Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4461)
Vierailija kirjoitti:
Kohta nostetaan kissa pöydälle
Minkä värinen?
Vierailija kirjoitti:
Norsu se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että meidän arkinen rakkaus olis raastava ja olis mielikuvittelu ihmeellisempää.
Liian paljon tapahtunut, olisi liian myrskyisä, kuoppainen, mutkikas.
Mikä siinä olis myrkyisää, ootteko molemmat kovia tappelijoita?
Erilleen ollessa on sopuisampaa. Samassa tilassa tunteet käy kuumina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jonkun, jota mä rakastan ja joka rakastais mua. Tosissaan ja intohimoisesti. Paljon hellyyttä ja hyväilyjä puolin ja toisin. Olkapää, jota vasten tukeutua, kun olis sen tarpeessa. Aika vaikea on semmoista löytää..
Et oo vielä löytänyt?
Ei mulla ole ketään tuommoista oikeassa elämässä. Niin, en siis ole löytänyt, kun haluan muutakin kuin haaveilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jonkun, jota mä rakastan ja joka rakastais mua. Tosissaan ja intohimoisesti. Paljon hellyyttä ja hyväilyjä puolin ja toisin. Olkapää, jota vasten tukeutua, kun olis sen tarpeessa. Aika vaikea on semmoista löytää..
Et oo vielä löytänyt?
Ei mulla ole ketään tuommoista oikeassa elämässä. Niin, en siis ole löytänyt, kun haluan muutakin kuin haaveilla..
Mistä voisi löytyä? Senssipalstat? Sinkkusivustot? Tinder? jne
Näin sut tänään oikeasti ja olen onnellinen. Et usko, miten paljon se merkitsee minulle.
Kyllä se kissa on joka pöydälle nostetaan, noin niin kuin yleisesti ottaen, ei norsua. Toki jos haluaa norsun pöydälle, niin sittenpä niin.
Vierailija kirjoitti:
A, mua kiinnostaa sun reaktio kun näet omin silmin mitä mun elämässä tapahtuu.
Milloin nään?
A
Vierailija kirjoitti:
Näin sut tänään oikeasti ja olen onnellinen. Et usko, miten paljon se merkitsee minulle.
Minäkin näin hänet pikaisesti, mutta kolmella sekunnilla on merkitystä joskus enemmän kuin arvaakaan. Sivustalta.
Kattelin sun kuvia facesta 😍
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti on vain tulkinnut väärin varatun ystävällisyyden kiinnostukseksi.
Ystävällisyys on ihan normaalia. Mutta kun siihen yhdistää tietynlaiset katseet, punastelun, hermostuneisuuden... niin silloin voi jo vetää johtopäätöksiä
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Musta ois sisee (siistiä, oululaisen
yläasteen trendi-ilmaisu mun aikana)
olla turva-alan ammattilaisen
selän takana turvassa 👋🐶👋 tassut
tiukasti masun ympärillä hänen
moottoripyörän kyydissä. Oonko
nyt ihan tyhmä ällöameeba? 🙆🤔
💙👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo vielä löytänyt?
Mistä voisi löytyä? Senssipalstat? Sinkkusivustot? Tinder? jne
Niin. Oon kai niin hidas lämpeemään, et haluaisin ensin jotenkin tutustua jossain paineettomassa paikassa. Se on aika raakaa peliä noilla parisuhdepalstoilla, ei se oikein sovi mulle. Ei varsinkaan Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että meidän arkinen rakkaus olis raastava ja olis mielikuvittelu ihmeellisempää.
Liian paljon tapahtunut, olisi liian myrskyisä, kuoppainen, mutkikas.
Mikä siinä olis myrkyisää, ootteko molemmat kovia tappelijoita?
Erilleen ollessa on sopuisampaa. Samassa tilassa tunteet käy kuumina.
Ketä kaipaat, naista vai miestä? Sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys on ihan normaalia. Mutta kun siihen yhdistää tietynlaiset katseet, punastelun, hermostuneisuuden... niin silloin voi jo vetää johtopäätöksiä
Sivusta
Tietynlaiset katseet ehkä, mutta punastelu tai hermostuneisuus voi myös olla joillain ihmisillä ahdistuneisuushäiriö tai muu. Sivusta (sellainen)
Fobia. Ei varmaan kovin yleinen, mutta itsellä ollut.
10.00 treffit huomenna? A-ovella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Kiusaantunut olo oireilee noin, jos joku katsoo, tarkistaa taas, katsooko. Sivusta vaan.
Romanttiset tunteet vs. välittäminen