Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3263)
Vierailija kirjoitti:
Muurit ovat tehty kaadettaviksi.
Ei ole, jos toinen sellaisen haluaa pitää. Jos este on ylittämätön, en lähde Moukarilla tähtäämään.
Mistä te tänää juttelette!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi hyvä ja rakkaudellinen suhde, vaalisin sitä aarteenani. En lähtisi lämmittelemään tai edes testailemaan, iskisikö jonkun kanssa kipinää. Tuota viimeistä tapahtuu tahtomattaankin ja oikeastaan vain sillä tavalla, mutta joka tapauksessa en ainakaan leikkisiä tulella, koska oma kulta olisi niin tärkeä, ettei sellaista haluaisi menettää omalla tyhmyydellään. Mutta ei ole hyvää eikä huonoa.
Näin pitää toimia, kun sen rakkaan aarteen joskus saa kainaloon. Olet täysin oikeassa. Kunnioitus, arvostus, toisen huomioiminen ja helliminen etunenässä. Joskus elämässä unohdetaan perusasioita, mutta kaikesta voi oppia.
Minua kiinnostaa romanttisesti ainoastaan
sisäänpäinkääntyneet
haaveelliset
myötäelävät
ujot
naiset oman ikäluokkani haitarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tänää juttelette!!!!
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
Aina voi kirjoittaa. Vaikka kirjeen. Mä olen niin vanhanaikainen että olen harkinnut, mutten uskalla ainakaan vielä.
Hän tietää ja kyse on siitä, miten tämä tilanne saadaan normalisoitua, kun molemmat tykkää, muttei voi edetä.
Et onnistu yrityksessäsi, mutta yriyksistä päätellen taitaa kihistä.
Mutta miten valita huonoista vaihtoehdoista vähiten huono?
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetan vauva.fi -sivulla käymisen ikuisesti.
Kuka lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten valita huonoista vaihtoehdoista vähiten huono?
Ajatellen laatikon ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Missä yrityksissä? Onko suomalaisomisteisia vai kansainvälisiä?
Kaipaan kosketusta
- kaverin puolesta vaan
Tai kenen kannalta mikä sitten on vähiten huono? Minkä voit riskeerata, itsesi vaiko muut?
Kaipaan kollegaa ihan omasta puolesta.
Olipas se sosiaalisesti antava ja ottava viikonloppu. Mun muijat on parhaita, mutta ei liikaa jaksa. Yhdelle tyypille terveisiä sinne jonnekin, missä lienetkin. Millainenhan olet nykyisin? Ww
Vierailija kirjoitti:
Olipas se sosiaalisesti antava ja ottava viikonloppu. Mun muijat on parhaita, mutta ei liikaa jaksa. Yhdelle tyypille terveisiä sinne jonnekin, missä lienetkin. Millainenhan olet nykyisin? Ww
Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä yrityksissä? Onko suomalaisomisteisia vai kansainvälisiä?
Provo yrityksissä
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetan vauva.fi -sivulla käymisen ikuisesti.
Fkng hell. Samat fiilikset.
Huomiseen!