Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
Aina voi kirjoittaa. Vaikka kirjeen. Mä olen niin vanhanaikainen että olen harkinnut, mutten uskalla ainakaan vielä.
Hän tietää ja kyse on siitä, miten tämä tilanne saadaan normalisoitua, kun molemmat tykkää, muttei voi edetä.
En tiedä syistäsi mikset voi edetä mutta oletko varma että toinen haluaa selvittää ja normalisoida yhtään mitään, jos tietää että ei saa tunteilleen vastakaikua?
Saa hän vastakaikua. Kyse on rajanvedosta.
Outo tilanne täytyy olla jos ette puhu mutta silti pitää vetää raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun synttärit on kuukausi mun nimppareita ennen.
Aika lähellä
Tasan sama päivä, mutta eri kuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
Aina voi kirjoittaa. Vaikka kirjeen. Mä olen niin vanhanaikainen että olen harkinnut, mutten uskalla ainakaan vielä.
Hän tietää ja kyse on siitä, miten tämä tilanne saadaan normalisoitua, kun molemmat tykkää, muttei voi edetä.
En tiedä syistäsi mikset voi edetä mutta oletko varma että toinen haluaa selvittää ja normalisoida yhtään mitään, jos tietää että ei saa tunteilleen vastakaikua?
No niin. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yksi sutkautus muutama kk sitten oli mulle liikaa. Loukkaannuin siitä verisesti.
Mikä se oli?
En toista sitä, ettei tunnistettaisi, mutta se oli puhdasta ilkeilyä toisen yksinäisyydestä.
Me voidaan puhua siitä miksi sulle on vaikeaa ja miksi mulle on vaikeaa. Yritetään ymmärtää toisiamme niin hyvin se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa romanttisesti ainoastaan
sisäänpäinkääntyneet
haaveelliset
myötäelävät
ujot
naiset oman ikäluokkani haitarissa.
A-ha trollolloo, omasta kokemuksestani mikään ei lähde miehen kanssa etenemään jos ei anna klassisesti jo kolmansilla treffeillä. Jos tarvitsee kunnolla tutustumista ja muutakin yhteistä puuhaa jne. Kuukausia niin ei kyllä ne miehet jaksa katsella sellaista touhua ja homma pelkkään kommunikointiin jää naisen harteille. Tapaamiset onnistuu näissä tilanteissa, jos onnistuu. Joten jos nainen haluaa olla "työläs" ja "vaikea" miehelle, antakaa niille kolmansien treffien jälkeen. On se raskasta puuhaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yksi sutkautus muutama kk sitten oli mulle liikaa. Loukkaannuin siitä verisesti.
Mikä se oli?
En toista sitä, ettei tunnistettaisi, mutta se oli puhdasta ilkeilyä toisen yksinäisyydestä.
Nokkelaa, nopea älykästä, naurattavaa, sivistynyttä nykypäivän huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Mietipä sitä.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne sinua vielä hyvin, mutta sen verran että tiedän meidän olevan hyvin samankaltaisia. Tunnen suurta fyysistä vetoa sinua kohtaan. Harmittaa ettemme tänään törmänneet vapaa-ajalla. Noh, onneksi huomenna aamulla jo nähdään!
🤣
Mikä naurattaa?
Tuotahan naurattaa yksinään 16/24 vrk.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kosketusta
- kaverin puolesta vaan
Samoin, mutta itseni puolesta.
Äläs puhu toisen puolesta ohi suun. Voin kuvitella, että moni nainen on jäänyt huokailemaan enemmän mun perään kuin minä heidän. Eihän Anna Kontulakaan ole kertomansa mukaan päässyt ujon miehen kanssa kontaktiin. Korkeat ideaalit nääs 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli?
Nokkelaa, nopea älykästä, naurattavaa, sivistynyttä nykypäivän huumoria.
Julmaa, tarpeetonta ja ylimielistä vahingoniloa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmis kunta on nyt 6051 vuotta vanha
Se oli syksyinen lämmin ilta kun ihme tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Oli huono fiilis ja halusin unohtaa sut.
Olisiko voinut asian esittää toisella tapaa, suoraan ja kohteliaasti? sivusta maininta
Ei oo alettu ekaakaan kertaa vielä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko alkaa uudelleen?
Onko tämä hänelle, jota treffasit kesän?
Musta tuntuu nyt niin surulliselta, etten tiedä, mitä kirjoittaisin. Kai tääkin olo joskus loppuu..
Haluaisin olla kiltti kaipaaja, mutta kun kaivattu on vaan niin karismaattinen nainen ja saa mut mukaan rivouksiinsa.