Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4541)
Vierailija kirjoitti:
Siunaus otetaan pois, jos ei ole kuuliainen. Minun rikokseni on rakkauden kaipuu, ja siitä sain palkakseni monivuotisen helvetin, jolle ei loppua näy. Kumma kyllä, toisella osapuolella menee edelleen mainiosti. Ehkä meillä on eri Jumalat. (Uskontojankkaajat, en kaipaa teitä.)
Sen verran jankkaan että on vain yksi Jumala. Jeesus Kristus. Turvaa Häneen.
Mielellään sitä vaan katkaisisi välit kaikkiin, katoaisi ja unohtaisi kaiken, minkä vielä voi.
Olen kivikasvoinen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Ja uskovaiset tekee rikoksia jatkuvasti. Pahin keissi on ne on tossa nurkalla
Kusessa oon . Kumma juttu yks lentolippu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siunaus otetaan pois, jos ei ole kuuliainen. Minun rikokseni on rakkauden kaipuu, ja siitä sain palkakseni monivuotisen helvetin, jolle ei loppua näy. Kumma kyllä, toisella osapuolella menee edelleen mainiosti. Ehkä meillä on eri Jumalat. (Uskontojankkaajat, en kaipaa teitä.)
Älä aloita, niin jankkausta ei tule. Äläkä kuvittele, että saat vapaasti kiusata ihmisiä ihan vain laittamalla disclaimerin.
Älkää kukaan luulko, että elämänne suunta menisi minkään kuvitteellisen olennon palvonnan onnistumisen mukaan. Katsokaa ympärillenne, elämän onnea on kaikenlaisilla katsomuksilla ja onnettomuuksia myös. Jos teillä on hankaluuksia, älkää pelätkö sen olevan satuolennon kostoa, vaan olkaa vapaita.
Kaipausdiktaattori voi keskittyä omaan kaipaukseensa opettamisen sijaan. Sinua ei voi syyttää edes paimensyndroomasta vaan ihan puhtaasta diktaattoriharhasta.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään sitä vaan katkaisisi välit kaikkiin, katoaisi ja unohtaisi kaiken, minkä vielä voi.
On vaihtoehto; hoitaa asiat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipasitko miestä vai naista?
Tämä muulta. Tiedättekö mitä.
Lemme say..
~
Minä jo ennen Savoon saapumista
tein diilin itseni kanssa: *zero
relationships with locals.
Da Shaolin Monk in da house.
((((( 🏠🦸🥷 ))))) Selibaatit
ovat välttämättömiä. Olen
sitoutunut polkuun, johon
allekirjoitin sopparin ennen
asettumista kantajani kohtuun.
E
Vierailija kirjoitti:
Mikä siihen johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä nyt?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siihen johtaa?
Tentta tori akka paikalla 🙋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta.
Olen tarjonnut meilini.
Nolla viestiä lokaaleilta.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä saa enää kuin pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä minuun katko mitään. Tule vaikka naapuriin asumaan valepuvussa. En kerro kellekään.
Täältä kuuluu omia vain kivoja juttuja ja hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Tzirpula ootko mun tipu😌
En, oon vaan pelkkä Tipu täällä. Mutta sitä en tiedä, oonko sun, kun en tiedä kuka sä oot…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä saa enää kuin pahemmaksi.
Kyllä saa. 🤗
Kaipuu ja romantisoitu kaukorakkaus on ihmeellisempää ja tarunhohtoisempaa kuin arkinen rakkaus jossa vaadittaisiin enemmän tekoja pelkkien kauniiden sanojen rinnalle rakkauden säilyvyyden kannalta ja mikä väsyttää kun toinen ei tajuu.
Kaipasitko miestä vai naista?