Petteri Orpon hallitus kaatuu lähipäivinä! Natsipersut joutuvat marginaalipuolueeksi!🤣🤣🤣💪💪💪
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin taidan muuttaa tästä maasta ennen sossujen tekemiä veronkorotuksia ja mus-limi-en massamaahanmuuttoa. Ei kiinnosta puolustaa enää tällaista maata. Venäjä tervetuloa!
Tervemenoa. Ei maa kaipaa tuollaisia neitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kaadu kun hallitus on enemmistö ja äänestää luottamusta.
Kaikki oppositiopuolueet äänestävät hallitusta vastaan! Ja siinä on enemmän puolueita kuin hallituksessa!
Persunadtsit eivät voi yhtään mitään! IncelUlina ei auta!
Ai näinkö demokratia toimii? Ei ole merkitystä kuinka monta edustajaa puolueella on?
Itse olen äänestänyt Vasemmistoliittoa (nuoruudessani), Vihreitä, demareita ja jopa pari kertaa kokoomuslaistakin.
En ole äänestänyt persuja kertaakaan, mutta monet heistä ovat ihan kunnon kansalaisia. Mutta en tykkää heidän tyylistään. Mukaan mahtuu paljon sitä aggressiivista ääriainesta. En sympatiseeraa äärioikeistoa sen kummemmin kuin äärivasemmistoakaan.
Mutta mulla on sellainen fiilis, että en itsekään haluaisi tänne hirveästi enää maahanmuuttajia, siis varsinkaan muslimeja. Perusteet: uskonto on melko vanhakantainen ja välillä aika fanaattinen. Ei sovi länsimaiseen ja liberaaliin demokratiaan. Ristiriitoja tulee liikaa. Mun mielestä tämän asian voisivat ottaa huolekseen myös muut puolueet ihan reilusti ja avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
1918 uusintayritys?
Tällä kertaa Putinin venäjä on paljon vahvempi vasemmiston ajaman sisällisodan avustaja. Venäjän agentit ovat epäilemättä jo monia vasemmistopoliitikkoja voidelleet valmiiksi.
Täällä kommentoijat ovat joko idiootteja tai ry ss iä. Luuletteko demari hallituksen olivan parempi vai? Mikäli demarit pääseävät taas valtaan alkaa Suomen alasajo. Itäraja tullaan heti avaamaan ja puolustusta heikentämään. Siitä pitävät vasemmisto puolueet huolen. T. Janne
Hallitus on kaatunut välikysymykseen viimeksi 1958, eli eipä taida kaatua nytkään.
Samaa väsynyttä vassarin voimafantasiaa kuunneltu hallituksen alkuajoista lähtien 🥱 Koittakaa nyt vielä vuosi kestää 🤭
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin niistä incel-rasisteista päästään lopullisesti eroon!
Perskokkarekrideissä on eniten avioliitoissa olevia perheellisiä, mutta eipä yllätä tuo vihervassareiden ikuinen projisointiulina 😘 Te kun ette siedä edes toisianne 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jes, on jo aikakin. Täystuhohallitus, joka on sotkenut kaiken.
Mee töihin, v*tun loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kaadu kun hallitus on enemmistö ja äänestää luottamusta.
Kaikki oppositiopuolueet äänestävät hallitusta vastaan! Ja siinä on enemmän puolueita kuin hallituksessa!
Persunadtsit eivät voi yhtään mitään! IncelUlina ei auta!
Missä psykooseissa pitää olla, että luulee Suomessa olevan tällä hetkellä vallassa vähemmistöhallitus? Copetatko kun et kestä sitä faktaa, että oikeisto pitää nyt valtaa? Voi ku sulla on rankkaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen kaatamisen jälkeen Pride tuodaan kouluihin ja osaksi opetussuunnitelmaa!💪
Kaikille perustulo!💪
Lihansyönti kielletään!💪
Peräkammarin nadtsipersut ajetaan takaisin metsään!💪
Teidät mädättäjät tapetaan tulevassa sisällissodassa 😘
Vierailija kirjoitti:
Pannaan taas persut itkemään! 😭😭😭
Copeta vähän lisää nee kerin kyr vän lutkuttaja 🤣
Vierailija kirjoitti:
1918 uusintayritys?
No eipä noilla paljoa mahdollisuutta oppositiossa itkemisen lisäksi ole. Toisaalta toivon, että tulee uusi sisällissota, jotta voidaan tällä kertaa tappaa punikit sukupuuttoon. Marski oli liian armollinen punikeille.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin taidan muuttaa tästä maasta ennen sossujen tekemiä veronkorotuksia ja mus-limi-en massamaahanmuuttoa. Ei kiinnosta puolustaa enää tällaista maata. Venäjä tervetuloa!
Tapa itsesi v*tun luovuttaja paskahousu.
T: oikeistolainen
Vierailija kirjoitti:
Itse olen äänestänyt Vasemmistoliittoa (nuoruudessani), Vihreitä, demareita ja jopa pari kertaa kokoomuslaistakin.
En ole äänestänyt persuja kertaakaan, mutta monet heistä ovat ihan kunnon kansalaisia. Mutta en tykkää heidän tyylistään. Mukaan mahtuu paljon sitä aggressiivista ääriainesta. En sympatiseeraa äärioikeistoa sen kummemmin kuin äärivasemmistoakaan.
Mutta mulla on sellainen fiilis, että en itsekään haluaisi tänne hirveästi enää maahanmuuttajia, siis varsinkaan muslimeja. Perusteet: uskonto on melko vanhakantainen ja välillä aika fanaattinen. Ei sovi länsimaiseen ja liberaaliin demokratiaan. Ristiriitoja tulee liikaa. Mun mielestä tämän asian voisivat ottaa huolekseen myös muut puolueet ihan reilusti ja avoimesti.
Tapa itsesi rasistinatsi
Musta sä kuulostat natsilta tai stalinistilta!