Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (4366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ristiriitaiselta. Tuli vähän paha olo.
Mistä?
Jos nähtiin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on laittanut juhlapuvun päälle ja juhlii hetken, ennen kuin laittaa nukkumaan. Mukavaa aikaa liikkua luonnossa. Terveiset naiselle, joka käsittääkseni osaa sitäkin arvostaa!
Terveiset runosielulle, jonka kanssa liikkuisin mielellään kesän viimeisissä.
Kesäkuukaudet ovat kesä-, heinä-, elokuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti tavata mut?
Laitappas nimikirjaimet niin osataan vastata tunnisteilla!
Nimikirjaimet oli täällä 11 päivää sitten. Sivusta.
Onko tämä joku testi: vain tosirakkaus selaa 11 päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täällä?! En olisi uskonut.
En oo täällä!
En minäkään. Kyllä on harhaista porukkaa, kun tommosesta syyttelevät.
Mut jos oisit täällä niin sanoisin että mulla on vähän ikävä.
En ole, ku niin monesti hyvästelly sinut. Minullakin on ikävä.
Oisin monta kertaa halunnut jäädä.
Kuin myös.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅
Siksi itse luovutan heti kun tulee eka negatiivinen signaali. Ei, se ei ole jännitystä tai jotain, vaan kiinnostuksen puutetta. Kiinnostunut nainen näyttää kiinnostuksensa suoraan ja selkeästi, piste.
käsi kädessä kävelyllä
halailua syysauringossa
jänniä tunteita
ehkä suukkokin
Haaveilua vaan.
Tony… saako katsoa? Saako koskettaa? Saako unelmoida? Olen niin rakastunut suhun
Vierailija kirjoitti:
Mietin mikä on toimiessa tarkoitus? Haluatko näpäyttää, vai oletko vilpitön ja haluat tutustua? Minä en pelaile mitään pelejä, mutta olen vähän tumpelo sosiaalisesti.
Olen vilpitön ja haluan tutustua
Hyvää yötä, sinä joka ET ole täällä. Kauniita unia. Toivon että näen sinut Höyhensaarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅
Siksi itse luovutan heti kun tulee eka negatiivinen signaali. Ei, se ei ole jännitystä tai jotain, vaan kiinnostuksen puutetta. Kiinnostunut nainen näyttää kiinnostuksensa suoraan ja selkeästi, piste.
:D eikä näytä
Vierailija kirjoitti:
Mietin mikä on toimiessa tarkoitus? Haluatko näpäyttää, vai oletko vilpitön ja haluat tutustua? Minä en pelaile mitään pelejä, mutta olen vähän tumpelo sosiaalisesti.
No vaan jatkuu.. :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä nyt?
En. Kävin aamulla kaupassa otettuani ensin lääkkeen. Söin aamupalan ja nukuin lisää.
Vierailija kirjoitti:
I don't need ketju
Tarpeettomuus on runsautta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, sinä joka ET ole täällä. Kauniita unia. Toivon että näen sinut Höyhensaarilla.
Toiv. näen sinut vielä irl.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sinun ja kaivattusi iät?
Sopiva ja vielä sopivampi ja välissä aika monta vuotta.
Miun ultimaattinen tavoite on kohdata nainen kenellä ei ole minkäänlaista estettä pariutua ja tutustua kahden kesken rauhassa. Lopun elämän kumppanuus olisi mukavin sitoumus. Elän hyvin verkkaisesti minimaalista elämää ulkoisesti. Sisäinen maailmamme on oleellisempaa kuin ulkoinen.
On minullakin tissit, vaikka ne ovat pienet, eivätkä näy vaatteiden päältä kunnolla. Nöpöttää, jos ei ole minkäänlaista liiviä.
Annatko vihjeen toimesta