Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin nähdä sut vielä?
Jos siellä samassa paikassa voisit nähdä.
Sivusta: se on paikkana vähän ankea.
On kyllä kolkko ja epäviihtyisä, oisko jossain luonnon keskellä (ranta,puisto)sitten parempi?
Toinen sivusta
Erittäin paljon parempi.
Rantoja riittäis, kun vaan tietäis missä. Tai sitten jossain hienon syksyisen luonnon keskellä, missä lenkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian hyvä hillitsemään itseäsi. Näen että pinnan alla tapahtuu mutta onnistut pitämään itsesi asiallisena. Pyh.
Mistä lie tullut ja mihin mahtaa ulottua? =P
Näin kaivattuni tänään kahdessa asussa, ja pidin näkemästäni paljon. Kuten aina.
Päiväni piristyy kummasti aina kun sinä ihana ja rakas tyyppi piipahdat juttusillani. Olen kuitenkin pakottanut itseni katsomaan tilannetta täysin realistisesti: käyt luonani ainoastaan työasioissa, eikä näissä kohtamisissa ole takana mitään sen enempää. Se on puhdasta ammatillista kanssakäymistä ja ystävällisyyttä.
Olen kerran jo tuntenut jotain syvempää, mutta olen tehnyt päätöksen: en aio enää rakastua sinuun uudelleen 🤞
Rakkauden kohteelle: Hyvää yötä, Jeesus myötä.
Vierailija kirjoitti:
Voin luoda sellaisen todellisuuden kuin haluan. Yritän luoda sen omassa mielessä, ilman ihmisen luomia apuvälineitä, mutta keskittymiskyvyssä on harjoittelemista.
Mikä osa siitä edellyttää vauvapalstailua? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian hyvä hillitsemään itseäsi. Näen että pinnan alla tapahtuu mutta onnistut pitämään itsesi asiallisena. Pyh.
Vaikeaa on pitää pokerinaama, kun pinnan alla tunteet kuohuu. Joskus vois melkein paeta, mutta pitää vaan jähmettyä.
Mitä jos kokeilet näyttää.
Kun epävarmuus hellittää, niin sitten ne tunteiden palot kyllä näkyis ehkä liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Päiväni piristyy kummasti aina kun sinä ihana ja rakas tyyppi piipahdat juttusillani. Olen kuitenkin pakottanut itseni katsomaan tilannetta täysin realistisesti: käyt luonani ainoastaan työasioissa, eikä näissä kohtamisissa ole takana mitään sen enempää. Se on puhdasta ammatillista kanssakäymistä ja ystävällisyyttä.
Olen kerran jo tuntenut jotain syvempää, mutta olen tehnyt päätöksen: en aio enää rakastua sinuun uudelleen 🤞
😂niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kolkko ja epäviihtyisä, oisko jossain luonnon keskellä (ranta,puisto)sitten parempi?
Toinen sivusta
Erittäin paljon parempi.
Rantoja riittäis, kun vaan tietäis missä. Tai sitten jossain hienon syksyisen luonnon keskellä, missä lenkkeillä.
Puolivälissä on aika kiva paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on pitää pokerinaama, kun pinnan alla tunteet kuohuu. Joskus vois melkein paeta, mutta pitää vaan jähmettyä.
Mitä jos kokeilet näyttää.
Kun epävarmuus hellittää, niin sitten ne tunteiden palot kyllä näkyis ehkä liikaakin.
Mikään ei ole liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen sivusta
Erittäin paljon parempi.
Metsässä/ ulkoilualueella olisi kiva nähdä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea olo. Tiedän että saan ryöpytyksen. Olisitpa täällä.
Miksi ryöpyt
Koska eräs on suuttunut vaikka on itse tunaroinut!
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaikille tytyilleni! Harmi ettei voida yhtäaikaa nähdä..! 😉
Täytyy sit vuorotella.
Mitä toivoisitte kaivatultanne tällä hetkellä?
Multa joku joskus kysyi sisko- ja klooniasioista. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Just tällä hetkellä yhteistä saunaa, ja yötä.
Vierailija kirjoitti:
Että hän ottaisi syliin.
Saat kolme, saat kolme.. odotaaaaa