Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8411)

Vierailija
8281/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein eksälle aloitteen. Miehelle siis. Sama kai se on kuka sen aloitteen tekee.

Ja noin hyvin meni! Nerokasta! Kattokaa nyt, ovat edelleen onnellisesti eksiä. Kyllä kannattaa juosta miehen perässä, niin voi saada lisää eksiä 😅😅

Siis meinaatko että suhde kestää vain jos mies on se joka tekee aloitteen? :D

Vierailija
8282/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteista sen verran, että miehen hormonitoiminta tukee kaikin tavoin aloitteisiin. Enemmän riskiottokykyä, rohkeutta ja seksiaalista draivia. Naiselle itselleen olisi parempi odottaa sitä aloitetta. Ei miehet arvosta vaivatta syliin tipahtanutta pillua.

Ehkä näin jossain lähiö kalluporukoissa missä se, sinun sanoillasi "syliin tipahtanut pillu", on joku lähellä alkoholisoitumista oleva yh. Tiedän korkeakoulutettuja pareja, joissa nainen on tehnyt aloitteen, ja hyvin tuntuu menevän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vois käytellä semmosta naikkosta joka tarjoutuu ite vapaaehtoisesti käytettäväksi, ja sitten kun tulee vastaan se jonka oikeesti haluan, niin teen kyllä kaikkeni ja vien vaikka vihille. 

Vierailija
8284/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tekee aloitteen, mistä hän tietää ettei nainen pelkästään tyydy esim. opiskeluiden ajaksi tai muuten käytä miestä senhetkisen elämäntilanteen helpottamiseen, kunnes löytää jonkun "paremman"? 

Erikoinen näkemys.

Minusta sekin on melko erikoinen näkemys, että jos nainen tekee aloitteen, on mies automaattisesti passiivinen, veltto sukka koko suhteessa. Näin me ollaan erilaisia. hahhah

...Etenkin, kun useimmille miehille naisen aloite olisi suunnilleen sama, kuin voittaisi lotossa. Mutta eihän niitä miehiä kaivata, vaan täällä kaivataan juuri niitä, joilla olisi haaremi jos haluaisivat sellaisen. 

Minä tein eksälle aloitteen. Miehelle siis. Sama kai se on kuka sen aloitteen tekee.

Eikä! Ja noin hyvin menee 🤦

Sivu

En ymmärrä mitä tarkoitat? Suhdeko kestää aina, jos mies on se joka tekee aloitteen? 🤦

Ilmeisesti sulle ei ole kukaan aloitetta tehnyt, kun täällä ketjussa olet.

Vierailija
8285/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noin hyvin meni! Nerokasta! Kattokaa nyt, ovat edelleen onnellisesti eksiä. Kyllä kannattaa juosta miehen perässä, niin voi saada lisää eksiä 😅😅

Erittäin suurella todennäköisyydellä. Kokeile, jos et halua kerätä koko sarjaa. 

Vierailija
8286/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vois käytellä semmosta naikkosta joka tarjoutuu ite vapaaehtoisesti käytettäväksi, ja sitten kun tulee vastaan se jonka oikeesti haluan, niin teen kyllä kaikkeni ja vien vaikka vihille. 

Ahaa, meillä meni niin että minä tein aloitteen miehelle ja olin myös se joka hänet jätti. 

Vierailija
8287/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan odotat palstalaiselta? Oikeaa kokemusta? :D 

Vierailija
8288/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sanon ei niille jotka eivät kiinnosta ja teen itse aloitteen kiinnostaville.

Vierailija
8289/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alatko sitten elättämään, vai miksi se nainen haluaisi kanssasi vihille? Jotainhan syitä siinä pitää olla, että haluaa sitoutua noin pahasti.

Tosin yleensähän mies maksaa about kaiken jo siinä vaiheessa kun vasta hengaillaan, mutta avioliitossa yleensä nimenomaan mies hyötyy enemmän, joten en oikein ymmärrä miksi se "vihille vieminen" olisi naiselle joku lahja?

Vierailija
8290/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valmis heittämään roskiin sen sijaan, että puhuttaisiin vielä asiat, kuten ennenkin on puhuttu, vaikka ei näistä jutuista. En ois uskonut sua noin kovasydämiseksi. 

Vierailija
8291/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän naisenakin voi toimia. Käytellä jotain miestä ja lähteä sitten myöhemmin sen oikeasti kiinnostavan matkaan.

Vierailija
8292/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustat tämän mihin? Jotain tutkimuksia heittää, vai oletko itse "kerännyt koko sarjan" ja puhut omasta kokemuksesta? lol

Vierailija
8293/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎n. kaipaa 💙m.

Vierailija
8294/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuviotus, trolli.

Vierailija
8295/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
8296/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jeppistelet?

Vierailija
8297/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valmis heittämään roskiin sen sijaan, että puhuttaisiin vielä asiat, kuten ennenkin on puhuttu, vaikka ei näistä jutuista. En ois uskonut sua noin kovasydämiseksi. 

Olet valmis lässyttämään anomuumeille sen sijaan että puhuisit asiat IRL kaivatullesi. En ois uskonut sua noin dummyksi!

Vierailija
8298/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteista sen verran, että miehen hormonitoiminta tukee kaikin tavoin aloitteisiin. Enemmän riskiottokykyä, rohkeutta ja seksiaalista draivia. Naiselle itselleen olisi parempi odottaa sitä aloitetta. Ei miehet arvosta vaivatta syliin tipahtanutta pillua.

Hys, ei nykyisin saa sanoa että miehellä ja naisella on erilainen hormonitoiminta. Pitää olla yhdenvertaisuutta. Kaikkien pitää olla samanlaisia. Ei siis puhuta siitä, että hormonitoiminta on kuin yö ja päivä eri sukupuolilla, vaan leikitään että eroja ei ole. 😂

Vierailija
8299/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se niin että toisen jotkin teot ja sanat voivat kylmettää ja kovettaa toisen sydämen? Siinä samalla tunteet myös viilenevät ja hiipuvat myös.

Vierailija
8300/8411 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän naisenakin voi toimia. Käytellä jotain miestä ja lähteä sitten myöhemmin sen oikeasti kiinnostavan matkaan.

Niin, harva varmaan haluaa täysin ilman seksiä ja intiimiä läheisyyttä elää, vaikka Rakasta ei olisikaan löytynyt?

Oli sitten mies tai nainen, niin en mä odota, että kukaan kökkii vuosikausia sinkkuna vailla mitään seksielämää ja hengailuseuraa... Tosin sitä tietysti odotan kanssaihmisiltä kuin vaadin myös itseltäni, että kaikkea elollista kohdellaan kunnioittavasti. Eli kaikenlaiset "käyttelijät" on mun silmissä itsensä roskaksi asemoivia.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä