Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra sanoi 20.3.2023: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”. Videotodiste (linkki)

Vierailija
25.04.2026 |

Riikka Purra kertoi Talouselämän haastattelussa maaliskuussa 2023 sanatarkasti näin: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”

Haastattelijana on Talouselämän toimittaja Soili Semkina.  

Haastattelu on julkaistu Youtubessa 20.3.2023 otsikolla
Riikka Purra. Talouselämän haastattelu. Eduskuntavaalit 2023

Em. Purran toteamus on kohdasta 2:54 eteenpäin.

Kommentit (687)

Vierailija
581/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uhriutuuko Purra itse juuri nyt näistä törkyviesteistä vai onko tämä joku IS:n sumutusyritys?

Lopettakaa heti kaikki tuo vihanlietsonta.

Mitä Suomelle on tapahtunut?

Toivottavasti vetoomuksesi koskee myös persuja.

Ai, ei koske?

No suksi sitten kuuseen.

Vierailija
582/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta pitää lopettaa kaikki puolueet.

Olen katsonut kauan vihanpitoanne ja nyt saa riittää!

Terveisin Putler?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, nyt purra itkee instagrammissa. Näin IS kertoo:
VALTIOVARAINMINISTERI, perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra kertoo Instagramissa saaneensa epäasiallista palautetta ja uhkailuja.

Purra on jakanut viestit Instagramin tarinat-osiossa, josta kuvat katoavat 24 tunnissa. Viestit ovat lähettäjän nimen perusteella ilmeisesti samalta naiselta.

– Eikö hävetä olla olemassa? alkaa yksi viesteistä.

– Jos olisin sinun housuissasi, niin olisin tehnyt yksinaruisen kiikun jo ajat sitten. Onneksi karma korjaa tuollaiset ihmishirviöt.

Lisäksi viestissä sanotaan Suomen itsemurhatilastojen nousevan Purran ansiosta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011968697.html

Tällaisia viestejä ei saa lähetellä.

Lopettakaa.

Suomesta on tulossa helvetin esikartano.

Vierailija
584/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uhriutuuko Purra itse juuri nyt näistä törkyviesteistä vai onko tämä joku IS:n sumutusyritys?

Hattaranmyyjällä on sormi suussa kun käry kävi ja jäi kiinni valehtelusta. Petterikään ei housukauppiaana auta. Maailmankirjat on sekaisin, mutta onneksi Riikalla on aina uusi tarina kerrottavana. 

Vierailija
585/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta pitää lopettaa kaikki puolueet.

Olen katsonut kauan vihanpitoanne ja nyt saa riittää!

Terveisin Putler?

Höpöhöpö sinä natalia. Tulin pitämään kuria teille kakaroille.

Vierailija
586/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on mielenkiintosta seurata. Ilmeisesti näillä tyypeillä on mennyt toi touhu niin semmoseen ihmeelliseen kuplaan, et "sekoillaan vaan, ku tää nyt tämmöstä tää työ, muut sit kattoo mitä tehdään, ei tässä tulosvastuuta oo".

En oo huomannut yhdessäkään haastattelussa kehonkielessä sellasta pelkoon viittaavaa, et olis tullu ajatus että tästä on pakko seurata jotain todella pahaa.

Joko heillä on suunnitelma kadota niinku niksmannien johdolla keväällä 1945, tai sitten on joku tosi vakava sairaus, et ei enää välitä. 

Tai pahimmassa tapauksessa ajatus ei oo edes juolahtanut mieleen, koska Suomi on lintukoto, missä kansalainen nöyrästi katsoo omien lastensa puutetta ja on niinku mitään ei olis tapahtunut.

Jos olisivat mun läheisiä, niin sanoisin et nyt olis varmaan paras jäädä kotiin ja toivoo parasta.

Mut ehkä he ovat oikeessa ja köyhä kansanosa onkin metsässä valmistelemassa nilan keruuta männyistä, et saa vähä herkkuu leipään. Mitä minä mistään tiedän, kunhan funtsin.

Vierailija
587/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hattaranmyyjällä on sormi suussa kun käry kävi ja jäi kiinni valehtelusta. Petterikään ei housukauppiaana auta. Maailmankirjat on sekaisin, mutta onneksi Riikalla on aina uusi tarina kerrottavana. 

Puolueet pitää lopettaa. Minä olen kauan sitten lopettanut äänestämisen.

Pyydän että teette sovinnon kaikki keskenänne.

Vierailija
588/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee ja valehtelee lisää, syyttelee muita ja lopuksi uhriutuu. Täydellinen persusuoritus, äärimmäisen noloa.

Vierailija
589/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho toivoi, että joitakin naisia raiskataan. Tuskin Purra on saanut niin pahoja viestejä.

Ei toivonut. Minä toivon, että jos ja kun sinun maahasi haluamat kehitysmaan ukot raiskaavat, niin toivottavasti raiskaavat sinut eivätkä jotain naista, joka ei ole heitä tänne halunnut.

Tätä on persujen vihapuhe, olkaa hyvä. 

Tätä on minun tolkun puhe. Olkaa hyvä. Jos sinä ajat politiikkaa, josta aiheutuu haittoja, niin et koe, et on oikeudenmukaista, että haitat kohdistuvat sinuun eivätkä johonkuhun, joka on sitä ajamassa politiikkaa vastustanut? Yritä käyttää järkeä, jos sinulla on sitä rahtusen vertaa. 

Vierailija
590/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho toivoi, että joitakin naisia raiskataan. Tuskin Purra on saanut niin pahoja viestejä.

