Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4365)

Vierailija
4181/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.

Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅 

Siksi itse luovutan heti kun tulee eka negatiivinen signaali. Ei, se ei ole jännitystä tai jotain, vaan kiinnostuksen puutetta. Kiinnostunut nainen näyttää kiinnostuksensa suoraan ja selkeästi, piste.

Juu, varsinkin varatulle miehelle sitä mielellään näyttää kiinnostuksensa suoraannja selkeästi. Mikä ettei vaimollekin saman tien.

Vierailija
4182/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla Lego-leikkejä? Mineä?

Moi 

Ketä moi kaipaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on laittanut juhlapuvun päälle ja juhlii hetken, ennen kuin laittaa nukkumaan. Mukavaa aikaa liikkua luonnossa. Terveiset naiselle, joka käsittääkseni osaa sitäkin arvostaa!

Kiitos, osaan kyllä. Terveisiä takaisin! 🤗

Vierailija
4184/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkija

Vierailija
4185/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun ultimaattinen tavoite on kohdata nainen kenellä ei ole minkäänlaista estettä pariutua ja tutustua kahden kesken rauhassa. Lopun elämän kumppanuus olisi mukavin sitoumus. Elän hyvin verkkaisesti minimaalista elämää ulkoisesti. Sisäinen maailmamme on oleellisempaa kuin ulkoinen.

Toivottavasti kaivattuin ei luule tätä laatimakseni tekstiksi. Toivottavasti on vilpitön kaipaaja eikä plagiaattipeikko.

Vierailija
4186/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin rikkinäinen että turha edes unelmoida siitä että minulla olisi kumppani.

Kovasti tunnut asian muotoilussa vaan unelmoivan että ehket niin rikki kuitenkaan. Verrattuna siihen että yhtäkkiä pistät merkille että.. ai niin.. niinhän ihmiset toimivat tosiaan. :D

Vierailija
4187/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huojentunut siitä että rakas M voit hyvin ja olet täysin oma itsesi. Uskaltaisinpa lähestyä sinua jotenkin. Hmm..

M niin kuin mies vai nimikirjain?

T. M ;)

Vierailija
4188/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 

Ketä moi kaipaat?

Sinua ehkäpä ehkä 

Vierailija
4189/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ajattelen sua edelleen joka ikinen päivä. Mitä jos mokasin? Mitä jos se olikin mitä piti olla?  Mut tuntui toksiselta. Silti en koskaan halua mitään niinkuin sua. Mikä on silloin oikein? 

Vierailija
4190/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika ajattelen sua edelleen joka ikinen päivä. Mitä jos mokasin? Mitä jos se olikin mitä piti olla?  Mut tuntui toksiselta. Silti en koskaan halua mitään niinkuin sua. Mikä on silloin oikein? 

Montako vuotta teillä oli? Milloin tapasitte?

Vierailija
4191/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyl ihan superoutoa, et Suomeenkin tuodaan jotain banaaneja toiselta puolen maailmaa. Eihän se ois mitenkään välttämätöntä. Hirveä homma. Ensin kerätään, sitten laivaan, laivasta jonnekin, siellä taas lajitellaan ja kuljetetaan autoilla tuhansiin kauppoihin, vain että pikku jonne saa aamupalalla banaania. Miksei kaikki vaan syö lähellä tuotettua ruokaa.

Sitäkään en osannut tehdä oikein.

Vierailija
4192/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 

Ketä moi kaipaat?

Sinua ehkäpä ehkä 

Ehkäpä ehkä tarviin parempaa tunnistetta. 

Vierailija
4193/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huojentunut siitä että rakas M voit hyvin ja olet täysin oma itsesi. Uskaltaisinpa lähestyä sinua jotenkin. Hmm..

M niin kuin mies vai nimikirjain?

T. M ;)

MM eli molempia. =)

Vierailija
4194/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.

Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅 

Siksi itse luovutan heti kun tulee eka negatiivinen signaali. Ei, se ei ole jännitystä tai jotain, vaan kiinnostuksen puutetta. Kiinnostunut nainen näyttää kiinnostuksensa suoraan ja selkeästi, piste.

No ei se nyt aina ihan niin suoraviivaista ole. Ensinnäkin kiinnostus herää yleensä pikku hiljaa. Ja sitten alkaakin jännittää, jos on todella kiinnostunut. 

Vierailija
4195/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkija

Kauhea syytös

Vierailija
4196/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkija

Kaikkea on hyvä osata. Teen kaiken mahdollisen itse.

Vierailija
4197/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup 

Sinun ja kaivattusi iät?

34/54

E?

En ole 54 todellakaan. E

Vierailija
4198/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt puristaa joku omenasose pihan omenapuista, kuten täydellinen naapuri.

Vierailija
4199/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin käden sun selälle kun ohi kulkiessani puhuin sulle. 
Tunnen sen vieläkin. Ehkö säkin?

Vierailija
4200/4365 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on laittanut juhlapuvun päälle ja juhlii hetken, ennen kuin laittaa nukkumaan. Mukavaa aikaa liikkua luonnossa. Terveiset naiselle, joka käsittääkseni osaa sitäkin arvostaa!

Tosi hienoa aikaa, melkein vuoden parhainta. Väriloistoa ja raikasta säätä, yöt tumman pehmeitä.