Vappu yksin, mitä voisi tehdä?
Älkää ehdottako, että mene jonnekin väen paljouteen juhlimaan vappua. Siellä olisin vieläkin yksinäisempi.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mene vain sinne väenpaljouteen juhlimaan vappua. Opettele olemaan iloinen toistenkin puolesta äläkä surkuttele itseäsi. Voihan hyvin olla että törmäät toiseen samanlaisessa tilanteessa olevan.
Varaa vaikka riittävän iso retkeilyalusta että tarpeen vaatiessa sille sopii toinenkin :)
Varalta myös toinen viinilasi.
Testattu. Kukaan ei edes päin katso, vaan kaikki ovat ryhmittyneet skoolaamaan sen oman porukkansa kanssa. Koska sitähän vappu on, että juhlitaan jotain omia opintoja tai muuta. Ei todella ollut ainakaan minun mielestäni minkään arvoinen kokemus mennä sinne paljouden keskelle yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mene vain sinne väenpaljouteen juhlimaan vappua. Opettele olemaan iloinen toistenkin puolesta äläkä surkuttele itseäsi. Voihan hyvin olla että törmäät toiseen samanlaisessa tilanteessa olevan.
Varaa vaikka riittävän iso retkeilyalusta että tarpeen vaatiessa sille sopii toinenkin :)
Joo ja parhaalla tuurilla siihen viltille sammuu ventovieras vähemmän iloinen vapunviettäjä jonka heräämistä joutuu odottamaan aamuun asti (että saa vilttinsä mukaan). Harva ihminen on noin lapsellisen romanttinen kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa.
Ei varmasti tuolla asenteella.
No ei millään asenteella.
Kukaan mene yksin mihinkään nurmikolle jonku alustan kans ja odota et joku umpiouto tulee siihen lässyttään....on se ilimoja pidelly.
Voi sinne nurmikolle mennä nautiskelemaan ja fiilistelemään. Onhan se tietysti epätodennäköistä että sieltä heila sattuu mukaan, mutta ei se mahdotonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa.
Ei varmasti tuolla asenteella.
No ei millään asenteella.
Kukaan mene yksin mihinkään nurmikolle jonku alustan kans ja odota et joku umpiouto tulee siihen lässyttään....on se ilimoja pidelly.
Voi sinne nurmikolle mennä nautiskelemaan ja fiilistelemään. Onhan se tietysti epätodennäköistä että sieltä heila sattuu mukaan, mutta ei se mahdotonta ole.
Minä aion mennä bikineissä ottamaan aurinkoa, ja aina ennenkin on seuraa riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
7.8.2026 yksin. Mitä teen?
Niinpä! Ikään kuin vappu eroaisi mitenkään muista päivistä. Jokainen voi ihan itse päättää, mitä arvostaa. Perseet voi vetää vaikka tavallisena arkipäivänä tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki hyvään pokepätkään?
En tiiä hyvästä mutta oli tuossa pyörimässä
https://www.redtube.com/191137961
N44
Olisitpa ollut mieluummin vaikka 34(mieluiten 25), niin olisin voinut tarjota samaa sinulle kotisohvallasi.
Saan ihan muilta jo, en tartte sun tarjoamisia.
N44
Olen viettänyt elämäni aikana vappua ehkä 5 kertaa. Inhoan tuota juhlaa sydämeni pohjasta, nytkin kieltäydyin parin ystävän kutsusta terassi-illasta aattona. Vappupäivänä en koskaan mene ulos ellei ole pakko, harvoin on. Katson sarjoja, syön hyvin ja nautin rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Pistä vappunenä päähän ja juo kuoharia samalla työväenlauluja kuunnellen.
Noin minä teen pl. vappunenä, sen sijalle ilmapalloja.
Ostat herkkuja joita syöt harvoin ja elokuva pyörimään, päikkärit ja ulkoilua, saunomista ja löhöilyä. Mitä sitä muuta kaipaa vapaapäivänä.
Itse juon viinaa ja näpelöin kulliani. Suosittelen vastaavaa. Toimii kaikkina vuodenaikoina. On vain huolehdittava riittävästä ryypättävästä, näpelöintikohde aina muutenkin käden ulottuvilla.
Amatöörien juhla. Juovat muutaman lasin halpaa litkua ja sitten seuraavana päivänä potevat muka krapulaa ja tekevät siitä kymmeniä instapostauksia.
Käy kävelyllä jossain metsässä, Katso elokuvia, lue kirjaa, tee käsitöitä jne
Vierailija kirjoitti:
Käy kävelyllä jossain metsässä, Katso elokuvia, lue kirjaa, tee käsitöitä jne
Onpa masentavia neuvoja. 🙁
Ajattelin tempaista 10 valkovenäläistä , 10 tuoppia, 10 kuoharia ja 10 kaikkea.
Mä ryyppään itsekseni kuten joka vappu ennenkin.
Jos yhtään lohduttaa: Siellä on kylmä ulkona.
Olisitpa ollut mieluummin vaikka 34(mieluiten 25), niin olisin voinut tarjota samaa sinulle kotisohvallasi.