Ei toivonut. Minä toivon, että jos ja kun sinun maahasi haluamat kehitysmaan ukot raiskaavat, niin toivottavasti raiskaavat sinut eivätkä jotain naista, joka ei ole heitä tänne halunnut.

Olisihan se pitänyt arvata, että keskusteluun ilmestyy aina joku persu, jolla on raiskaukset mielessä.....

Purra on aktivoinut persujen koneiston.

Kun katsoo kunta- ja aluevaalien tuloksia, niin taitaa tuo perussuomalainen koneisto yskiä kovin pahasti. Ei persukaan määräänsä enempää jaksa valehdella.

Vierailija
591/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ei koske?

No suksi sitten kuuseen.

Koskee. Ihan kaikkia. Älä vedä minua mukaan.

En äänestä enkä tule äänestämään ketään.

Vierailija
592/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se pitänyt arvata, että keskusteluun ilmestyy aina joku persu, jolla on raiskaukset mielessä.....

Niinpä. Vihervassari otti ne puheeksi ja nyt toinen vihervassari pöyristyy siitä. Olette te järkevää porukkaa. 

Vierailija
593/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän, että painut v*ttuun palstalta!

Vierailija
594/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit kiinni valheesta niin kuin Purra.

Vihreät Naiset jättää tutkintapyynnön valtuutetun kirjoituksesta, jossa tämä toivoo, että kun "raiskaukset lisääntyvät joka tapauksessa, raiskatuksi tulisivat oikeat ihmiset eli vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä".

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000049906.html

Nauran sulle todella makeasti. Laitapa linkki tuomiosta. Ai ei tullut? :D

Et puhunut mitään tuomiosta, vaan kiistit, että Halla-aho oli toivonut raıskauksia. Jäit heti kiinni valheesta, joten älä yritä siirtää maalitolppia.

Ei toivonutkaan. Hän toivoi, että ne eivät kohdistuisi viattomiin henkilöihin vaan heihin, joiden takia niitä ylipäätään tapahtuu. Mi et ymmärrä?

Vierailija
595/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tule tänne suoltamaan tuota akselerationistien paskaa. Ne haluavat tuhota koko Suomen, koska lapsellisesti uskovat, että voivat rakentaa koko maan uudestaan tyhjästä. Yksi vilkaisu Somaliaan riittää osoittamaan, että romahtanut valtio ei nouse edes yli 30 vuodessa.

Vierailija
596/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on persujen vihapuhe, olkaa hyvä. 

Tätä on minun tolkun puhe. Olkaa hyvä. Jos sinä ajat politiikkaa, josta aiheutuu haittoja, niin et koe, et on oikeudenmukaista, että haitat kohdistuvat sinuun eivätkä johonkuhun, joka on sitä ajamassa politiikkaa vastustanut? Yritä käyttää järkeä, jos sinulla on sitä rahtusen vertaa. 

Persut ajavat leikkauspolitiikkaa, joka on koko Suomelle haitallista, ja erityisen haitallista se on persujen äänestäjille. Miksi ette yritä käyttää järjeä, jos teillä sitä on edes rahtusen vertaa?

Vierailija
597/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ei koske?

No suksi sitten kuuseen.

Koskee. Ihan kaikkia. Älä vedä minua mukaan.

En äänestä enkä tule äänestämään ketään.

Ei sinun ääntäsi muutenkaan lasketa siellä Venäjällä.

Vierailija
598/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, nyt purra itkee instagrammissa. Näin IS kertoo:
VALTIOVARAINMINISTERI, perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra kertoo Instagramissa saaneensa epäasiallista palautetta ja uhkailuja.

Purra on jakanut viestit Instagramin tarinat-osiossa, josta kuvat katoavat 24 tunnissa. Viestit ovat lähettäjän nimen perusteella ilmeisesti samalta naiselta.

– Eikö hävetä olla olemassa? alkaa yksi viesteistä.

– Jos olisin sinun housuissasi, niin olisin tehnyt yksinaruisen kiikun jo ajat sitten. Onneksi karma korjaa tuollaiset ihmishirviöt.

Lisäksi viestissä sanotaan Suomen itsemurhatilastojen nousevan Purran ansiosta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011968697.html

Tällaisia viestejä ei saa lähetellä.

Lopettakaa.

Suomesta on tulossa helvetin esikartano.

Se saatana* mielisairas mulkku saa juuri sitä mitä on tilannut.

Vierailija
599/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ajavat leikkauspolitiikkaa, joka on koko Suomelle haitallista, ja erityisen haitallista se on persujen äänestäjille. Miksi ette yritä käyttää järjeä, jos teillä sitä on edes rahtusen vertaa?

En oikeasti halua pilkata ketään, mutta kyllä on kyse tyhmyydestä. Siis yksinkertaisuudesta. 

Vierailija
600/687 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit kiinni valheesta niin kuin Purra.

Vihreät Naiset jättää tutkintapyynnön valtuutetun kirjoituksesta, jossa tämä toivoo, että kun "raiskaukset lisääntyvät joka tapauksessa, raiskatuksi tulisivat oikeat ihmiset eli vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä".

Nauran sulle todella makeasti. Laitapa linkki tuomiosta. Ai ei tullut? :D

Et puhunut mitään tuomiosta, vaan kiistit, että Halla-aho oli toivonut raıskauksia. Jäit heti kiinni valheesta, joten älä yritä siirtää maalitolppia.

Ei toivonutkaan. Hän toivoi, että ne eivät kohdistuisi viattomiin henkilöihin vaan heihin, joiden takia niitä ylipäätään tapahtuu. Mi et ymmärrä?

Tutkintapyyntö Halla-ahon raıskaustekstistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä