Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8411)
On parempi jättää taakseen, jos ei suostu edes keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnys on siinä soittamisessa tai viestin laittamisessa. Ei minkään numeron antamisessa.
No jos niin onnekkaasti kävisi, että kaipaamani mies antaisi numeronsa, niin kyllä minä laittaisin hänelle viestiä ja kysyisin mitä miehellä on mielessä 😉 -sivusta
Jos mulla olis ollu numero, niin en olis ikinä kirjoittanu tänne mitään.
-Sivu
No eiköhän se jo kerro jotain, että sulla ei ole numeroa ....🤔 eri
Mitä.se sitten kertoo? Ei minullakaan ole kaivatun numeroa, koska ei olla vielä tutustuttu kunnolla.
Minä tein eksälle aloitteen. Miehelle siis. Sama kai se on kuka sen aloitteen tekee.
Ja noin hyvin meni! Nerokasta! Kattokaa nyt, ovat edelleen onnellisesti eksiä. Kyllä kannattaa juosta miehen perässä, niin voi saada lisää eksiä 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Minä tein eksälle aloitteen. Miehelle siis. Sama kai se on kuka sen aloitteen tekee.
Ja noin hyvin meni! Nerokasta! Kattokaa nyt, ovat edelleen onnellisesti eksiä. Kyllä kannattaa juosta miehen perässä, niin voi saada lisää eksiä 😅😅
Niin, kaikki miesten aloitteesta tapahtuvat suhteet kantavat hautaan saakka, eiku... 😅Kyllä retardia porukkaa täällä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta jauhat samaa. Kohta joku kysyy mikset te mitään ja sinä vastaat mies ei halua JOO JOO OSAATKO JÄTTÄÄ TAAKSE ???
Mikä vallan tunteessa ja kontrolloinnissa on kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnys on siinä soittamisessa tai viestin laittamisessa. Ei minkään numeron antamisessa.
No jos niin onnekkaasti kävisi, että kaipaamani mies antaisi numeronsa, niin kyllä minä laittaisin hänelle viestiä ja kysyisin mitä miehellä on mielessä 😉 -sivusta
Jos mulla olis ollu numero, niin en olis ikinä kirjoittanu tänne mitään.
-Sivu
No eiköhän se jo kerro jotain, että sulla ei ole numeroa ....🤔 eri
Minulla oli syyni olla pyytämättä sitä ja kun syyt poistui,niin oli myöhistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta jauhat samaa. Kohta joku kysyy mikset te mitään ja sinä vastaat mies ei halua JOO JOO OSAATKO JÄTTÄÄ TAAKSE ???
En ole hänestä kirjoittanut mitään tuollaista aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä yhtään, mitä haluat? Tietyille asioille ei vaan voi enää mitään.
En tiedä keneltä tämä on, mutta en halua kommunikoida anonyymisti enää.
Haluan sut, kokonaan! Kyllähän se nyt oli selvää alusta asti 😘 miehelle koilliseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä nyt vttu jo taaksesi miksi täällä roikut 🤦🤦🤦
Harhailu ei tee ylikommentaattorille hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hänestä kirjoittanut mitään tuollaista aikaisemmin.
Seliseli se li se li
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekee aloitteen, mistä hän tietää ettei nainen pelkästään tyydy esim. opiskeluiden ajaksi tai muuten käytä miestä senhetkisen elämäntilanteen helpottamiseen, kunnes löytää jonkun "paremman"?
Erikoinen näkemys.
Minusta sekin on melko erikoinen näkemys, että jos nainen tekee aloitteen, on mies automaattisesti passiivinen, veltto sukka koko suhteessa. Näin me ollaan erilaisia. hahhah
...Etenkin, kun useimmille miehille naisen aloite olisi suunnilleen sama, kuin voittaisi lotossa. Mutta eihän niitä miehiä kaivata, vaan täällä kaivataan juuri niitä, joilla olisi haaremi jos haluaisivat sellaisen.
Eikä! Ja noin hyvin menee 🤦
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä nyt vttu jo taaksesi miksi täällä roikut 🤦🤦🤦
En ole vtun perässä.
Aloitteista sen verran, että miehen hormonitoiminta tukee kaikin tavoin aloitteisiin. Enemmän riskiottokykyä, rohkeutta ja seksiaalista draivia. Naiselle itselleen olisi parempi odottaa sitä aloitetta. Ei miehet arvosta vaivatta syliin tipahtanutta pillua.
En saa sua taas pois mielestä. Ootkohan töissä? Ehkä jossain lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki miesten aloitteesta tapahtuvat suhteet kantavat hautaan saakka, eiku... 😅Kyllä retardia porukkaa täällä
Onneksi sinä et ole retardi... 😉
Onnea seuraavan eksän etsintään.
Haetko tekosyytä, että tulisin juttelemaan? 🤔