Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (4365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla Lego-leikkejä? Mineä?
Moi
Ketä moi kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Kesä on laittanut juhlapuvun päälle ja juhlii hetken, ennen kuin laittaa nukkumaan. Mukavaa aikaa liikkua luonnossa. Terveiset naiselle, joka käsittääkseni osaa sitäkin arvostaa!
Kiitos, osaan kyllä. Terveisiä takaisin! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Miun ultimaattinen tavoite on kohdata nainen kenellä ei ole minkäänlaista estettä pariutua ja tutustua kahden kesken rauhassa. Lopun elämän kumppanuus olisi mukavin sitoumus. Elän hyvin verkkaisesti minimaalista elämää ulkoisesti. Sisäinen maailmamme on oleellisempaa kuin ulkoinen.
Toivottavasti kaivattuin ei luule tätä laatimakseni tekstiksi. Toivottavasti on vilpitön kaipaaja eikä plagiaattipeikko.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin rikkinäinen että turha edes unelmoida siitä että minulla olisi kumppani.
Kovasti tunnut asian muotoilussa vaan unelmoivan että ehket niin rikki kuitenkaan. Verrattuna siihen että yhtäkkiä pistät merkille että.. ai niin.. niinhän ihmiset toimivat tosiaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen huojentunut siitä että rakas M voit hyvin ja olet täysin oma itsesi. Uskaltaisinpa lähestyä sinua jotenkin. Hmm..
M niin kuin mies vai nimikirjain?
T. M ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Ketä moi kaipaat?
Sinua ehkäpä ehkä
Mika ajattelen sua edelleen joka ikinen päivä. Mitä jos mokasin? Mitä jos se olikin mitä piti olla? Mut tuntui toksiselta. Silti en koskaan halua mitään niinkuin sua. Mikä on silloin oikein?
Vierailija kirjoitti:
Mika ajattelen sua edelleen joka ikinen päivä. Mitä jos mokasin? Mitä jos se olikin mitä piti olla? Mut tuntui toksiselta. Silti en koskaan halua mitään niinkuin sua. Mikä on silloin oikein?
Montako vuotta teillä oli? Milloin tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyl ihan superoutoa, et Suomeenkin tuodaan jotain banaaneja toiselta puolen maailmaa. Eihän se ois mitenkään välttämätöntä. Hirveä homma. Ensin kerätään, sitten laivaan, laivasta jonnekin, siellä taas lajitellaan ja kuljetetaan autoilla tuhansiin kauppoihin, vain että pikku jonne saa aamupalalla banaania. Miksei kaikki vaan syö lähellä tuotettua ruokaa.
Sitäkään en osannut tehdä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Ketä moi kaipaat?
Sinua ehkäpä ehkä
Ehkäpä ehkä tarviin parempaa tunnistetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huojentunut siitä että rakas M voit hyvin ja olet täysin oma itsesi. Uskaltaisinpa lähestyä sinua jotenkin. Hmm..
M niin kuin mies vai nimikirjain?
T. M ;)
MM eli molempia. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅
Siksi itse luovutan heti kun tulee eka negatiivinen signaali. Ei, se ei ole jännitystä tai jotain, vaan kiinnostuksen puutetta. Kiinnostunut nainen näyttää kiinnostuksensa suoraan ja selkeästi, piste.
No ei se nyt aina ihan niin suoraviivaista ole. Ensinnäkin kiinnostus herää yleensä pikku hiljaa. Ja sitten alkaakin jännittää, jos on todella kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Sotkija
Kaikkea on hyvä osata. Teen kaiken mahdollisen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sinun ja kaivattusi iät?
34/54
E?
En ole 54 todellakaan. E
Olisi pitänyt puristaa joku omenasose pihan omenapuista, kuten täydellinen naapuri.
Laitoin käden sun selälle kun ohi kulkiessani puhuin sulle.
Tunnen sen vieläkin. Ehkö säkin?
Vierailija kirjoitti:
Kesä on laittanut juhlapuvun päälle ja juhlii hetken, ennen kuin laittaa nukkumaan. Mukavaa aikaa liikkua luonnossa. Terveiset naiselle, joka käsittääkseni osaa sitäkin arvostaa!
Tosi hienoa aikaa, melkein vuoden parhainta. Väriloistoa ja raikasta säätä, yöt tumman pehmeitä.
Juu, varsinkin varatulle miehelle sitä mielellään näyttää kiinnostuksensa suoraannja selkeästi. Mikä ettei vaimollekin saman tien.