Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4541)

Vierailija
3541/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipuu ja romantisoitu kaukorakkaus on ihmeellisempää ja tarunhohtoisempaa kuin arkinen rakkaus jossa vaadittaisiin enemmän tekoja pelkkien kauniiden sanojen rinnalle rakkauden säilyvyyden kannalta ja mikä väsyttää kun toinen ei tajuu.

No mä voin sanoa, ettei kaipuu ja itsekseen romantisointi ole mitään verrattuna aitoon toimintaan ja olemiseen IRL.

Joskus taisin sanoa, että unelmointi on parempaa kuin todellisuus, enkä ole enää OLLENKAAN samaa mieltä. Siis aivan bssää. Kyllä todellisuus ja livenä eläminen on parasta, ja kaipailu ja romantisointi omassa mielessä vain kurjassa tilanteessa olevan ihmisen selviytymiskeinoilua.

Vierailija
3542/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipuu ja romantisoitu kaukorakkaus on ihmeellisempää ja tarunhohtoisempaa kuin arkinen rakkaus jossa vaadittaisiin enemmän tekoja pelkkien kauniiden sanojen rinnalle rakkauden säilyvyyden kannalta ja mikä väsyttää kun toinen ei tajuu.

Mä kyllä tykkäisin paljon arkirakkaudestakin. Oon sellainen ihminen, joka ei kaipaa vaihtelua ja jännitystä vaan enemmänkin turvaa ja läheisyyttä. Niitä kumpaakaan ei kaukorakkaudesta saa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siltä kuulostit.

Ei down tajua eikä ymmärrä, 

Kysy Eeltä se ehkä tajuaa noi mitä

. Ei kiinnosta uus tuputus tai muutto kun on Vexi on velkaa, . Hoida asias kuntoon.

Se tarkoittaa vaan ettet jää liivatteeseen kun

Tiedetään jo kyykyt ja överit . En soita uudestaan väärään sä. Y.

Ihmekkään kun kannetaan mukana . 

Menee pilalle monen miehen maine , sen 

Kolmannenkin ja varsinkin Antin mistä ketju eka rivi. Ahdistelee joka nurkalla noi uskovaiset,elämänmuutoksen tehneet ja varsinkin korporaation. Harmi kun masentava maanantai.  Klo 14.17.

Ollu kämppä siellä ääni

Vierailija
3544/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkäisin paljon arkirakkaudestakin. Oon sellainen ihminen, joka ei kaipaa vaihtelua ja jännitystä vaan enemmänkin turvaa ja läheisyyttä. Niitä kumpaakaan ei kaukorakkaudesta saa..

Vaihtelu ja jännityskin on parempaa IRL kuin missään kämäsissä oman mielen unelmissa XD

Varmaan kaikki kaipaa jossain määrin läheisyyttä, paitsi ehkä psykopaatit ei? Ja jos ihmisen kanssa on turvallinen olla, niin sekin lienee helpompaa kaikille. Mitä käytännössä sitten tehdään, niin se vaihtelee persoonien ja mieltymysten mukaan. Joillain on enempi vaihtelua ja menoa elämässä, joillain enempi paikallaan olemista ja tasaisempaa rutiinien toistoa.

Vierailija
3545/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään sitä vaan katkaisisi välit kaikkiin, katoaisi ja unohtaisi kaiken, minkä vielä voi.

Älä minuun katko mitään. Tule vaikka naapuriin asumaan valepuvussa. En kerro kellekään.

Ootco savolainen 188 cm

comeusjumaluus, 29? 🤔

E

Ei osunut yksikään kohdilleen.

Vierailija
3546/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin jonkun joka näkisi että on huono päivä ja toisi teetä ja sympatiaa. Ja hemmottelisi flunssassa. Pärjäisin jopa ilman seksiä, läheisyyttä haluaisin vaan

Vierailija
3547/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi ollut kaivatun kohtaaminen mahdollista, johtuen siitä, että huomasin vasta äsken, etten ole harjannut hiuksiani tänään. Ja tämän näköisenä olen mennyt pitkin kylää viimeiset 5 tuntia🤣 Tai jos se näkikin minut😂

Suukkoja kullalle😘

Vierailija
3548/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
3549/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmakomma

Vierailija
3550/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin jonkun, jota mä rakastan ja joka rakastais mua. Tosissaan ja intohimoisesti. Paljon hellyyttä ja hyväilyjä puolin ja toisin. Olkapää, jota vasten tukeutua, kun olis sen tarpeessa. Aika vaikea on semmoista löytää..

Vierailija
3551/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään sitä vaan katkaisisi välit kaikkiin, katoaisi ja unohtaisi kaiken, minkä vielä voi.

Älä minuun katko mitään. Tule vaikka naapuriin asumaan valepuvussa. En kerro kellekään.

Ootco savolainen 188 cm

comeusjumaluus, 29? 🤔

E

Ei osunut yksikään kohdilleen.

Se oli päivän sEppåismi vain. 

En pystyisi asumaan yhdessä.

Henkilökemian ja arkimaneerien

on oltava poikkeuksellisen

high score match, ennen kuin edes

harkitsen. 

Asperger-tyypin kootut

rajoitteet. ~🥸~

Vierailija
3552/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alanuolittanut Sinua,

naapuri. E

Vierailija
3553/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei kyllä lääkkeet ole ratkaisu.

Vierailija
3554/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku? Ellet, sinä saat rakkauden tekoja ja teet niitä kumppanillesi. Kaukorakastettukin voi kaivata yhtä lailla oikeaa rakkautta.

Vierailija
3555/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

A, sinä saastainen koiranpaska kaatopaikalla. Kanna vastuusi äläkä livistä kuin pelkuri, asian voi vielä sopia.

H"

-vähn enemmän tunnisteita ettei muut mene sotkuun.

Vierailija
3556/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh .....

Hauskaa .

En tuu

Vierailija
3557/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kivikasvoinen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.

Olen kivikasvoinen mies jonka ympärille ne tuolit tuodaan. Life is fuck's life.

Vierailija
3558/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti tavata mut?

Vierailija
3559/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kivikasvoinen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.

Olen kivikasvoinen mies jonka ympärille ne tuolit tuodaan. Life is fuck's life.

Tuo oli hyvä😄

Vierailija
3560/4541 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. 

Vuosi 85 xD

Menköön menojaan tiedetään tiedetään

Klo 14.39

Koodarikoodari testi testi , 

Nyt ei ääntä kun kolmelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi