Mikä lapsimäärä on liikaa?
Suomen ennätys lienee 21 lasta yhdellä pariskunnalla (1985).
Kommentit (12)
Sen verran kun ei enää itse pysty niitä elättämään. Joillekkin se on yksi, joillekkin kymmenen.
Naimisiin mennessä mies sanoi, että maksimi on 17. Niin emme sitten käyttäneet koskaan ehkäisyä, ja meille syntyi pitkän avioliiton aikana lapsia......1.
Seitsemän olisi oma maksimi, ne mahtuu vielä pikkubussiin. No ei niitä kuitenkaan tullut kuin viisi.
Minulle yksinkin lapsi olisi ihan liikaa. En halua elämään jonka tahdin määräisi lapsi.
Sellainen, joka menee yli varojen eli ei ole rahaa ruokkia, vaatettaa eikä kouluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka menee yli varojen eli ei ole rahaa ruokkia, vaatettaa eikä kouluttaa.
Niin, ei tässä omia lapsia pysty tekemään kun joutuu muiden mätisäkki ja mielenterveysongelmaisia lapsia elättämään.
Se määrä minkä kykenee elättämään ja kasvattamaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei tässä omia lapsia pysty tekemään kun joutuu muiden mätisäkki ja mielenterveysongelmaisia lapsia elättämään.
Hirvittää ajatuskin siitä että joutuisi lapsensa pistämään päiväkotiin näiden sekopäiden joukkoon, huh huh.
Mulle kolme olis jo liikaa. Kahden kanssa vielä pärjää.