Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2042)
Vierailija kirjoitti:
Syksy saa ja sinäkin voisit saada.
Hiljasta on.
Haluaisin kokeilla sopisitko sinä A luotettavaksi seksikumppaniksi tylsää arkea piristämään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusu.
Saispa sen joskus myös irl.
Brunbergin oot saanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tänään voit? Millä tolalla kaipauksesi on ollut tänään?
Voin olosuhteet huomioon ottaen hyvin, kaipaus voimissaan ja toivon molemminpuolista, kaksisuuntaista viestintää ja rauhallista, hidasta tutustumista ja asiain etenemistä, viimeinkin. Naiselle.
Kunpa tämä olisi juuri häneltä, kovasti kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuakseni odotin tätä päivää ihan kamalasti. Viime päivät ovat olleet ankeita, mutta tiesin näkeväni Hänet tänään melko pitkästä aikaa. Jotenkin olin kuvitellut tilanteen tähdelliseksi ja jälleennäkemisen riemun vaivihkaa värähtelevän ilmassa...
Todellisuus olikin tarua ihmeellisempää. Ilmassa ei ollut muuta kuin minun liian suuret odotukseni ja hölmöt kuvitelmani. Jokseenkin tuskallista itselleen myöntää, että olen kuin olenkin vain yksi toveri tai joku kaveri Hänen silmissään. Aikaisemmin kuvittelin kiinnostusta hänen käytöksensä perusteella, mutta nyt se oli tipotiessään.
Hölmö minä, kertakaikkiaan hölmö. Lähinnä olen nyt ollut vihainen itselleni ja allapäin, mutta kyllä paikalta lähtiessä mieleni olisi tehnyt viskata Hänen pyöränsä kumoon. Sellaista lapsenomaista sekundääritunteen vallassa rettelöintiä. Tämä päivä oli toivottavasti minulle herätys ja järjen ääni laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja realiteetteihin.
Nämä eivät ole hyvästit. Tiedän, että tulemme näkemään vielä monen monta kertaa. Tämä on omaa prosessointiani, että osaisin päästää irti kuluttavista tunteista ja turhista odotuksistani. Löytäisin oman paikkani sopivan etäällä sinusta siten, että en haihattelisi itseäni kokonaan rikki. Muuten tämä syö minut elävältä.
- naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Rukkaset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta lähdössä ja pitäisi valmistautua, mutta on vaikea keskittyä kun ikävöin koko ajan. Itse vietät todennäköisesti rauhallista koti-iltaa enkä edes käväise mielessäsi.
Kaikkea muuta kuin rauhallinen koti- ilta 🤭
Eli rauhaton katuilta?
Ei, jotain mukavaa.
Oon niin surullinen, että niin paljon mun rakkautta menee hukkaan, kun on tunteita ihmiseen, jota en koskaan saa..
Vierailija kirjoitti:
Naiselta puuttuu kyky rakastaa aidosti.
Me tiedetään jo, että olet homo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuakseni odotin tätä päivää ihan kamalasti. Viime päivät ovat olleet ankeita, mutta tiesin näkeväni Hänet tänään melko pitkästä aikaa. Jotenkin olin kuvitellut tilanteen tähdelliseksi ja jälleennäkemisen riemun vaivihkaa värähtelevän ilmassa...
Todellisuus olikin tarua ihmeellisempää. Ilmassa ei ollut muuta kuin minun liian suuret odotukseni ja hölmöt kuvitelmani. Jokseenkin tuskallista itselleen myöntää, että olen kuin olenkin vain yksi toveri tai joku kaveri Hänen silmissään. Aikaisemmin kuvittelin kiinnostusta hänen käytöksensä perusteella, mutta nyt se oli tipotiessään.
Hölmö minä, kertakaikkiaan hölmö. Lähinnä olen nyt ollut vihainen itselleni ja allapäin, mutta kyllä paikalta lähtiessä mieleni olisi tehnyt viskata Hänen pyöränsä kumoon. Sellaista lapsenomaista sekundääritunteen vallassa rettelöintiä. Tämä päivä oli toivottavasti minulle herätys ja järjen ääni laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja realiteetteihin.
Nämä eivät ole hyvästit. Tiedän, että tulemme näkemään vielä monen monta kertaa. Tämä on omaa prosessointiani, että osaisin päästää irti kuluttavista tunteista ja turhista odotuksistani. Löytäisin oman paikkani sopivan etäällä sinusta siten, että en haihattelisi itseäni kokonaan rikki. Muuten tämä syö minut elävältä.
- naiselta miehelle
Olen pahoillani. Voimia, toivon että löydät vielä sen oikean rakkauden.
Kohtalotoveri sivusta
Tämä kaipaus tekee mut hulluksi. Jo vuoden ajan olet pyörinyt päässäni. Joskus saanut pieniä taukoja, kunnes valtaat taas kaikki ajatukseni.
Vierailija kirjoitti:
Näissä pitää suoramarkkinoida, tää broadcast ei tavoita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokeilla sopisitko sinä A luotettavaksi seksikumppaniksi tylsää arkea piristämään..
Laita joku tarkempi tunniste niin voidaan kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta puuttuu kyky rakastaa aidosti.
Me tiedetään jo, että olet homo!
Jaa, hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joku tarkempi tunniste niin voidaan kokeilla.
Onko sinulla koira?
Mammoille pieni muistutus. Nainen kaivolla..
🤦🤦🤦 kyylä!