Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tyhjät deittiprofiilit ja IG

Vierailija
25.04.2026 |

Mitä nainen oikein hakee laittamalla tinderiin pelkät kuvat ja tekstinä IG ... ? 

Siis mitä vit.tua, enhän mä ole kiinnostunut kenenkään naisen instasta vaan naisesta itsestään minkälainen nainen olisi. Hyvät profiilitekstit joista selviää minkä tyylinen ihminen kyseessä. En myöhemmässäkään tutustumisvaiheessa halua kenenkään naisen mitään someja edes nähdä. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että olin juuri ladannut sen sovelluksen ja kaverin kanssa sitten laitettiin siihen pari kuvaa ja jotain perustietoja, ja sitten innostuttiin jo swaippailemaan. Teksti oli toki tarkoitus lisätä vielä, mutta jäi kokonaan laittamatta, koska oli jo monia kivoja keskusteluita menossa usean matchin kanssa, niin eipä tullut sitä profiilia sitten koskaan tehtyä ns. loppuun. Olin pari kk tinderissä. 

Ja miehet nyt tuntuivat laittavan oikealle ihan vaan kuvien perusteella. Olen katsonut vierestä useankin miehen swaippailua, eivätkä he niitä profiilitekstejä lue, vaan monesti jo ekan kuvan perusteella lähtee oikealle tai vasemmalle sen enempää profiilia tutkimatta.

Tämän jälkeen sitten nainen valittaa äänen että oli niitä miehiä kyllä mutta ei ketään hyvää. Johtuukohan nimenomaan siitä että ei ole sitä tekstiä. Nimenomaan se hyvä mies lukee kaikki ne tekstit. Ei siellä voi tykätä kuin 10/100 naisesta ja nämä 90 ovat niitä joilla on se tyhjä profiili tai pahimmillaan joku IG tai snäppi jotka eivät kiinnosta vähääkään.

Höpöhöpö. Yksikin oikein hyvä tyyppi (ystäväni, joka korkeakoulutettu, menestynyt, mukava ja reilu mies) harrasti tuota pikaswaippailua, ettei tosiaan tutkinut profiileja yhtään. On nykyään naimisissä Tinderissä tapaamansa naisen kanssa ja heillä on lapsikin. Sen jälkeen kun match on syntynyt, voi kirjoitella ihan privana suoraan ko. henkilölle kertoen itsestään, joten ei sitä profiilitekstiä siinä prosessissa kyllä jäädä kaipailemaan.

Siihen tarvitaan hyvää tuuria. Ensinnäkin kaikki oikealle ei toimi. Tinderissä kun on algorytmit jotka ohjaavat sopivia osumia ja ne menevät sekaisin jos tykkäät tänään mielenkiintoisesta tiinasta ja sen jälkeen seuraavat kaikki 1000 naista oikealle. Se Tiina ei näe koskaan tykkäystäsi. Mutta jos tykkäät kiinnostavista, ehkä 10/100 niin selkeästi paremmin tinderi ohjaa sen profiilisi naisen nähtäväksi. Tulee huomattavasti enemmän mätsejä ja nopeasti. Kokeiltu on. Kerro ihmeessä millä perusteella se paremman tason mies niistä naisten profiileista tykkäsi kuin hyvän tekstin? Ei nyt ainakaan tule mieleenkään mennä katsomaan yhdenkään naisen instaa ja yrittää sieltä kautta ottaa yhteyttä. 

Jos nainen näyttää kuvassa kivalta, tittelin ja yliopistotiedon perusteella näki, että on ns. samalla tasolla menestynyt nainen kuin mies itsekin oli, niin siinä on jo riittävästi tietoa sen eteen, että matchin jälkeen saadaan keskustelu käyntiin. Loppu sitten riippuu siitä, miten viestittely lähtee sujumaan. 

