Jeesus on tulossa
Jeesus on tulossa, pyydä häntä elämääsi ennenkuin on liian myöhäistä. Pyydä ja etsi häntä vilpittömästi niin hän näyttäytyy.
Jeremia 29:13 Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne
Jeremia 33:3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle.
Matt 7:7-8 Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
Sananlaskut 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua etsivät, ne löytävät minut
Ilm 3:20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani.
Tapahtumat aikajanalla
Kommentit (5)
Kiitos 🙏🏻 Siunattua päivää ja viikonloppua kaikille 🙏🏻👍🏻🌞
Jeesus tulee kuin ohjus, parantaa stressis ja suonikohjus.
Jeesus sanoi ettei ole ainakaan tänään menossa mihinkään. Tuskin huomennakaan kun viini ei lopu jeesuksella.
Jeesus onpi kalliolla kyljellään ja näyttää sormellaan mistä viinaa saa.
Miksi Larinalais-Amerikkalaisen miehen Meneilläänoleva ejakulaatio on niin iso asia ja miksi foorumin osallistujien pitäisi haluta osalliseksi tähän "tulemiseen" ihan etsimällä etsirn ja huutaen? Ja vaikka kuseinen Jésus nyt olisikin "rakastava" jne niin on lähinnä "kreepiä" että hän on jo ovella kolkuttamassa...
Vai oliko tämä AP:n ratkaisu Suomen Syntyvyysongelmaan?