Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5136)
Vierailija kirjoitti:
En kestä kun hymyilet mulle, tekisi niin mieli halata sua :)
N34
No johan on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kommentoida sitä, muuten kuin, että siinä oli molemmilla ongelmansa. En kommunikoinut tarpeeksi hyvin. -naiselta menneisyyden miehelle
Niin. Epäilykseni alla melko lennokkaasti, sitten myöhemmin vastaan tullessakin oli vaikeaa. Aina voisi olla parempi tietenkin mutta tuo on melkoinen niputus kieltämättä. Sivusta varmaankin. Jollen niin laita ihmeessä jotain muuten vain, hyvin eri pohjalta liikkeellä kuitenkin. Tuskin siitä haittaa on, eipähän jää tuon varaan kaikki.
"myöhemmin vastaantullessa" ei kuulosta tutulta
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää olikin testi, että saako epäselvä tilanne ajattelemaan toisesta hyvää vai pahaa. Jos pahaa, ei ansaitsekaan päästä sellaisen elämään, joka keskittyy hyvään.
Hyvä sti
Hyvä pointti. Osuu minunkin tilanteeseeni...
sivusta
Nainen, olen pahoillani, että olen liannut itseni miehillä. Voitko antaa anteeksi?
(:D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se täällä ole. Hiljaisuus tai joku pikkumainen inhottava letkautus vois ehkä mennäkin läpi. Ei osannut pyytää anteeksi yhtään mitään.
Tai sitten montaa asiaa, miten itsellä? :D
Anteeksi olen pyydellyt lukuisia kertoja kaikilta osapuolilta, myös trolleilta. Pyysin kauan jo sitten ja sen jälkeen useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kommentoida sitä, muuten kuin, että siinä oli molemmilla ongelmansa. En kommunikoinut tarpeeksi hyvin. -naiselta menneisyyden miehelle
Niin. Epäilykseni alla melko lennokkaasti, sitten myöhemmin vastaan tullessakin oli vaikeaa. Aina voisi olla parempi tietenkin mutta tuo on melkoinen niputus kieltämättä. Sivusta varmaankin. Jollen niin laita ihmeessä jotain muuten vain, hyvin eri pohjalta liikkeellä kuitenkin. Tuskin siitä haittaa on, eipähän jää tuon varaan kaikki.
"myöhemmin vastaantullessa" ei kuulosta tutulta
Onneksi siinä ei sanota niin, missään kohtaa. :P
Se kärmeksen takiako häivyit? Mitä olit vailla?
Vierailija kirjoitti:
Se kärmeksen takiako häivyit? Mitä olit vailla?
Vastaakko pliis?
Saat pestä mut tai pesen itseni niin monta kertaa kuin haluat.
Oho, spotify soitti minulle biisin jonka sanat sopii täydellisesti meidän tilanteeseen. Melkein alkoi poskia punottaa kuunnellessa. Terveisiä 😘
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olen pahoillani, että olen liannut itseni miehillä. Voitko antaa anteeksi?
*Hymiö ei tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Oho, spotify soitti minulle biisin jonka sanat sopii täydellisesti meidän tilanteeseen. Melkein alkoi poskia punottaa kuunnellessa. Terveisiä 😘
No älä vaa tantta kerro sitä
Vierailija kirjoitti:
Saat pestä mut tai pesen itseni niin monta kertaa kuin haluat.
Mä pesen hellästi.
Jotenkin poikkeuksellisen lapsellista porukkaa tänään linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikos sukupuoli se nyt kiinnostelee? sivu
T, kauris, 1981
Olen ihan rakastunut sinuun
Toivottavasti tajusit sen viime torstaina
--Ja teet asialle jotain
Voi kun saisin olla hetken sun kainalossa. Läheks ikinä mun päästä pois?
Vierailija kirjoitti:
haluaisitko paljastaa biisin nimen
Tai sitten montaa asiaa, miten itsellä? :D