Vierailija
22/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikki tiedämme, Nämä ig, snap, tiktok, of  ja muiden paskapalveluiden "sisällöntuottajat" ja "influencerit"  ja mitkä lie perseenesittelijät kuuluvat kaikki yhteen ja samaan kategoriaan:

S_A_A_S_T_A_I_N_E_N    H_U_O_R_A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa seuraajia ja huomiota. Yleensä totaalisia tyhjäpäitä.

Vierailija
24/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että olin juuri ladannut sen sovelluksen ja kaverin kanssa sitten laitettiin siihen pari kuvaa ja jotain perustietoja, ja sitten innostuttiin jo swaippailemaan. Teksti oli toki tarkoitus lisätä vielä, mutta jäi kokonaan laittamatta, koska oli jo monia kivoja keskusteluita menossa usean matchin kanssa, niin eipä tullut sitä profiilia sitten koskaan tehtyä ns. loppuun. Olin pari kk tinderissä. 

Ja miehet nyt tuntuivat laittavan oikealle ihan vaan kuvien perusteella. Olen katsonut vierestä useankin miehen swaippailua, eivätkä he niitä profiilitekstejä lue, vaan monesti jo ekan kuvan perusteella lähtee oikealle tai vasemmalle sen enempää profiilia tutkimatta.

Tämän jälkeen sitten nainen valittaa äänen että oli niitä miehiä kyllä mutta ei ketään hyvää. Johtuukohan nimenomaan siitä että ei ole sitä tekstiä. Nimenomaan se hyvä mies lukee kaikki ne tekstit. Ei siellä voi tykätä kuin 10/100 naisesta ja nämä 90 ovat niitä joilla on se tyhjä profiili tai pahimmillaan joku IG tai snäppi jotka eivät kiinnosta vähääkään.

Höpöhöpö. Yksikin oikein hyvä tyyppi (ystäväni, joka korkeakoulutettu, menestynyt, mukava ja reilu mies) harrasti tuota pikaswaippailua, ettei tosiaan tutkinut profiileja yhtään. On nykyään naimisissä Tinderissä tapaamansa naisen kanssa ja heillä on lapsikin. Sen jälkeen kun match on syntynyt, voi kirjoitella ihan privana suoraan ko. henkilölle kertoen itsestään, joten ei sitä profiilitekstiä siinä prosessissa kyllä jäädä kaipailemaan.

Siihen tarvitaan hyvää tuuria. Ensinnäkin kaikki oikealle ei toimi. Tinderissä kun on algorytmit jotka ohjaavat sopivia osumia ja ne menevät sekaisin jos tykkäät tänään mielenkiintoisesta tiinasta ja sen jälkeen seuraavat kaikki 1000 naista oikealle. Se Tiina ei näe koskaan tykkäystäsi. Mutta jos tykkäät kiinnostavista, ehkä 10/100 niin selkeästi paremmin tinderi ohjaa sen profiilisi naisen nähtäväksi. Tulee huomattavasti enemmän mätsejä ja nopeasti. Kokeiltu on. Kerro ihmeessä millä perusteella se paremman tason mies niistä naisten profiileista tykkäsi kuin hyvän tekstin? Ei nyt ainakaan tule mieleenkään mennä katsomaan yhdenkään naisen instaa ja yrittää sieltä kautta ottaa yhteyttä. 

Jos nainen näyttää kuvassa kivalta, tittelin ja yliopistotiedon perusteella näki, että on ns. samalla tasolla menestynyt nainen kuin mies itsekin oli, niin siinä on jo riittävästi tietoa sen eteen, että matchin jälkeen saadaan keskustelu käyntiin. Loppu sitten riippuu siitä, miten viestittely lähtee sujumaan. 

