Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pojalle pyörän verkkokaupasta

Vierailija
25.04.2026 |

En osaa kasata. Kuka tulisi auttamaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Käykö 18.00, hae mut ostarilta?

Vierailija
2/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon polkupyöriä myyvistä verkkokaupoista pyörä tulee aina kasattuna ja säädettynä . Polkimet saattaa joutua itse kiinnittämään ja ohjaustangon suoristamaan. Olet ostanut sutta ja sekundaa. 
Nimimerkillä: kolme ostettua polkupyörää Saksasta vetkkokaupasta. Toimi, kuin junan vessa. 

Vierailija
4/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyttöjen pyörän vai poikien pyörän??

Vierailija
5/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat suihin niin tulen.

Vierailija
6/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon polkupyöriä myyvistä verkkokaupoista pyörä tulee aina kasattuna ja säädettynä . Polkimet saattaa joutua itse kiinnittämään ja ohjaustangon suoristamaan. Olet ostanut sutta ja sekundaa. 
Nimimerkillä: kolme ostettua polkupyörää Saksasta vetkkokaupasta. Toimi, kuin junan vessa. 

Tässä pitäisi kiinnittää eturengas, ohjaustanko kiinnittää ja suoristaa (roikkuu vaijereiden varassa), polkimet kiinni.... 

En osaa

Vierailija
7/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Käykö 18.00, hae mut ostarilta?

Kontulasta?

Vierailija
8/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat suihin niin tulen.

Naisasentajaa voin nuolla (ei homoilua)

Vierailija
9/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vähän kuvia pyörästä.

Vierailija
10/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Vierailija
11/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En

Miten ajattelit että voidaan auttaa kun ei tiedetä millainen pyörä sulla on?

Vierailija
12/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat jakoavaimen käteen ja kiristät pultit.

Vierailija
13/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot lukita sen?

Vierailija
14/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju oli trolli. Asennukseen meni korkeintaan 15 min ! :D

Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
15/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitäisi kiinnittää eturengas, ohjaustanko kiinnittää ja suoristaa (roikkuu vaijereiden varassa), polkimet kiinni.... 

En osaa

Miten on mahdollista, että sinä et älynnyt lukea verkkokaupan sivulta tuotteen kohdalta kaikkia lisätietoja?  Nyt sinun ei auta muuta kuin opetella asennus ihan itse.

Vierailija
16/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa

Miten on mahdollista, että sinä et älynnyt lukea verkkokaupan sivulta tuotteen kohdalta kaikkia lisätietoja?  Nyt sinun ei auta muuta kuin opetella asennus ihan itse.

Hyvää päivänjatkoa!

(ei kai sitä ohjeita tarvii lukea yksinkertaisiin asennushommiin)

Vierailija
17/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ostin itse fillarini myymälänoutona XXL:stä, oli laitettu kaikki kondikseen ja säätivät satulankin. Kotiinkuljetettuna sama pyörä olisi ollut kalliimpi!

Vierailija
18/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ostin itse fillarini myymälänoutona XXL:stä, oli laitettu kaikki kondikseen ja säätivät satulankin. Kotiinkuljetettuna sama pyörä olisi ollut kalliimpi!

Kiva. Sielläkin hyviä pyöriä ja toki saa heti mukaan. Nyt sai pakettia odottaa viikon verran, mutta hyvin tämäkin tapa ja toimitus pelasi.

Vierailija
19/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa

Hyvää päivänjatkoa!

Äläpä mitä, sattuu noita. Työkaveri tilasi fillarin parikymmentä vuotta sitten Hobby Hallista ja kävi sama juttu. Ei kun kokoamaan fillaria mukana tulleen ohjepaperin mukaan, ei ollut apuna edes YouTubea eikä kukaan perheenjäsenkään ennättänyt auttaa. Ihan helposti se kokoaminen oli käynyt ja hyvän fillarin saikin.

Vierailija
20/21 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa

Hyvää päivänjatkoa!

Äläpä mitä, sattuu noita. Työkaveri tilasi fillarin parikymmentä vuotta sitten Hobby Hallista ja kävi sama juttu. Ei kun kokoamaan fillaria mukana tulleen ohjepaperin mukaan, ei ollut apuna edes YouTubea eikä kukaan perheenjäsenkään ennättänyt auttaa. Ihan helposti se kokoaminen oli käynyt ja hyvän fillarin saikin.

Youtube-videoista on paljon hyötyä ja tietoa saatavilla. Pätee moniin asioihin, vaikka autojuttuihin. Sieltähän löytyy vaikka mitä korjausohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä