Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4499)
Mun entisellä taisi olla tuollaiset silmät ja olivat suloiset kyllä.
J voisitko jo lopettaa mulle viestittelyn täällä? En oo kiinnostunu susta, enkä ikinä tule olemaan. Oot nolannu ittees jo tarpeeks.
-L
Vierailija kirjoitti:
Tzirpula ootko mun tipu😌
tzirp zsirp olen kuin en oliskaan 💕
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti tavata mut?
Mä oisin oikeesti halunnut tavata hänet. Ja halata. Sekin ois ollut mulle jo liikaa ja oisin varmaan alkanut itkemään onnesta..
Voiko kaksi vastakkaista kuningatar-nappulaa tulla toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Kun tuntuu, että hän välittää tunteen tasolla oikeasti, todellisuudessa toki ei.
Eikö tunteet ole myös todellisuutta? Jokainen vähänkään kilometrejä omaava tietää, ettei tunteita voi aina kaikissa tilanteissa näyttää tai elää todeksi. Voi tulla aika, jolloin asiat muuttuu tai sitten sitä ei tule. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa. (Omaan asenteeseen onneksi aina voi.)
Sipsutteli Sinipiika pienen tytön luokse;
otti kiinni kädestä, hyppeli ja juoksi.
Vierailija kirjoitti:
hiotaan hiotaan
Timantteja tulossa 💎
Mullei ole mitään sanottavaa 😍😜
Ei sitten saatukaan tänään nähdä. :(
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu ja romantisoitu kaukorakkaus on ihmeellisempää ja tarunhohtoisempaa kuin arkinen rakkaus jossa vaadittaisiin enemmän tekoja pelkkien kauniiden sanojen rinnalle rakkauden säilyvyyden kannalta ja mikä väsyttää kun toinen ei tajuu.
Luulen kyllä et meidän arkinen rakkaus olis paljonpaljon ihmeellisempää, kuin tää hetkittäin raastava mielikuvittelu
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jonkun, jota mä rakastan ja joka rakastais mua. Tosissaan ja intohimoisesti. Paljon hellyyttä ja hyväilyjä puolin ja toisin. Olkapää, jota vasten tukeutua, kun olis sen tarpeessa. Aika vaikea on semmoista löytää..
Et oo vielä löytänyt?
Ei toimi ne vetää aina takaisin.
Miksi. Kysy radiolta
Mä luulen että meidän arkinen rakkaus olis raastava ja olis mielikuvittelu ihmeellisempää.
Liian paljon tapahtunut, olisi liian myrskyisä, kuoppainen, mutkikas.
"korjaa elämäsi ja maksa velkasi"
haluatko olla miehen kanssa josta pidät (ja kun mieskin pitää)? puhevälejä ja yhteyttä täytyy avoimesti jakaa jotta toteutuu ja syntyy luottamusside tunteiden lisäksi..
-uimahousujakin pitävä mies (siis mieheltä naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että meidän arkinen rakkaus olis raastava ja olis mielikuvittelu ihmeellisempää.
Liian paljon tapahtunut, olisi liian myrskyisä, kuoppainen, mutkikas.
Mikä siinä olis myrkyisää, ootteko molemmat kovia tappelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti tavata mut?
Laitappas nimikirjaimet niin osataan vastata tunnisteilla!
"tareme-silmät" :D