Ei todellakaan ole noin. Nainenhan voi olla kiinnostunut vaikkapa lavatansseista, tykätä viettää aikaa kahviloissa, ravintoloissa ja kulttuurin parissa, sinä taas saatat olla kiinnostunut Tunturivaelluksesta, autourheilusta ja maratonien juoksemisesta. Teillä ei ole mitään yhteistä vaikka molemmilla olis se yliopistotason koulutus. Miksi siis ette kertoisi sitä profiilissanne. Jos tuollainen esim selviäisi siitä profiilin tekstistä niin aivan sama miltä nainen näyttää niin en tykkää, en tietenkään tykkää. Eikä se usein mistään somesta selviä, itselläni ei ainakaan tule mieleenkään omista mielenkiinnon kohteista tehdä juttuja someen.

Vierailija
25/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ne 'ota selvää' -profiilit. No en saatana ota.

Vierailija
26/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa naisena laittaa mitään tekstiä. Miehet eivät joko lue, eivät välitä mitä lukevat tai eivät ymmärrä mitä lukevat. 

Vierailija
27/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instasta pääsee sitten onlyfansiin tai muualle maksulliselle osastolle. 

Siitä on aikaa kun itse olin Tinderissä, ehkä nykyään myös tavikset linkittävät ig:n? Itse en tosiaankaan halunnut ventovieraita Tinder-seuraajia, vaikka tilini liittyy ammattiin (joka ei ole seksityö tai mikään vaikuttaja-mallihomma).

Luuletko että normaalia miestä jolla on paljon kysyntää kiinnostaisi jonkun naisen onlyfans tai maksulliset sivustot. Kyllä mulle saa nainen maksaa että hänen onlyfans kelpaa 

Ooo, ihana voimafantasia! Sano vielä että sinä et maksa tinderin maksullisesta versiosta periaatteen vuoksi ja naisten jotka haluaa olla yhteudessä pitää laittaa sulle sähköpostia isomunajukka72@hötmäil.cöm, et seuraa tinderiä

Vierailija
28/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli match on syntynyt pelkän kuvan perusteella. Siinä sitä kaksi pinnallista on sitten tavannut toisensa.

Ei minua ainakaan kiinnosta tykkäillä kenestäkään pelkän kuvan perusteella, elämässä on muutakin tekemistä kuin kirjoitella randomisti kaikkien kanssa, joiden ulkonäkö yhtään miellyttää. 

Vierailija
29/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on aikaa kun itse olin Tinderissä, ehkä nykyään myös tavikset linkittävät ig:n? Itse en tosiaankaan halunnut ventovieraita Tinder-seuraajia, vaikka tilini liittyy ammattiin (joka ei ole seksityö tai mikään vaikuttaja-mallihomma).

Luuletko että normaalia miestä jolla on paljon kysyntää kiinnostaisi jonkun naisen onlyfans tai maksulliset sivustot. Kyllä mulle saa nainen maksaa että hänen onlyfans kelpaa 

Sun perään taitaa kysellä vain poliisi ja ulosottomies.

Vierailija
30/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa naisena laittaa mitään tekstiä. Miehet eivät joko lue, eivät välitä mitä lukevat tai eivät ymmärrä mitä lukevat. 

Ei kuitenkaan kannata tuolla tavalla ajatella vaikka saisitkin 1000 tykkäystä päivässä. Kyllä lukee ja nimenomaan ne joilla ei ole vain se yksi asia mielessä ja ovat aivan fiksujakin lukevat, luultavasti juuri ne keitä naiset etsivät, mutta jos se profiili on tyhjä niin vasuriin se nainen kyllä menee.

Vierailija
31/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivautua kirjoittamaan profiilitekstiä, kun saan joka tapauksessa matchin lähes jokaisen miehen kanssa, kenelle valitsen antaa tykkäyksen.

99% miehistä ei välitä, varsinkaan jos kyseessä on kaunis nainen. Ja muilla on pillu.

