Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin Maine Coon kissan. Kyllä, ihan somevideoiden perusteella. Ihania.

Vierailija
25.04.2026 |

Meillä oli mun lapsuudessa kissoja, mutta en ole omistanut kissaa omillani asuessa. Koiria on ollut. Mutta hyvän rakastavan kodin saisi. 

Näitä on vissiin aika vaikea saada? Kerro kokemuksia ko. kissarodusta? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maine Coon ei ole mitenkään luonteeltaa vaativa rotu, jota ei voisi ottaa ensikissaksi. Toki turkkia pitää kammata, kynnen kärjet leikata kuten koirillakin, pitää olla 2m korkea kiipeilypuu, ja nuo tosiaan syö kuin hevoset. Ulkoilu vain valjaissa tai katollisessa umpinaisessa kissatarhassa/terassissa. 

Ei noi ole mikään ongelma. 

Vierailija
22/23 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kissanäyttelyssä katsomassa. Itsekkin hämmästyin kuinka isoja ne suurimmat Maine coonit on.  Minulla on kokemusta Norjalaista metsäkissoista, isoja nekin, mutta ei ihan noin isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kissanäyttelyssä katsomassa. Itsekkin hämmästyin kuinka isoja ne suurimmat Maine coonit on.  Minulla on kokemusta Norjalaista metsäkissoista, isoja nekin, mutta ei ihan noin isoja.

Voishan sitä käydä. Noi näyttelyt on vaan niin outoja tapahtumia kuppikuntaisine osallistujineen että haluan pysyä niistä tulevana kissanomistajana mahdollisimman kaukana. Mutta näkisi niitä kissoja sentään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän