Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3263)
Sun synttärit on kuukausi mun nimppareita ennen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas se sosiaalisesti antava ja ottava viikonloppu. Mun muijat on parhaita, mutta ei liikaa jaksa. Yhdelle tyypille terveisiä sinne jonnekin, missä lienetkin. Millainenhan olet nykyisin? Ww
Nuotit ja annoit nuolla huolella?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kollegaa ihan omasta puolesta.
Samoin. Minulla on tunne, että ennen pikkujouluja tapahtuu jo jotain merkittävää. Jännite ikäänkuin kasvaa koko ajan. Sen tuntee ihokarvoissaan hetkeä ennen kuin salama lyö. Molemmat otamme hienoisia askelia eteenpäin kohti toista jatkuvasti. Jossain vaiheessa tapahtuu läpilyönti.
Mut onnea teille. Tovottavasti opit joskus mitä rehellisyys on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Facesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
Aina voi kirjoittaa. Vaikka kirjeen. Mä olen niin vanhanaikainen että olen harkinnut, mutten uskalla ainakaan vielä.
Hän tietää ja kyse on siitä, miten tämä tilanne saadaan normalisoitua, kun molemmat tykkää, muttei voi edetä.
En tiedä syistäsi mikset voi edetä mutta oletko varma että toinen haluaa selvittää ja normalisoida yhtään mitään, jos tietää että ei saa tunteilleen vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas se sosiaalisesti antava ja ottava viikonloppu. Mun muijat on parhaita, mutta ei liikaa jaksa. Yhdelle tyypille terveisiä sinne jonnekin, missä lienetkin. Millainenhan olet nykyisin? Ww
Nuotit ja annoit nuolla huolella?
No en ole mikään kavereiden nuolija. Hyi helv. Suurin osa hetskuja anyway näistä muijista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mut onnea teille. Tovottavasti opit joskus mitä rehellisyys on.
kiitos meille
Vierailija kirjoitti:
Ootko huomenna kasilta paikalla?
Keskiviikkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
Aina voi kirjoittaa. Vaikka kirjeen. Mä olen niin vanhanaikainen että olen harkinnut, mutten uskalla ainakaan vielä.
Hän tietää ja kyse on siitä, miten tämä tilanne saadaan normalisoitua, kun molemmat tykkää, muttei voi edetä.
En tiedä syistäsi mikset voi edetä mutta oletko varma että toinen haluaa selvittää ja normalisoida yhtään mitään, jos tietää että ei saa tunteilleen vastakaikua?
Saa hän vastakaikua. Kyse on rajanvedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas.
Niin mikä oli pielessä viestissäni?
Ei yhtään mikään. You do you girl!
Vierailija kirjoitti:
Muurit ovat tehty kaadettaviksi.
Mentiinhän ennenkin Berliinin muurin alta, ennen kuin se kaadettiin.
Se yksi sutkautus muutama kk sitten oli mulle liikaa. Loukkaannuin siitä verisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aika lähellä
Vierailija kirjoitti:
Se yksi sutkautus muutama kk sitten oli mulle liikaa. Loukkaannuin siitä verisesti.
Mikä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Oli huono fiilis ja halusin unohtaa sut.
Ihmis kunta on nyt 6051 vuotta vanha
Niin mikä oli pielessä viestissäni?