Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (518)
Hyvää yötä! t. ulkoisesti eleetön ja persoonaton, sisäisesti ylivilkas kirjoituskone
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumikirjoja en lue.
Mä lukisin jos kaivattu pyytäis
Sama. Lukisin mitä tahansa ja en muistaisi hetken päästä yhtään mitään mitä luin koska olisin niin pää pyörällä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyisit salaiseen sivusuhteeseen?
Vähän riippuu millainen suhteen sisältö olisi
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Ajatteletko, että sinulla on sellaista annettavaa, joka lisäisi kaivatun onnellisuutta ja hyvää elämää? Tavoittelisitko ihmistä, jolle sinulla ei olisi mielestäsi mitään annettavaa?
En halua ajatella asioita noin. Rakkaus ratkaisee, ja jos ei ratkaise, asialla ei lopulta ole merkitystäkään.
Vierailija kirjoitti:
En salaiseen sivusuhteeseen lähtisi. Kerron kumppanilleni kaiken. Hän ymmärtää kyllä, jos avoimesti kerron rehellisesti miksi toimin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu millainen suhteen sisältö olisi
Liian rankkaa ja typerää ei hyvää loppua
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Ajatteletko, että sinulla on sellaista annettavaa, joka lisäisi kaivatun onnellisuutta ja hyvää elämää? Tavoittelisitko ihmistä, jolle sinulla ei olisi mielestäsi mitään annettavaa?
Tuskin häneltä mitään puuttuu, mutta lähinnä mietin, onko hänen elämässä tilaa uudelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tajusit että tämä on molemminpuolinen tunne?
Viime syksynä tuli ensimmäinen tunne! Alkuvuodesta olin jo melko varma asiasta!
Miksi juuri silloin?
Viestistä päättelin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumikirjoja en lue.
Oli tunniste
Tiedän kyllä. Muikkuselle nuppuselta, ja siks laitoinkin noin.
Ketä nää olet?
Ei väliä. Ajankuluttaja.
Jollain tasolla pitää pystyä kulkea julkisesti yhdessä ettei mene liian vaikeaksi
Ei me sit saatukaan sitä onnellista loppua. Täytyy sanoa, et meidän jääminen toisillemme ventovieraiksi, ei ollut mulla edes vaihtoehtona missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei me sit saatukaan sitä onnellista loppua. Täytyy sanoa, et meidän jääminen toisillemme ventovieraiksi, ei ollut mulla edes vaihtoehtona missään vaiheessa.
Nm?
Vierailija kirjoitti:
Pakko on vaan sopeutua. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin häneltä mitään puuttuu, mutta lähinnä mietin, onko hänen elämässä tilaa uudelle?
Mun elämässä ei muuta olekaan kuin ammottava kaivatun muotoinen tila
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm?
Mieheltä naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm?
Mieheltä naiselle
🙏
Kaivattu saa itse päättää kenelle kertoo meistä. Minä olen yksityinen ihminen ja tuskin puhun kenellekään. Matala profiili käy, vaivalla tehty salailu ei.
Hyvää yötä **** Tapio!
***** Johanna
Ketä nää olet?