Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun irtautumisprosessiin saa polttoainetta, se helpottuu. Silti olisin ollut valmis rakastamaan häntä sellaisenaan. Niin hullu on rakkaus.
Et kuitenkaan vielä rakastanut sanavalinnasta päätellen. Mistä sitten tiedät että olisit ollut valmis rakastamaan?
Olen rakastanut kaukaa, mutta hän ei ole halunnut rakkauttani. Väkisin on paha ketään mennä rakastelemaan.
Kun en mä oikeasti ole kiinnostunut juttelemaan vaan tuntemattomien kanssa, jos niistä ei ole tarkotus tulla ikinä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua voi rakastaa myös ystävänä jos ei halua muuta.. julmaa olisi kadota kokonaan
Laittaa estoon vai miten kadota
Siis ettei olis mitenkään tekemisissä
Kyllä aina saa ottaa yhteyttä.
Anteeksi vain, mutta loukkasit minua niin pahasti että en halua enää olla kanssasi tekemisissä. Toivottavasti löydät jonkun.
Hellä halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mua voi rakastaa myös ystävänä jos ei halua muuta.. julmaa olisi kadota kokonaan
Tullakseen rakastetuksi on tehtävä kaikkensa myös itse. Teithän.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Halua on ollut, mutta yksipuolisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Kun en mä oikeasti ole kiinnostunut juttelemaan vaan tuntemattomien kanssa, jos niistä ei ole tarkotus tulla ikinä mitään
Siis lähinnä jodel-keskustelut, lopetan ne varmaan sitten jos eräällä ei ole halua ikinä paljastaa itteään. Eikä nyt puhuta vaatteista.
Olet koiranainen <3
En tiedä en usko että saisin sinua kuitenkaan
Onko Unkarin kieli vaikea opiskeltava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullakseen rakastetuksi on tehtävä kaikkensa myös itse. Teithän.
Teen parhaani
Vierailija kirjoitti:
Jodel? Ei ikinä
Saa laittaa ihan suoraankin viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet koiranainen <3
En tiedä en usko että saisin sinua kuitenkaan
Olin.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ton maan nimi ei ala R
Äh,ei saisi omia. Minähän olen tässä ollut ihan inhimillinen? Jos ei moikata nenän edessä olevaa niin eikö se ole v-mäisempää mielenosoitusta kuin järjestää asiat vaan niin ettei ole mitään kontaktipintaa. Noh, eihän koske minua kuitenkaan.
Siis ettei olis mitenkään tekemisissä