Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12214)
Vierailija kirjoitti:
YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa ei ole mainintaa ajatus -ja tunnerikosten pykälistä, joissa kielletään fantasiointi ja muu sielun elämä. Parempi poistua täältä, kun heikko itsetuntoiset narsistit esineellistävät itsensä kautta muutkin. Oletteko ymmärtänyt että muillakin ihmisillä on ajatuksia ja tunteita ja ne ovat erillisiä Sinusta? Kannattaisi ottaa se huomioon ja opetella kuuntelemaan! Et ole ainoastaan Oikeassa oleva Päähenkilö. Se debatti käytiin jo. 😘
Ja nyt voisin privatisoida itseni. Miksi nimittäin kirjoittaa tai ilmaista itseään Kiittämättömille, jos se on toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Jääkö mitään sydämeen? Minulla jäänyt vähän liikaakin. Siksi Tenoxia illalla säännöllisesti, että voin nukkua.
On hieman ironista syyttää toisia täällä "päähenkilöiksi" ja heti perään tehdä siitä mistä puhut juuri suuri sinua koskettava henkilökohtainen draama unilääkkeitä myöten. Täällä keskusteluisaa on tapana haastella ja jupista. Jos se tuntuu liian raskaalta niin silloin oman tilan ottaminen on varmasti viisas ratkaisu. Kaikkea hyvää. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa napattua varatun kaivatun itselleen?
Sillä tavalla että hän itse tulee luoksesi. Muutoinhan varattua ei ole edes lupa napata.
Miten sitä voisi sitten edistää?
Osoittaa kiinnostustaan.
Entä kun se töksää ja tulee vaan "🤨🤨🤨" -reaktio? Mitä sitten teen?
Kalautat nuijalla päähän ja viet mattoon käärittynä lukittuun huoneeseen. Juuri muuta ei jää, jos hän ei ole halukas tulemaan.
Näin asioiden kuului mennä, ja sulla näyttäis olevan hyvä ja rakkaudellinen suhde. Siitä olen iloinen. 🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan meistä tullut pari, jos olis käyty samaa lukiota? Hän luulen niin. Olen monesti miettinyt asiaa.
Ehkä. Oltiin lukutoukkia rillipiruja silloin molemmat, ja käytiin hyvissä ajoin silmäleikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi ollut niin ihana suhde
Keillä meillä?
Hjalmar Puustisella ja Ingrid Mähösellä.
Eugenian ymmärsin, mutta näitä nyt en oikein. :///Ap
Ei Eugenia Häkkinen ole ainoa rakkauden arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ämmäs on häijy demoni, vaikka kaikki sen puolesta valehtelis! Pikku poro uhoomas, olet naurettava!
Mistäs nyt tuulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan meistä tullut pari, jos olis käyty samaa lukiota? Hän luulen niin. Olen monesti miettinyt asiaa.
Ehkä. Oltiin lukutoukkia rillipiruja silloin molemmat, ja käytiin hyvissä ajoin silmäleikkauksissa.
Et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TK mies
Sama
Voitte jakaa😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Eugenian ymmärsin, mutta näitä nyt en oikein. :///Ap
Ei Eugenia Häkkinen ole ainoa rakkauden arvoinen.
Ei tietenkään. Tarkoitan, että en vain ymmärtänyt mihin nuo viittaisivat ähshdjfjfr
Vierailija kirjoitti:
P.N
Nainen
😘🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
😘
Sitä en vain ymmärrä, miks mulla asiat meni näin. Tai ymmärrän, mutta ois kai yläkerralla ollut varaa antaa meillekin hyvä elämä.
/ eli ei kaivattu todennäköisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa napattua varatun kaivatun itselleen?
Sillä tavalla että hän itse tulee luoksesi. Muutoinhan varattua ei ole edes lupa napata.
Miten sitä voisi sitten edistää?
Osoittaa kiinnostustaan.
Entä kun se töksää ja tulee vaan "🤨🤨🤨" -reaktio? Mitä sitten teen?
Kalautat nuijalla päähän ja viet mattoon käärittynä lukittuun huoneeseen. Juuri muuta ei jää, jos hän ei ole halukas tulemaan.
Kas kun ei kellariin.
Sami Nikander 💝 (nimi muutettu)
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri mielessä.
Kirjaimia?
Vierailija kirjoitti:
Ämmäs on häijy demoni, vaikka kaikki sen puolesta valehtelis! Pikku poro uhoomas, olet naurettava!
Varo ettei kuohi pallejas. Lapissa on tapana perinteisesti tehdä niin, että kokenut poronkäsittelijä ns poronpuree uroon kivekset. Se tehdään niin, että uroon kivekset otetaan kämmenen sisään ja hampain puristetaan kivespussin läpi siemenjohtimet ja verisuonet poikki.
En missään nimessä yrittäisi napata häntä.
Mitäs ranskalaiset?