Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2116)
Vierailija kirjoitti:
Millon tuut käymään kotiseudulla? Laittaisit jo sitä viestiä seuraavalla kerralla mies. Oon siinä uskossa että se tapahtuu vielä
Tapahtuu niin pian kuin se on mahdollista, järjestelyt ja pohjustelut käynnissä. Luultavimmin sivusta.
En ymmärrä. En halua jatkaa tätä elämää enää, jos tämän täytyy jatkua näin. Jos elämä loppuu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeille tosimiehille hyvää yötä ja kauniita unia. 😘🤗
Lisäys vielä tähän, " ujot" miehet on aivan ihania, tykkään...itsekkin ujo, mutta sen verran pitää miestä olla, että sen jollain tavoin naiselle näyttää, että hän kiinnostaa, eikä vain pakene prkle. 😡 No suukko ja halaus kaivatulle. Öitä!
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä ainakin tiedän minkä tyyppisen naisen haluat.
Tämä haaveesi on kaukana siitä millainen mä olen.
eräälle.
Saattoihan tuo tulla mainituksi täällä aikoinaan, siinä heiton yhteydessä. Vaan enpä aiheetta alleviivannut uusinta tai noteerannut edellistä. Aitous ei haittaisi tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Puristaako kasseista?
Nyt ymmärrän miehiä ja niiden sinisiä kivesongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tuut käymään kotiseudulla? Laittaisit jo sitä viestiä seuraavalla kerralla mies. Oon siinä uskossa että se tapahtuu vielä
Tapahtuu niin pian kuin se on mahdollista, järjestelyt ja pohjustelut käynnissä. Luultavimmin sivusta.
Ehkäpä ei olekaan sivusta. Toivottavasti susta kuuluu vielä. Olishan se kyllä ihmeellistä näiden vuosien jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta. Mene hunk osioon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys vielä tähän, " ujot" miehet on aivan ihania, tykkään...itsekkin ujo, mutta sen verran pitää miestä olla, että sen jollain tavoin naiselle näyttää, että hän kiinnostaa, eikä vain pakene prkle. 😡 No suukko ja halaus kaivatulle. Öitä!
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Yleensä en kiroile julkisesti, mutta nyt väsymymys ja vtus vähän kaikkeen. Sori!
-Kilttinainen 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu katosi. Toivottavasti ei haihtunut savuna ilmaan kuin mikäkin näkymätön lapsi. Oletko lukenut sen kirjan?
En vielä. Nähnyt vain filmatisointeja.
Vierailija kirjoitti:
Puristaako kasseista?
Voin mä vähän nykyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Yleensä en kiroile julkisesti, mutta nyt väsymymys ja vtus vähän kaikkeen. Sori!
-Kilttinainen 🤗
Häpeä, alkeellinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Oletko maisemissa viikonloppuna?
I'm blue dabadee
Miranax blue
Vierailija kirjoitti:
Puristaako kasseista?
Ei, mutta stentti haittaa, ei voi käyttää kiristävää vaatetusta.
ei siinä olekaan mitään pelkäämistä kun synkkaa. rakkaustapaamiset on hyvä vaan sopia niin ei turhia olemisia.
Se on aika varmaa, että et halua minua nähdä. Nauti sänkipelloilla kirmailusta ja muutenkin sysksystä. Hyvää jatkoa söpöläinen. 🥰💔
Vierailija kirjoitti:
Puristaako kasseista?
Ei. Ovat tilavat.