Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9439)

Vierailija
9281/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyispä vielä joku sellainen (sun kaltainen), joka aiheuttaa kunnollisia välittäjäainepurskeita. nm

Vierailija
9282/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään jännitystä ja härdelliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa olla vain jokin palvelu.

Vierailija
9284/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tiedä mitä meidän välillä on tästä eteenpäin. Osaisinpa lukea sun ajatukset.

Samoin.  Tykkään susta vielä paljon, mutta voinko sen kertoa tai näyttääkään.  Vai pysynkö vain etäällä.

Vierailija
9285/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tiedä mitä meidän välillä on tästä eteenpäin. Osaisinpa lukea sun ajatukset.

Samoin.  Tykkään susta vielä paljon, mutta voinko sen kertoa tai näyttääkään.  Vai pysynkö vain etäällä.

Sivusta miehelle: pliiiis, make your move. 

Vierailija
9286/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei kiinnosta naisten jutut lainkaan, joten jos on nn merkintä, niin tietää heti ohittaa 

Muutkin saisi laittaa merkinnän että keneltä kenelle. mn, nm, mm tai nn. Sitten tietäisi ohittaa.

Naurettavaa. Ei teidän kaivatut ole täällä 😂 Eikä tämä ole mitään oikeaa kommunikaatiota kenenkään kanssa. 

Purkakaa tänne sydäntänne jos se helpottaa, mutta eläkää sosiaalinen elämä livenä oikeiden ihmisten kanssa. 

Yllättävän moni tuntuu kuvittelevan viestivänsä oman kaivattunsa kanssa. Sen verran usein mun kirjoittaman viestin jälkeen joku vetää kilarit, kun luulee sen tulleen omalta Sami-Juuso-Petteriltä. Nainen olen.

Vierailija
9287/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä mies pyörit vieläkin mun ajatuksissa. Sussa on jotain merkityksellistä.

🤔 oot varmaan jo unohtanut mut.

Vierailija
9288/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä ei enää saa dopamiinia

Sen tarpeessa olet ollut. Hyvä, kun tuli selväksi.

Oli kutkuttavaa laittaa kaipausviestejä mutta enää se ei tunnu miltään...

Jaa. mulla sydän hakkaa edelleen aina jos tuntuu osuvan... koskahan tää helpottaa. Varmaan sitten kun täältä pääsee poies.......  Sivusta

Vierailija
9289/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus sulle tarkoittaa?

Riippuu tilanteesta. Joskus pitää rakastaa etänä, mutta jos olisi mahdollista niin valitsisin aina lähimuodon.

Vierailija
9290/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei kiinnosta naisten jutut lainkaan, joten jos on nn merkintä, niin tietää heti ohittaa 

Muutkin saisi laittaa merkinnän että keneltä kenelle. mn, nm, mm tai nn. Sitten tietäisi ohittaa.

Naurettavaa. Ei teidän kaivatut ole täällä 😂 Eikä tämä ole mitään oikeaa kommunikaatiota kenenkään kanssa. 

Purkakaa tänne sydäntänne jos se helpottaa, mutta eläkää sosiaalinen elämä livenä oikeiden ihmisten kanssa. 

Yllättävän moni tuntuu kuvittelevan viestivänsä oman kaivattunsa kanssa. Sen verran usein mun kirjoittaman viestin jälkeen joku vetää kilarit, kun luulee sen tulleen omalta Sami-Juuso-Petteriltä. Nainen olen.

Voihan se olla, että osa kärsii jonkinlaisesta yksinäisyydestä, jonka myötä kehivät sitten jonkinlaista parasosiaalisen suhteen muotoa tähän ketjuun/sen tuntemattomiin kirjoittajiin sen oman kaivattu-fantasiansa pohjalta. 

Elävät tämän ketjun kautta siis sitä parasosiaalista suhdetta. Yleensä em. suhde koetaan johonkin julkkikseen tai influensseriin, mutta konsepti toimii myös kaipaamiseen jotain yksityishenkilöä kohtaan. 

Vierailija
9291/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkaus sulle tarkoittaa?

Riippuu tilanteesta. Joskus pitää rakastaa etänä, mutta jos olisi mahdollista niin valitsisin aina lähimuodon.

Lähimuoto on paras.

Vierailija
9292/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kaivattumies on täällä. 

Vierailija
9293/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyispä vielä joku sellainen (sun kaltainen), joka aiheuttaa kunnollisia välittäjäainepurskeita. nm

Olet pelkästään elämyshaluinen. Jo se, että sinulle kelpaisi joku hänenkaltainen kertoo, ettet tunne oikeaa rakkautta. Et ymmärrä, että rakkaus on juuri teidän, sinun ja hänen välillä. Mikään hänenkaltainen ei voisi sinulle samankaltaista tunnetta tarjota. Kone pois ja  unohda kaipauksesi, se on arvotonta! 

Vierailija
9294/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridikin käy.

Vierailija
9295/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pelkästään elämyshaluinen. Jo se, että sinulle kelpaisi joku hänenkaltainen kertoo, ettet tunne oikeaa rakkautta. Et ymmärrä, että rakkaus on juuri teidän, sinun ja hänen välillä. Mikään hänenkaltainen ei voisi sinulle samankaltaista tunnetta tarjota. Kone pois ja  unohda kaipauksesi, se on arvotonta! 

Tsemppiä ja jaxuhaleja😘

Vierailija
9296/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, miten voit olla noin varma?

Vierailija
9297/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista samanlaista mulccua en ota kuten oli eksäni. Katseli naisten perään minun ollessani hänen vieressään, vieläpä mm. kommentoiden toisten tissien hylskymisestä,. Yritti härnätä tahallaan ja tehdä mustasukkaiseksi, kuulemma se kuuluu normaaliin suhteeseen ja mustasukkaisuus kertoi vaan hänen mielestään itsetunnon puutteellisuudesta. Loppui se kuin seinään, juurikin siihen kun ero tuli.

Miksi entistä pitää haukkua. Itsehän hänet valitsit aikanaan.

Luonnevika ei yleensä paljastu heti vaan pikkuhiljaa 

Kyllä sen voi manata esiin aika helposti.

Testailemalla ja käyttäytymällä kusipäisesti saat toiset sekamaan? Toivottavasti ihmiset ymmärtää pysyä sinusta kaukana.

Ei tarvitse käyttäytyä yhtään kusipäisesti. Ihan  vaan sivusta seuraa, miten toinen käyttäytyy erilaisissa tilanteissa. Kyllä sieltä se mulkkuus sitten pilkistää 

Sivusta

Esimerkiksi jos kaikki ei menekään putkeen, meneekö hermot? Miten puhuu muista ihmisistä? Palaako päreet liikenneruuhkassa? Jne.

Se miten puhuu muista ja miten käyttäytyy esim alemmilleen on merkittävää. Se taas jos menee liikenteessä hermot voi olla merkki vaan kärsimättömästä luonteesta eikä ole mikään luonnevika. Ei kaikki edes haluaisi mitään rauhallisuuden tyyssijaa, sekin voi olla ärsyttävää.  

Kärsimätön luonne ei ole kovin hyvä juttu. Sellaiset on just niitä jotka haluaa että kaikki tapahtuu heidän pillinsä mukaan.

Yleensä kaikilla jotka elämässään jotain saavuttaa on jonkin verran kärsimätön luonne. Mielestäni se on vain piirre ihmisessä kyvystä viedä asioita eteenpäin ja saada aikaiseksi. 

Vierailija
9298/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tarvitsisin miehen, joka tuo kukkia, rakastelee, hoitaa kotia yhdessä mun kanssa, juttelee, halaa, pitää sylissä, nukkuu yhdessä...

Vierailija
9299/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaivaudu edes nähtäväksi.

Kun en uskalla enkä edes tiedä, haluatko nähdä. 

Vierailija
9300/9439 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, miten voit olla noin varma?

Muut sano niin. 🙃😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi