Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12084)
Olisi kiva ihastua vielä edes kerran kunnolla. Samalla tavalla kuin A-miehestä noin neljä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi ollut niin ihana suhde
Nojaa. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Anteeksi, "minulla ja -------- 10km+ -------- hä köh nellä?.
YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa ei ole mainintaa ajatus -ja tunnerikosten pykälistä, joissa kielletään fantasiointi ja muu sielun elämä. Parempi poistua täältä, kun heikko itsetuntoiset narsistit esineellistävät itsensä kautta muutkin. Oletteko ymmärtänyt että muillakin ihmisillä on ajatuksia ja tunteita ja ne ovat erillisiä Sinusta? Kannattaisi ottaa se huomioon ja opetella kuuntelemaan! Et ole ainoastaan Oikeassa oleva Päähenkilö. Se debatti käytiin jo. 😘
Ja nyt voisin privatisoida itseni. Miksi nimittäin kirjoittaa tai ilmaista itseään Kiittämättömille, jos se on toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Jääkö mitään sydämeen? Minulla jäänyt vähän liikaakin. Siksi Tenoxia illalla säännöllisesti, että voin nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Miksi kerjäät kaikilta lisätietoja?
Ketä olet neuvomaan?
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Hjalmar Puustisella ja Ingrid Mähösellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän etsii rakkautta sitä varmemmin se juoksee karkuun. Tämä on 100%oma kokemus. Älä siis etsi mitään niin löydät.
Tämäkään aivoripuli
ei minulta 👋
Olet koko viikon muissa hommissa isännöimässä. Tänään sentään näin sut ruokalassa, mutten saanut edes katsekontaktia moikatakseni. Ikävä. 🤎😘💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä ja kenellä?
Sinulla ja naapurin koiran aamukakalla.
Oliskohan meistä tullut pari, jos olis käyty samaa lukiota? Hän luulen niin. Olen monesti miettinyt asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Hän on palstan kalastaja.
Jättää täkyjä ja kyselee. Varmaan saa palkkaakin tuosta😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa napattua varatun kaivatun itselleen?
Sillä tavalla että hän itse tulee luoksesi. Muutoinhan varattua ei ole edes lupa napata.
Miten sitä voisi sitten edistää?
Osoittaa kiinnostustaan.
Entä kun se töksää ja tulee vaan "🤨🤨🤨" -reaktio? Mitä sitten teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Tuskin.
Olen utelias idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Hjalmar Puustisella ja Ingrid Mähösellä.
Eugenian ymmärsin, mutta näitä nyt en oikein. :///Ap
Vierailija kirjoitti:
YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa ei ole mainintaa ajatus -ja tunnerikosten pykälistä, joissa kielletään fantasiointi ja muu sielun elämä. Parempi poistua täältä, kun heikko itsetuntoiset narsistit esineellistävät itsensä kautta muutkin. Oletteko ymmärtänyt että muillakin ihmisillä on ajatuksia ja tunteita ja ne ovat erillisiä Sinusta? Kannattaisi ottaa se huomioon ja opetella kuuntelemaan! Et ole ainoastaan Oikeassa oleva Päähenkilö. Se debatti käytiin jo. 😘
Ja nyt voisin privatisoida itseni. Miksi nimittäin kirjoittaa tai ilmaista itseään Kiittämättömille, jos se on toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Jääkö mitään sydämeen? Minulla jäänyt vähän liikaakin. Siksi Tenoxia illalla säännöllisesti, että voin nukkua.
Mistä sinun olisi syytä kiittää?
Ämmäs on häijy demoni, vaikka kaikki sen puolesta valehtelis! Pikku poro uhoomas, olet naurettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä meillä?
Elviiralla ja Taavetilla
Nii, mutta et tehnyt tikkua ristiin, etkä tule tekemään ja minua ei huvita. Haluan tuntea itseni halutuksi monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu osaa tiivistää. Pidän sellaisesta. Paljon sanoja, paljon turhuutta.
Ette te ymmärrä kuitenkaan, sitten pyydätte selittämään mitä tarkoittaa. Tästä lähtee aina keskustelu jossa tuntee selittävänsä kolmevuotiaalle asioita.
Mitä tossa on ymmärtämistä. Tiivistää luetusta ne pääpointit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa napattua varatun kaivatun itselleen?
Sillä tavalla että hän itse tulee luoksesi. Muutoinhan varattua ei ole edes lupa napata.
Miten sitä voisi sitten edistää?
Osoittaa kiinnostustaan.
Entä kun se töksää ja tulee vaan "🤨🤨🤨" -reaktio? Mitä sitten teen?
Jatkat matkaasi. Jos ei ota selvää, ei saa selvää.