Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8511)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää, että tämä meidän eräs niin olevinaan kiltti, tunnollinen ja turvallinen E-nainen on hu*ra, joka panee ja jahtaa naimisissa olevia ulkomaalaisia miehiä.
Aijaa, mun mielestä se on lesbopedo.
Lesbopedo? Miten? E-nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein avaudu logiikka, miksi loukkaantua siitä, että mulla on ollut tunteita toista kohtaan, kun sinä itse olet naimisissa ja käsittääkseni välität puolisostasi.
Millä tavalla olet lähestynyt ketäkin? sivusta
Pidän yleensä ikäisistäni ja vanhemmista naisista. Miehet lähinnä ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein avaudu logiikka, miksi loukkaantua siitä, että mulla on ollut tunteita toista kohtaan, kun sinä itse olet naimisissa ja käsittääkseni välität puolisostasi.
Vikittelitkö mun muijaa HÄH?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, ei meidän vielä tartte tietää mitä tää olis. Ensin hengailee yhdessä ja siitähän sen näkee sitten millanen pakkomielle kyseessä. ;) t. Mä todellakin lähettelen täällä terveisiä
🤔 voisinkohan löytää naisen ikäluokastani, joka sanoisi mua kulta pieneksi 🤔😍
Voisit 😊
Olen nainen itsekin, joten voi olla vähän vaikea. 😅
Ei vältsisti
Ilta pimenee jo. Olisipa oma lenkkikaveri, jonka kanssa voisi kulkea käsi kädessä lehtien kellastuessa ja jonka kainaloon voisi lopuksi kellahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikittelitkö mun muijaa HÄH?
En vikittele ketään enkä varsinkaan muijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli ystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli ystävälle.
Ihmetyksesi varmaan parhaiten selviää kysymällä irl suoraan, ei täällä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli ystävälle.
Ihmetyksesi varmaan parhaiten selviää kysymällä irl suoraan, ei täällä.
sivu
Onko pakko aina puuttua? Keskittyvää omaan kaipaukseenne.
Haluan pitää sinut lähipiirissäni. Meillä on oikea ihmissuhde. Miksi pilata se sillä, että olen jumissa mielikuvitushenkilöön, joka ei halua edes olla tekemisissä?
Ihana tunne kun.... you know. <3
Viipyileviä, vaivautuneita katseita vaivihkaa? Miksi teet niin?
me voisimme tietenkin kysellä ihan naisen nimellä tai sitten "kohdatessa".
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oltaisi varattuja, oltaisiinko yhdessä?
Valitsisin hänet aina ensimmäisenä. Rakastaisin vain tullakseni täydeksi. Miettimättä hänen tunteitaan. Jos hän valitsisi mut, sittenhän siitä tulisi me. Löytäisin hänestä ihasteltavaa loppuelämäkseni. En voisi kuvitella parempaa elämää kuin hänen kanssaan jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä kysyt
Elä kun vielä voit. Sulle se on mahdollista. Sulla on kyky siihen. Sekään ei ole itsestään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä kysyt
Häneltä, joka katselee vaivihkaa, mutta ei sano mitään.
Olen nainen itsekin, joten voi olla vähän vaikea. 😅