Vierailija
32/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooo, ihana voimafantasia! Sano vielä että sinä et maksa tinderin maksullisesta versiosta periaatteen vuoksi ja naisten jotka haluaa olla yhteudessä pitää laittaa sulle sähköpostia isomunajukka72@hötmäil.cöm, et seuraa tinderiä

Anna nyt toisen pitää lapsenuskonsa...aikansa se luulee itsestään liikaa ja kun ketään ei kiinnosta, se joutuu hakemaan Thaikuista naisen, jolla ei ole valinnanvaraa. Onpahan pois jaloista.

Vierailija
33/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa vinkua. Jos ig:tä ei ole mainittu niin iso osa miehiä sitä pyytää "tutustuakseen naiseen paremmin" kun eivät jaksa tutustua kyselemällä vaan haluavat kaivella naisen elämän ja tehdä tämän sosiaalisesta ja markkina-arvosta analyysin instan perusteella. Olet vaan ajastasi jäljessä

Sinä luulet että jonkun instan perusteella löytyy naisesta jonkinlainen kuva minkälainen nainen on kyseessä. Ensinnäkin ei kiinnosta vähääkään ne feikit kuvat. Olen tavannut varmaan 100 naista, mutta en ole koskaan kenenkään someja kysellyt. Minulta on nainen kysellyt usein, olen jopa poistanut somejani sen takia että olen huomannut jonkun naisen löytäneen minut sitä kautta 

Mulla on insta sen takia, kun teen ja myyn paljon käsitöitä, esim puuhommia, ompelua ja mitä ikinä keksiikään. Niiden joukossa saattaa joku pakollinen selfie olla, mutta painopiste siinä, mitä teen. Voi siitä joku päätellä hieman, minkälainen olen. Itseasiassa ei yhden yhtä lärvi-tai keikistelykuvaa itsenäisenä päivityksenä vaikka ihan nätti ja hoikka oon.

Pitäiskö sun yrittää etsiä seuraa jostain muusta sovelluksesta? Tinderissä painottuu ja yritetään päteä nimenomaan sillä ulkonäöllä. Yritin itsekin joskus, ei mun juttu. Tuntuu brutaalilta pyyhkiä ihmisiä naaman perusteella jonnekin suuntaan, ihan kun karjamarkkinat.

Oon kaverisovelluksessa ja siellä tulee oikeasti enemmän juteltua. Skippaa itsekin kaikki "ooooooh, oot niin kaunis ja seksikäs" tai "moi"-viestit.

Oot yksi niistä harvinaisista miehistä, jotka vaivautuu tekstin lukemaan, ja useimmiten kysytään "onko sulla muita someja mitä vois katsella".

Mutta siis 100 naista ja sä valitat? Kai sä nyt itse ne oot valinnutkin. Mä olen tavannut kaverisovelluksen kautta vuoden sisällä tasan yhden ja jutellut alle 10 kanssa (ei johdu siitä, etteikö seuraa sais vaan että ei tosiaan kiinnosta ihan kuka tahansa).

Vierailija
34/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun perään taitaa kysellä vain poliisi ja ulosottomies.

Minulla on kysyntää naisten keskuudessa aika hyvinkin. Saan paljon kehuja fiksuudestani. Esim tällä viikolla nainen kehui kuinka kiva jutella miehelle jolla on fiksuja aikuismaisia juttu eikä ole ensimmäisenä kysymässä "tuutko mun vaimokseni tai sanomassa näytät ihan siltä että voisin panna sua heti" 

Vierailija
35/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää ne 'ota selvää' -profiilit. No en saatana ota.

Yhdellä luki "rima niin korkealla, ettei kannata edes yrittää" 😂 no eikait siinä sit, en yritä.

Hän on vielä oikean elämän tuttu joka elää avoimessa suhteessa ja tiedän, että ei se rima niin kauhean korkealla ole. Enkä tajua miten kukaan nainen sietää sitä pompöösiä ylemmyyttä ja kuvitelmia itsestään.

Varmaan se avoin on hänelle ainoa vaihtoehto myös siksi, kun pitää olla päästään vialla että semmoiseen suostuu ja kestää sitä kukkoilua.

