Naapurin Paula
Naapurin Paula otti minulta suihin ja homman hoidettuaan loihe lausumaan"en mennyt puihin, kun otin suihin, kehu likka kun tuli hikka! Eikä ukkonsa taaskaan tiennyt, että kävin muijaansa pampputtamassa?
Kommentit (28)
Minä kun luulin että olen ainoa jollekka Paula antaa, mut hänen luonaan käy näemmä useampikin, vaikka onhan hän jo aika ikäloppu, mut hampaaton suu on tehty ottamaan suihin. Ainoa mikä hämää on, että hän laittaa tekarit vesilasiin suihin oton ajaksi?
Paula jakaa pojille tippuria ihan ilmaiseksi!
Niin puhutaanko nyt Mettistön Paulasta, vai kenestä nyt on puhe, antakaa vinkkiä!
Nyt kunnioittavaa asennetta Paulaa kohtaan. Tänään on kaikkien veteraanien juhlapäivä!
Niin onhan se Paula alallaan jo veteraani, aika vanha kaiketi, veteraani ikää?
Ei. Kysessä on pikkubaarin paula munkasta!
Motto: ” Kani pani illoin, aamuin varhai. Kanista oli aamupano parhain”!
Oli se!😎
Ettekö osaa lukea?? Naapurin Paulasta on kyse.
Niin mutta kenen naapuri hän on, hiukan selvennystä, voisin kommentoida jos puhumme samasta Paulasta kanssanne. Missä päin Suomea vaikuttaa?
Naapurin Paula, jota käyn pampputtamassa asuu Ylöjärvellä, muista en tiedä, kertokaa missäpäin on teidän panopuu Paula?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Paula, jota käyn pampputtamassa asuu Ylöjärvellä, muista en tiedä, kertokaa missäpäin on teidän panopuu Paula?
Naapurissa se on!!
Niin munkin Paula on naapurissa ja ukkonsa oli aikoinaan joku torvikauppias ja leikki jotain kipparikin, ja niin helvetin leveessä kehässä kulki, niinkuin ois omistanut koko maailman!
Miekin tunnen yhen riemuylioppilas Paulan, tykkää jakaa tuheroa a, aika estoton, oli ainakin nuorena?
Kyl miekin sain nuorena panna naapurin Paulaa, kiihkeä oli sängyssä ja on kuulemma vieläkin, mut äijänsä ei kyllä enää kykene häntä hoitelemaan, joten muut joutuu hänet hoitelemaan ja ukkonsa ei tiedä mitään, luulen jot on niin sekaisin et huuteloo vaan uraa Ukraina?
Minäkin olen sit ilmeisesti pannut samaa Paulaa, jonka mies oli joku torvikauppias ja kesällä jonku purkin kapteeni muka ja kyllä oli ittensä täynnä ja niin on Paula kun on riemuylioppilas?
Niin tämä riemuylioppilas Paula, kaikki hänet tuntee Ylöjärvellä?
Yksinkös täällä Paulasta kirjoittelet?
Suako se vituttaa kun täällä kirjoitellaan susta, kiva että tunnistat ittees?
Minäkin käyn panemassa naapurin Paulaa, liekö sama mut ukkonsa ei tajua mitään mitä ukkonsa tekee. Ei ihme, hän oli nuorempana joku soitinkauppias, mut luulen jot hän myi vain torvia, kun on itsekin aivan torvi?