Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5682)
Vierailija kirjoitti:
Miksi terve ja tasapainoinen haluaisi sinut?
Koska olen itsekin tolkun ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi millaisia ihmisiä kulkee vapaana
Uhriudu vielä vähän lisää. Se on paljon helpompaa kuin oman itsensä työstäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon estoiset ihmiset jotka kaataa edellisen suhteen traumat uuden kumppanin huoleksi. Hoitakaa itse itsenne kuntoon ennen kuin otatte muita ihmisiä elämäänne.
Aika suoraviivaista ajattelua. Ihminen on kokonaisuus. Esimerkiksi rikkinäinen lapsuus kulkee aina mukana, ei sitä voi noin vain "hoitaa" pois. Ihminen ei ole kone, joka huolletaan kuntoon. Olennaista on käsitellä asioita, yrittää parhaansa ja olla itselle ja toisille armollinen. Viisautta on hyväksyä, että elämä jättää jälkensä ja koettaa tulla toimeen itsensä ja toisten kanssa. Kun lähtökohtana ovat kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan, silloin tekee parhaansa ja pitää hyvin.
Toistan: hoida itsesi kuntoon äläkä yritä muuttaa muiden suhtautumista sinuun.
Mulla ei ole ollut rikkinäistä lapsuutta, mutta otin sen esimerkiksi. Sulta puuttuu inhimillisyyttä ja ymmärrystä ihmisyydestä, mutta ehkä löydät koviksesi.
Ei tarvitse löytää kovista, riittää kun löytää terveen ja tasapainoisen ihmisen, joka ottaa itse vastuuta itsestään.
Keskimäärin ihmiset ottavat. Sulla on aika kovat defenssit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi terve ja tasapainoinen haluaisi sinut?
Olen itsekin terve ja tasapainoinen, ulkonäköni ja talouteni on kunnossa, en tarvitse parisuhdetta tullakseni ehjäksi ja kokonaiseksi. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Muistatko lisätä listaan uskomattoman hyvän sydämen, viisauden ja empatian?
Eli ihminen ei voi olla hyväsydäminen ja viisas, jos hän ei kelpuuta hoitamattomista mielenterveysongelmista kärsivää kumppanikseen? Sekö on hyväsydämisyyttä ja viisautta, että ottaa mielenterveysongelmista kärsivän ihmisen omaan kotiinsa, sänkyynsä ja sosiaalisiin piireihinsä? Mahdollisesti yhdistää elämät sellaisen kanssa taloudellisesti ja alkaa lisääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan tervettä ajattelua, jos ei kaikkeen älyttömään lähde mukaan! Jos miettii millaisia hulluuksia seksissäkin voi olla. Polttamisia, piiskamista ym.
Jep. En pidä ihmistä estoisena, jos se ei suostu kaikkiin kinkyhommiin mitä on olemassa.
Eikä moni muukaan! Tuo on enemmän tervehenkisyyttä ja tervejärkisyyttä kuin estoisuutta.
Silti minut leimattiin täällä äsken. :)
Mistäs kinkyhommista täällä puhutaan?👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon estoiset ihmiset jotka kaataa edellisen suhteen traumat uuden kumppanin huoleksi. Hoitakaa itse itsenne kuntoon ennen kuin otatte muita ihmisiä elämäänne.
Aika suoraviivaista ajattelua. Ihminen on kokonaisuus. Esimerkiksi rikkinäinen lapsuus kulkee aina mukana, ei sitä voi noin vain "hoitaa" pois. Ihminen ei ole kone, joka huolletaan kuntoon. Olennaista on käsitellä asioita, yrittää parhaansa ja olla itselle ja toisille armollinen. Viisautta on hyväksyä, että elämä jättää jälkensä ja koettaa tulla toimeen itsensä ja toisten kanssa. Kun lähtökohtana ovat kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan, silloin tekee parhaansa ja pitää hyvin.
Toistan: hoida itsesi kuntoon äläkä yritä muuttaa muiden suhtautumista sinuun.
Mulla ei ole ollut rikkinäistä lapsuutta, mutta otin sen esimerkiksi. Sulta puuttuu inhimillisyyttä ja ymmärrystä ihmisyydestä, mutta ehkä löydät koviksesi.
Ei tarvitse löytää kovista, riittää kun löytää terveen ja tasapainoisen ihmisen, joka ottaa itse vastuuta itsestään.
Keskimäärin ihmiset ottavat. Sulla on aika kovat defenssit päällä.
Kunnon projisoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää että aikuiset ihmiset ovat muka niin ihastuneita että vajoavat kirjoittelemaan vauvalle, mutta jos kaivatulla on joku esto niin sitten koko homma on yhtäkkiä roskaa. Kuvottava ajatusmaailma. Ei tuo ole mitään muuta kuin himoa ja halua käyttää toista.
Se riippuu ihan millaisia estot on ja voiko niistä päästä eroon kun luottamusta tulee lisää. Se on vain totuus, että huono seksi voi pilata muuten täydellisen suhteen.
No niin; millaiset estot, palataanko tähän uudelleen? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Joku sekopää riehuu :D
Edelleen: jos olet vahvasti estoinen, sinulla on mielenterveysongelma. Hoidata se kuntoon ammattilaisella, älä pakota toista ihmistä ottamaan sitä kontolleen.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan niistä kahdestaan, täällä ei saa ymmärrystä. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sekopää riehuu :D
Varastit varman tunnisteeni. 😭🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: jos olet vahvasti estoinen, sinulla on mielenterveysongelma. Hoidata se kuntoon ammattilaisella, älä pakota toista ihmistä ottamaan sitä kontolleen.
Estoinen minkä suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estoinen minkä suhteen?
Ai olet tyhmäkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
OMG
Järki päähän, tarkastelkaa mitä ne estot on! Millaisia arvoja, seikkoja, asioita, vaarallisuuksia, haitallisuuksia ym ne pitää sisällään.
sivustan sivusta
Kyllähän mies tulee laittaa säännöllisin väliajoin kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estoinen minkä suhteen?
Ai olet tyhmäkin vielä.
No juuri tulin ketjuun. En ole lukenut kuin vikan sivun.
Uskoisin että Raamatusta löytyy ohjeita, varoittamaa kinkynkin suhteen.
Ottakaa tosiaan nyt päiväsaikaan täällä kaikki matsit ja tukkanuottaset, niin mä sit töiden jälkeen sanomaan mun kaivatulle jotain kaunista💕
Eikä moni muukaan! Tuo on enemmän tervehenkisyyttä ja tervejärkisyyttä kuin estoisuutta.