Yrittää itse mua tasaisin väliajoin, hänen naisellaan on vielä syöpä. Että tuota... Kellä naisella on se rima niin alhaalla, että siihen lähtee mukaan?

Vierailija
36/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivautua kirjoittamaan profiilitekstiä, kun saan joka tapauksessa matchin lähes jokaisen miehen kanssa, kenelle valitsen antaa tykkäyksen.

99% miehistä ei välitä, varsinkaan jos kyseessä on kaunis nainen. Ja muilla on pillu.

Mutta se yksi prosentti on joka välittää ja se on se fiksu mies jota naiset etsivätkin. Hän on se joka ohittaa sen tyhjän profiilin ja sitten nainen valittaa ettei löydy niitä kunnon miehiä. Koska ei ollut ollenkaan sitä tekstiä. 

Vierailija
37/37 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa vinkua. Jos ig:tä ei ole mainittu niin iso osa miehiä sitä pyytää "tutustuakseen naiseen paremmin" kun eivät jaksa tutustua kyselemällä vaan haluavat kaivella naisen elämän ja tehdä tämän sosiaalisesta ja markkina-arvosta analyysin instan perusteella. Olet vaan ajastasi jäljessä

Sinä luulet että jonkun instan perusteella löytyy naisesta jonkinlainen kuva minkälainen nainen on kyseessä. Ensinnäkin ei kiinnosta vähääkään ne feikit kuvat. Olen tavannut varmaan 100 naista, mutta en ole koskaan kenenkään someja kysellyt. Minulta on nainen kysellyt usein, olen jopa poistanut somejani sen takia että olen huomannut jonkun naisen löytäneen minut sitä kautta 

Mulla on insta sen takia, kun teen ja myyn paljon käsitöitä, esim puuhommia, ompelua ja mitä ikinä keksiikään. Niiden joukossa saattaa joku pakollinen selfie olla, mutta painopiste siinä, mitä teen. Voi siitä joku päätellä hieman, minkälainen olen. Itseasiassa ei yhden yhtä lärvi-tai keikistelykuvaa itsenäisenä päivityksenä vaikka ihan nätti ja hoikka oon.

Pitäiskö sun yrittää etsiä seuraa jostain muusta sovelluksesta? Tinderissä painottuu ja yritetään päteä nimenomaan sillä ulkonäöllä. Yritin itsekin joskus, ei mun juttu. Tuntuu brutaalilta pyyhkiä ihmisiä naaman perusteella jonnekin suuntaan, ihan kun karjamarkkinat.

Oon kaverisovelluksessa ja siellä tulee oikeasti enemmän juteltua. Skippaa itsekin kaikki "ooooooh, oot niin kaunis ja seksikäs" tai "moi"-viestit.

Oot yksi niistä harvinaisista miehistä, jotka vaivautuu tekstin lukemaan, ja useimmiten kysytään "onko sulla muita someja mitä vois katsella".

Mutta siis 100 naista ja sä valitat? Kai sä nyt itse ne oot valinnutkin. Mä olen tavannut kaverisovelluksen kautta vuoden sisällä tasan yhden ja jutellut alle 10 kanssa (ei johdu siitä, etteikö seuraa sais vaan että ei tosiaan kiinnosta ihan kuka tahansa).

En mä siitä valita ettei olis seuraa. Päinvastoin mulla on tinderissä hyvä esittelyteksti, oon kait komeakin, ainakin viikoittain saan useita kehuja naisilta että olet kyllä komea. On mulle sanonut monikin nainen että näytät tosi hyvältä, olisko sulla jotain esim instaa jossa olis enemmän kuvia katseltavaksi, mutta en sellaiseen lähde, ei kiinnosta instat. Naisiahan on helppo saada. Mutta usein sitä ihmettelee miksi jollakin ei ole ollenkaan tekstiä vaan mainostetaan jotain instaa. En mä seuraa instassa ylipäätään yhtäkään naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi