki lehdistö ihan paskoja" 5s. myöhemmin "ihanan yhtenäistä oli salissa, kaikki oltiin niinku yhtä perhettä, oi ku ihanaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee kun puhkot kierot silmäsi.
Kovin te haluatte satuttaa, trumppilaiset. Vai miten se meni...
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, mitä muuta voi su wak eilta odottaa kuin väkivaltaa, totalitaristista ajattelua sekä seksuaalisia perversioita.
Ohhoh! Kaikenlaista olen Trumpista kuullut, mutta kukaan ei koskaan ennen ole luonnehtinut häntä suwakiksi 😮
Vierailija kirjoitti:
Aseet eivät tapa. Ihmiset vaan.
Aseet eivät myöskään lavasta salamurhayrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. 60min haastattelussa: "olette kaikki lehdistö ihan paskoja" 5s. myöhemmin "ihanan yhtenäistä oli salissa, kaikki oltiin niinku yhtä perhettä, oi ku ihanaa".
Dementikkoukko ei muistanut mistä puhutaan
Vanhaan hyvään aikaan ensimmäinen olisi onnistunut
Trumppi ei ole ainoa amerikkalainen tumpelo.
Kimmel on myös oikeassa. Silloin harvoin kun Melania edustaa, hän näyttää siltä kuin toivoisi aviomiehensä mahdollisimman pikaisia hautajaisia.
Laitappa linkki uutiseen jossa tällaista sanotaan.
Vassari youtubettaja ei nyt valitettavasti käy lähteeksi normaaliälyisille ihmisille.