Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 53v miehellä kysyntää naisten keskuudessa?

Vierailija
25.04.2026 |

Onko saman ikäisiä miehiä jotka eronneet ja löytännyt uuden naisystävän? Oliko helppoa vai vaikeeta... mistä löysit?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäisesi akat , ei nuorempia.

Vierailija
22/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on metoo heti, jos mies menee vierasta naista lähestymään.

katsominenkin on nykyään baarien tanssilattioilla kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni 18-25v tyttö fantasioi vanhemmasta "daddy" henkisestä miehestää. Ehdottomasti on.

M44

Taitaa kuule ne fantasiat olla pippelitelineellä omien korviensa välissä.

Vierailija
24/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempaa haluat niin kannattaa suunnata ulkomaille pitkälle länteen tai itään.. 

Vierailija
25/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee. Tiedetäänhän ettei köyhään mieheen rakastu kukaan, rikkaaseen kyllä vaikka tämä olisi seniili horisko, peniskin amputoitu.

Vierailija
26/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on antaa?

Miksi sun kanssa kannattaisi olla?

Vierailija
27/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hyvä vastavuoroisuudessa? 

Vierailija
28/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne voin lähettää osoitteeni? Terveisin Tuula 72 vuotta

Vierailija
29/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyntää!!! Meitä on paljon: viisikymppisiä, uraan panostaneita, sivistyneitä ja kivan näköisiä naisia, jotka haluaisi aloittaa sen intohimoisen viimeisen ja tärkeimmän loppuelämän suhteen.

Vierailija
30/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ ikäisenä 40+ naisia näyttäisi mediatietojen perusteella löytyvän

Vierailija
31/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos on rahaa ja statusta. Muuten tuskin...

Voi millaisessa valheessa elätkään, raha ja status ei kerro toisesta ihmisestä mitään ja sen pohjalle on todella huono rakentaa mitään suhdetta.

Vierailija
32/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle 46-vuotiaalle naiselle tuon ikäinen mies kelpaisi. Pelkkä ikä ei kuitenkaan kerro miehestä yhtään. Miehen pitää miellyttää mun silmää. Ei tarvitse olla mikään adonis, mutta tavallinen itsestään ja hygieniasta huolehtiva mies. On luotettava, rehellinen, uskollinen, muut huomioon ottava. Ei mikään sohvalla makaava röhnöttäjä joka odottaa palvelua. Mieluiten töissä, mutta ihan tavallinen duunari käy. Mikään pitkäaikaistyötön ei kelpaa koska on niin erilainen elämäntilanne mun kanssa. Haluan tehdä yhdessä asioita eikä kaikki saa tyssätä siihen, että toisella ei ole koskaan rahaa. Maksan kyllä itse oman menoni, mutta haluan miehen joka maksaa omat menonnsa.

Vierailija
33/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne voin lähettää osoitteeni? Terveisin Tuula 72 vuotta

Ei muuta ko liukkarit holeen ja tänne vaan!

Vierailija
34/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisit oikein hyvin ikäsi puolesta. Mitään muutahan en sinusta tiedäkään, joten voipi olla, että et vastaisi kysyntään.  Olen 58-vuotias nainen. 

Samat aatokset, ehkä vähän nuorensorttinen on ap.

N57

Vierailija
35/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle 46-vuotiaalle naiselle tuon ikäinen mies kelpaisi. Pelkkä ikä ei kuitenkaan kerro miehestä yhtään. Miehen pitää miellyttää mun silmää. Ei tarvitse olla mikään adonis, mutta tavallinen itsestään ja hygieniasta huolehtiva mies. On luotettava, rehellinen, uskollinen, muut huomioon ottava. Ei mikään sohvalla makaava röhnöttäjä joka odottaa palvelua. Mieluiten töissä, mutta ihan tavallinen duunari käy. Mikään pitkäaikaistyötön ei kelpaa koska on niin erilainen elämäntilanne mun kanssa. Haluan tehdä yhdessä asioita eikä kaikki saa tyssätä siihen, että toisella ei ole koskaan rahaa. Maksan kyllä itse oman menoni, mutta haluan miehen joka maksaa omat menonnsa.

Aika pitkälti sama lista. Myöskään mitään auton-/moponrassaria en jaksaisi.

Vierailija
36/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on mutta mitään sosiaalitapausta ei naiset ryhdy hoivaamaan. Hyvä ammatti, aktiivisuus ja hyvin hoidettu ero jos on taustalla niin ottajia löytyy. Puolitutuilta tuli kontakteja.

Vierailija
37/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää. Totta kai on jos ei ole joku täysi luuseri. 53 mikään vanha vielä ole ja vanhatkin kääkät löytävät vielä vanhainkodistakin seuraa

Vierailija
38/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän asiansa hoitaneilla miehillä on vientiä. Naiset elävät vanhemmiksi ja moni mies ajautuu pois parisuhdemarkkinoilta työttömyyden ja päihteiden takia.

Päihteet ja lihavuus ovat suurimmat syyt miksi jäävät yksin. 

Sivusta 

ei pidä paikkaansa.

jos mies on jännä, niin se saa käyttää päihteitä paljon ja silti naisia on ympärillä laumoittain

No eikö tuo jo kerro sulle paljon?? - laumoittain. Mikään suhde ei siis kestä eikä pysy. Jännä juttu. Johtuisko niistä päihteistä?...

Vierailija
39/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on metoo heti, jos mies menee vierasta naista lähestymään.

katsominenkin on nykyään baarien tanssilattioilla kiellettyä.

Onhan se, jos haluaa ymmärtää jotakin Niiiiiin väärin kuin vain voi.

Vierailija
40/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysyntää!!! Meitä on paljon: viisikymppisiä, uraan panostaneita, sivistyneitä ja kivan näköisiä naisia, jotka haluaisi aloittaa sen intohimoisen viimeisen ja tärkeimmän loppuelämän suhteen.

🤣🤣🤣