Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9064)

Vierailija
8741/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan se sinä, jolla oli jotain kerrottavaa? Kerro vaan, jos on jotain sellaista, mikä mun olis hyvä tietää. Kyllä mie kestän.

En omi tätä. Huvittava viesti. Varmasti jos on kerrottavaa kertoo sen suorin yhteyksin ei täällä😂

Vierailija
8742/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kai ymmärrystä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kaipaa. Harva varmasti haluaa kuunnella ja vastaanottaa jatkuvaa moittimista ja negaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8743/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisitko itse leivänmurupolkua, jos olet alkanut epäilemään, että et koskaan pääse perille?

Vierailija
8744/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa anella enää. En ollut riittävän kiinnostava sulle kun jätit tämän näin. Eikö uteliaisuus voittanut kuulla mitä kerrottavaa oli? 

Minä jätin? Mitäs sinä teit asian hyväksi?

Hän kyllä hyvin tietää mitä tarkoitan. Itse yritin mutta hän oli kylmä ja etäinen 

Varmaankin syynsä tahi useampikin syy tuolle kylmyydelle ja etäisyydelle...?

Oliko hän varattu? Silloin ulkopuoliset eivät ehkä kiinnosta.

Vierailija
8745/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omi tätä. Huvittava viesti. Varmasti jos on kerrottavaa kertoo sen suorin yhteyksin ei täällä😂

Huvittavaa niin kauan, kunnes tajuaa että jotkut ei oikeasti kykene toimimaan muualla kuin anonyymillä palstalla 🥺

Vierailija
8746/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja ne ulkopuoliset juuri tuntuu kiinnostavan....

Vierailija
8747/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraisitko itse leivänmurupolkua, jos olet alkanut epäilemään, että et koskaan pääse perille?

Olen seurannut kauan. Ei ole kyse siitä, että alkaisi epäillä, kun päinvastoin oikeastaan missään vaiheessa ei ole ollut luottamusta siihen, että tavoitteeseen pääsisi. Silti olen kulkenut.

Vierailija
8748/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sinua. Luuletko voivasi vaihtaa lennosta? Jos et pysty käsittelemään itse valintojasi etkä seiso niiden takana 100%, oletkos ehkä tehnyt vääriä valintoja? 

Vierailija
8749/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vene on valmis, jätän murut metsään.

Vierailija
8750/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi niistä leivänmuruista.

Vierailija
8751/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
8752/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa polku on edessä 🌤

Vierailija
8753/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kai ymmärrystä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kaipaa. Harva varmasti haluaa kuunnella ja vastaanottaa jatkuvaa moittimista ja negaa.

Jos jatkuvasti tulee moitteita, itse miettisin, miksi minua moititaan. Sitten miettisin, mitä olen tehnyt, miten käyttäytynyt ja miten voisin asioita parantaa tai korjata. Harva huvikseen huutaa samoista asioista. Yleensä sillä ihmisellä on jokin viesti, jonka haluaa välittää, mutta a kuulija ei halua kuulla saati miettiä. 

Vierailija
8754/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta.

Toivottavasti odottavan aika ei käy pitkäksi.

Vierailija
8755/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jatkuvasti tulee moitteita, itse miettisin, miksi minua moititaan. Sitten miettisin, mitä olen tehnyt, miten käyttäytynyt ja miten voisin asioita parantaa tai korjata. Harva huvikseen huutaa samoista asioista. Yleensä sillä ihmisellä on jokin viesti, jonka haluaa välittää, mutta a kuulija ei halua kuulla saati miettiä. 

Itse taas ajattelen, että parisuhteeseen on hyvä löytää ihminen jonka kanssa natsaa. Jos kokoajan jokin hiertää, ei ole sopivat toisilleen. Ketään ei saa pakottaa ja manipuloida muuttumaan mieleisekseen.

Vierailija
8756/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan se sinä, jolla oli jotain kerrottavaa? Kerro vaan, jos on jotain sellaista, mikä mun olis hyvä tietää. Kyllä mie kestän.

Ei siinä mitään huvittavaa ollut ainakaan minulle. 

Vierailija
8757/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kunnes tulee seuraava jäkätyksen aihe, kun huomaan sun mukautuvan.

Vierailija
8758/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä tulla hänen perheensä välii n.

Se ei ole edes mahdollista.

Ai jaahas sivusta. Kuinkahan monta kertaa täälläkin on ollut viestejä "sinun takiasi menetin parisuhteeni/pilasit kaiken/aiheutit eron välillisesti jne jne. 

Niin mitäs p*skapuheita ne sellaiset sitten on? Koettakaa nyt päättää, että voiko, vai eikö voi rikkoa toisen perhe-elämää. Vai onko se niin, että silloin kun omat valinnat epäilyttää, on mukava vyöryttää syytä jonkun toisen niskoille, mutta sitten kuitenkin voi laulaa ihan toista laulua, jos ei haluakaan päästää irti siitä ulkopuolisesta ihmisestä. 

Luuletko, että maailma on mustavalkoinen? Tapauksia ja tilanteita on monenlaisia, joten jos tämä on sinun vaikea käsittää, älä vaivaa mieltäsi moiselle etenkään, jos asia ei koske sinua millään muotoa. Sivuvinkki

Tuo kolmas on oikeassa. Näen kyllä, että hän saattaisi syyllistää minua myös tänne kirjoittelusta. ap

Vierailija
8759/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut kauan. Ei ole kyse siitä, että alkaisi epäillä, kun päinvastoin oikeastaan missään vaiheessa ei ole ollut luottamusta siihen, että tavoitteeseen pääsisi. Silti olen kulkenut.

Kuulostaa hölmöläisen talonrakennukselta 🙄 eri

Vierailija
8760/9064 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuja ne ulkopuoliset juuri tuntuu kiinnostavan....

Jos rakastuu. - sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän