Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9439)
Vierailija kirjoitti:
Itse sheimaat itsesi, palsta-asukki, ei siihen muita tarvita.
Sellaiset vakkari palsta-asukki riidanhaastajan psykoosi copiumit.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää toi jatkuva yritys käännyttää heteroita. Anna jo olla, ei kiinnosta.
Heteronaiset luulevat itsestään vähän liikoja. Sori, mutta ette ole kiinnostavia lesbojen ja binaisten mielestä.
Kukaan, kukaan ei ole yrittänyt käännyttää heteroja täällä. Jos et tunnista itseäsi niin älä omi. Uskomattoman vihamielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kipinöidä liikaa? 😳😂
Voi. Alkoi hetkessä eikä tunnu loppuvan vaikka olis pitänyt jo haihtua...
Kuulostaa hyvältä pohjalta ihan parisuhteellekin. Kyllä siinä kipinää tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, kukaan ei ole yrittänyt käännyttää heteroja täällä. Jos et tunnista itseäsi niin älä omi. Uskomattoman vihamielistä.
Täällä on uskomattoman pöllöä porukkaa. Jos naisista tykkäävä nainen laittaa toiselle naisista tykkäävälle naiselle viestin niin heteronainen tulee siihen motkottamaan ihan kuin se olisi ollut hänelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronaiset luulevat itsestään vähän liikoja. Sori, mutta ette ole kiinnostavia lesbojen ja binaisten mielestä.
Tämäkin on täysin totta :D
Ei mua ole ikinä tullut naiset iskemään, edes DTM:ssä tai kotibileissä jotka puolillaan lesbo/bi-naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua kun juuri heidän kiinnostustaan olisin vailla. 😂
Sinua ei taida olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Osuiko omille nilkoille, kun älähdit? Kaipaat siis tietämättä hänen elämästään tällä hetkellä mitään ja olet surkea nyhjäke joka ei uskalla kysyä hänen kuulumisiaan. Siinä meillä taas yksi vintti pimeä kaipaaja. 🤣
Koska ne kuulumisten kyselyt olisi mihinkään johtaneet? Kysyitkö samalla tapaamiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole ikinä tullut naiset iskemään, edes DTM:ssä tai kotibileissä jotka puolillaan lesbo/bi-naisia.
Olen naisena huomannut, että kun olen kertonut että pidän naisistakin niin heteronaiset ovat alkaneet keimailla edessä ja lähetellä vähäpukeisia kuvia. Itsehän en ole heteronaisia koskaan alkanut iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: eri
Olisiko helpompaa lääkkeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siirryn Reddittiin höpisemään. Täällä palstalla herätän ymmärtämättömyyttä ja vastenmielisyyttä 99,99999...% kävijöistä. Kokeilen, josko siellä olisi muilla avoimempi ja medialukutaidollisempi ymmärrys. Täällä loistaa perussuomalainen pimeys.
Etkö ymmärrä palstan otsikkoa!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole ikinä tullut naiset iskemään, edes DTM:ssä tai kotibileissä jotka puolillaan lesbo/bi-naisia.Olen naisena huomannut, että kun olen kertonut että pidän naisistakin niin heteronaiset ovat alkaneet keimailla edessä ja lähetellä vähäpukeisia kuvia. Itsehän en ole heteronaisia koskaan alkanut iskemään.
Todella outoja naisia! Oikein kuviakin lähettävät, kaikkea sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on. Myös täysin homot ihastuneet.
Etsin sinua kaikista kasvoista, ja kun luulen löytäneeni, et olekaan niiden takana.
Eikun nyt. (sivusta)