Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's Sunday
Sun Day
God's Day
Älä pidä vääriä jumalia.
Ei ole vääriä jumalia. On vain yksi. Sivusta
Sun = aurinko tai sinun
Minulla juuri toisinpäin
ollut toive.
Ei IRL kohtaamisia
impromptu.
En lähde tapaamaan
*aiemmin tuntematonta
arvaamattomuuden
väkivallan mahd. takia.
Vestienvaihtoa ja
muutamia puhelinkeskusteluja
on käytävä ensin. Jos
näiden kautta hiljainen
luottamuspohja
alkaa rakentua, voidaan
kasvokkain tapaamista
harkita. En lähde kahville
noin vain kenenkään kanssa.
E
Mitä huomioivaa teit? Kysytään näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin kovasti olla nättinä ja komeana jollekin juuri tässä kohtaa nyt kun olen vielä...
Mitä tarkoitat tällä? Olet minulle molempia
*Valitsemani nuolet
eivät näy lopputekstissä.
Arvaamattomuus ja
v.valta-sanojen edessä oli
emojit. E
Ansaitsinko minä sen mitä sinä teit ja mitä tapahtui? Kysytään näin.
irl
Vierailija kirjoitti:
irl
Tällä hetkellä juon aamukahvia, sitä et varmasti ole ansainnut
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomioivaa teit? Kysytään näin päin.
Jos lähdetäänkin liikkeelle niin päin, että mitä mahdollisuuksia jätit sellaisten tekemiselle? Sulle jäi molemmat mahdollisuudet, mutta olet käyttänyt niitä ikäviä mahdollisuuksia.
Kakarat joilla IRL yhteys valtaa palstan pois 👋
Näin unta missä mulla oli kavereita. Pelattiin jotain lautapeliä ja ne kyseli mun elämästä.
Ikävä sua rakas
Viestejä et pääse lukemaan, eivät päädy perille..
Toivottavasti nukutuksessa saat levättyä ja alat paranemaan. Kauheinta minulle on vain odottaa että tulehdusarvot kääntyisivät laskuun. Rakastan sinua
Vierailija kirjoitti:
irl
Sinä käskit ostamaan kermaviiliä ja minä vttu ostin kermaviiliä jos olisit ennalta kertonut että pitää ostaa laktoositonta niin olisin ostanut en voinut millään tietää että nyt hyppäät ruikulilla tunnin välein vaikka itse et sanonut mitään tämä on juuri tyypillistä kun ihmiset ei puhu olisit sentään tyytyväinen että oli vähärasvaista ja sydän merkki tuote niin ei tarvitse siitä alkaa vinkua että liikaa rasvaa ja suonet menee tukkoon!!
Minä autoin kiusaajani, kun hän oli pulassa. Sai asua ilmaiseksi, annoin ruokaa ja vaatteita, jopa rahaa. Selvitin myös hänen aikaansaamia sotkuja useamman kerran. Annoin kiusaamisen, mustamaalaamisen, ihmissuhteiden pilaamiset ja törkeät rikoksetkin anteeksi. Joka kerta hän petti minut ja vastasi hyvään pahalla. Käänsi kaiken hyvän rumaksi. Muka ostin ystäviä, olin mielenvikainen h_ra, ruma, lapsenmurhaaja, sellaisia asioita hän minusta levitti, usutti kimppuuni rikollisia jo kauan tätä ennen, ja valehteli viranomaisille minun pahoinpidelleen hänet vasaralla kesken rauhallisen illanvieton! Eikä kohdellut reilusti eikä halunnut selvittää asioita puhumalla ennenkään, ja ihan hiljattain haaveili ääneen murhastani.
Yleensä ihmiset arvostavat kilttejä, empaattisia, anteliaita ja hyväsydämisiä ihmisiä, vaikkei hän selvästikään sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Setvikää irl.
Se ei käy.
Kaipaan sinua Tiinaa Klaukkalassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's Sunday
Sun Day
God's Day
Älä pidä vääriä jumalia.
Sun = aurinko tai sinun
Jumala on myös aurinko. Jumala on myös sinä ja minä. Kaikkeus.
Vierailija kirjoitti:
"jos viihdyttää toisia..."
Ne oli näyttelijöitä...
Okei, koska tänne kehkeytyi niin iso draama, niin ajattelin sivumennen todeta, että tämä oli vain huumoria liittyen johonkin ei keneenkään täällä.
Irl tapahtunutta, ei ole irl-kontaktia eikä yhteystietojakaan.