Vappu yksin, mitä voisi tehdä?
Älkää ehdottako, että mene jonnekin väen paljouteen juhlimaan vappua. Siellä olisin vieläkin yksinäisempi.
Kommentit (74)
Käy kampaajalla, jalkahoidossa, kosmetologilla tai kynsihuollossa ja mene terassille juomaan sidukkaa.
Mene lintutornille kiikarin kanssa tai metsään 15 kilometrin lenkille.
Istu yksiössä ja puhaltele kortsuista ilmapalloja.
Haluaisinpa nähdä joskus, että Suomessa suomalainen ottaa kontaktia yksinäiseen. Ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut tuollaista. Yksinäiset ovat usein juuri siksi yksinäisiä, että heiltä puuttuu joku salaperäinen näkymätön ominaisuus joka vetää ihmisiä puoleensa.
Ai kun sulle ei ole sattunut, niin ei ole voinut toisellekaan? Hohhoijaa, näitä idioottimaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä joskus, että Suomessa suomalainen ottaa kontaktia yksinäiseen. Ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut tuollaista. Yksinäiset ovat usein juuri siksi yksinäisiä, että heiltä puuttuu joku salaperäinen näkymätön ominaisuus joka vetää ihmisiä puoleensa.
Ai kun sulle ei ole sattunut, niin ei ole voinut toisellekaan? Hohhoijaa, näitä idioottimaisuuksia.
Liittynee ulkonäköön. Kauniihkokin nainen saa mies seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vain sinne väenpaljouteen juhlimaan vappua. Opettele olemaan iloinen toistenkin puolesta äläkä surkuttele itseäsi. Voihan hyvin olla että törmäät toiseen samanlaisessa tilanteessa olevan.
Varaa vaikka riittävän iso retkeilyalusta että tarpeen vaatiessa sille sopii toinenkin :)
Varalta myös toinen viinilasi.
Testattu. Kukaan ei edes päin katso, vaan kaikki ovat ryhmittyneet skoolaamaan sen oman porukkansa kanssa. Koska sitähän vappu on, että juhlitaan jotain omia opintoja tai muuta. Ei todella ollut ainakaan minun mielestäni minkään arvoinen kokemus mennä sinne paljouden keskelle yksin.
Koska sinäkään et katso ympärillesi ja huomaa, että muitakin yksinäisiä on. Kaikilla ei todellakaan ole omaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittynee ulkonäköön. Kauniihkokin nainen saa mies seuraa.
Sinulle ulisijalle ei merkitsekään mitään todelliset ystävät, mietit vain naisettomuuttasi.
"Yksinäiset ovat usein juuri siksi yksinäisiä, että heiltä puuttuu joku salaperäinen näkymätön ominaisuus joka vetää ihmisiä puoleensa."
Eikö sinun pitäisi ihan yhtä hyvin puhua siitä, että yksinäisiltä puuttuu ominaisuus, joka auttaa lähestymään muita? Katsos kun ystävyys ei toimi vain yhteen suuntaan. Jos kerran mielestäsi muilla on ominaisuus, joka vetää puoleensa, miksei se vedä yksinäisiäkin siihen suuntaan? Miksi yksinäinen jää odottamaan, että joku vetäytyy heihin päin?
Torstai 30 huhtikuuta
Linnanmäen lasten vappu
Tikkurilan Vappumarkkinat
Musiikkitalon Black Box: pelimannitanssit
Vapputori
Wapputerde: Jukka Poika
Wappuriehan julistus 2026
Kääntöpaikan lippakioskin vappu
Kevätpolku - Spring Trail
Pihlajamäen vappujuhlat
Korjaamo: We Love Helsinki Vapputanssit
Linnanmäki aukeaa
Hartolanpuisto: Vallilan vapputanssit 2026
Lippiksen vappu
Näin Havis Amanda lakitetaan - lakki omenankuorista
Freja Rooftopin kesäkauden avajaiset
Baaripelien tapahtumat torstaisin
Paasitornin vappu 2026
Mantan lakitus
Eero Nelimarkka
Kultsan Vappudisko
Mä olen kyllä kova juhlimaan, mutta Vapusta on tullut mulle merkityksetön. Vuosiin en ole käynyt missään vappuna, vaikka kutsuja olisi ollut.
Mieluummin möllötän kotona ja nautiskelen omasta rauhasta. Hyvää sapuskaa, leffaa tai sitten palstalla aikani. Ehkä ostan skumppaa, ehkä en. Vappupäivänä sitten syön lisää hyviä juttuja.
Saa huilia ihmisistä ja olla yksin. Ehkä, jos mies jää kotiin, niin sitten vietän sen hänen kanssaan... ehkä. Olen kyllä patistanut häntä lähtemään kavereidensa kanssa.
N54
Miksi vapulle pitäisi olla erityistä ohjelmaa?
Olisiko mahdollista mennä vaikka johonkin kylpylähotelliin yöksi? Mä menin kerran juhannukseksi Mustion "linnan" hotelliin yöksi, kun ei ollut mitään mökkireissua tms. Oli ihana paikka! Kävin myös kartanokierroksen ja yöuinnilla.
Jos budjetti ei anna myöten hotelliin, miten olisi telttailu? Eihän toki mitään tarvitse tehdä, mutta kuulostaa siltä, että haluaisit.