Olen vasemmistokonservatiivinen
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeistoliberaali.
Suomessa on demokratia.Sinulla on oikeus mielipiteeseen,kunhan et yritä käännyttää minua samanlaiseksi.t:a
Olet siis jo lähes parantunut. Konservatismi vielä pois.
Vierailija kirjoitti:
En tingi konservatiivisuudestani En tykkää näin vapaamielisestä maailmasta.
Ei Suomessa ole yhtään vasemmistokonservatiivista puoluetta. Minä sinuna miettisin asioden tärkeysjärjestystä ja äänestäisin sen mukaan. Harva löytää puolueen/ehdokkaan, jonka kanssa on aivan kaikesta täysin samaa mieltä.
Näin vapaamielinen maailma ei ole Jumalan tahdon mukaista!
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä Neuvostoliitosta. Siellä ei todellakaan katseltu sossupummeja, kerjäläisiä ja ideologisti työttömiä. Nuo olisivat saaneet siellä 10v tuomion irtolaisuudesta pakkotyöhön ojennusleirille. Homous oli siellä myös rikos ja siitä sai vankileirituomion pakkotyhön. Varkaat ym kriminaalit lähetettiin myös pakkotyöhön. Välillä oli myös nenenvalkaisu kampanjoita ja ongelma alkoholisteja lähetettiin kuntoutumaan pakkotyöleireille.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, miksi Jumala ei pidä vapaa mielisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, miksi Jumala ei pidä vapaa mielisyydestä?
Lue Raamattua!
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kokoomuslaiset ja nuoret persut ovat käytännössä liberalisteja ja arvostavat perinteisiä arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Loukkaa minun sukupuolimoraaliani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä Neuvostoliitosta. Siellä ei todellakaan katseltu sossupummeja, kerjäläisiä ja ideologisti työttömiä. Nuo olisivat saaneet siellä 10v tuomion irtolaisuudesta pakkotyöhön ojennusleirille. Homous oli siellä myös rikos ja siitä sai vankileirituomion pakkotyhön. Varkaat ym kriminaalit lähetettiin myös pakkotyöhön. Välillä oli myös nenenvalkaisu kampanjoita ja ongelma alkoholisteja lähetettiin kuntoutumaan pakkotyöleireille.
Siellä miliisit ratsasivat elokuvien päivänäytöksissä kävijöitä. Huonosti kävi jos ei ollut esittää todistusta siitä, että on vuorotyöläinen ja voi sen vuoksi käydä päivänäytöksessä. Aikoinaan NL:ssa elänyt hoitaja kertoi tämän minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Loukkaa minun sukupuolimoraaliani!
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kokoomuslaiset ja nuoret persut ovat käytännössä liberalisteja ja arvostavat perinteisiä arvoja.
Liberaali arvostaa perinteisiä arvoja?
Vierailija kirjoitti:
Olen äärikepulainen.
ja mä keskustan ydinkeskustaa. eli sitä mit kaikki kiertää kehää ympärillä
Klassinen liberalismi on kristinuskon ja demokratian ohessa yksi länsimaisen kulttuurin menestyksen kulmakiviä. Klassisella liberalismilla ei ole mitään tekemistä postmodernin uusliberalismin kanssa, joka ei suvaitse mitään muuta kuin intersektionaalisen ideologian. Klassinen liberalismi pohjaa sananvapauteen, yrittämisen ja ideoiden vapauteen, tieteen vapauteen ja sen testattavuuteen, ennenkaikkea ideaan siitä, että on valmis puolustamaan toisen oikeutta olla eri mieltä kanssasi.